en dit.quote:
Ik denk dat Chico achter de coulissen wel getroost wordt straks door Ann hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij vindt Anne het erg van Chico, daar wilde ze vast nog even een tango mee dansen.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
Tot volgende week. Same time, same Eldrick.
breedbeeldbeyoncequote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik geef de schuld aan die breedbeeldbeyonce.
So you think you can boycot dus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Franneh het volgende:
Gelukkig heb ik Floris als favo. Als die er volgende week uit gaat dan ga ik so you think boy cotten.
Dat het publiek anders stemt maakt het echt nog niet een probleem met de lijnen,quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef FTWO het volgende:
Probleempje met de lijnen?! De twee van de tango eruit...
Het is ook een programma waar de favo wint. Dat zei Jan toch ook nog. Niks nieuws.quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Migwi het volgende:
Ehm, wat huilt iedereen hier nou?
Het was gewoon een goede uitslag.
Het is geen programma waar de beste danser wint, het is een programma waar de leukste danser wint.
En dat is zeer zeker niet Chico. Zal waarschijnlijk bij de mannen Lorenzo of Floris zijn.
Als het om de beste danser zou gaan zou er geen publiek kunnen stemmen, maar alleen de jury. Maar dat is niet het format, dus ja, jammer dan voor Chico, had ie maar leuker moeten zijn. Punt.
Enne.., An and Chico sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G
Ja nieuw programma. Moet ik alleen nog wel even tieten en een strak lijf kweken en een rockabilly outfit scoren.quote:
Kan met de beste wil van de wereld Eldrick geen leukere danser vinden van Chico though.quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Migwi het volgende:
Het is geen programma waar de beste danser wint, het is een programma waar de leukste danser wint.
En dat is zeer zeker niet Chico. Zal waarschijnlijk bij de mannen Lorenzo of Floris zijn.
Als het om de beste danser zou gaan zou er geen publiek kunnen stemmen, maar alleen de jury. Maar dat is niet het format, dus ja, jammer dan voor Chico, had ie maar leuker moeten zijn. Punt.
Hoe Eldrick overkomt en z'n 'zielige' verhaal spreekt de doelgroep (tiener stemvee...) heel wat meer aan dan Chico volgens mij.quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kan met de beste wil van de wereld Eldrick geen leukere danser vinden van Chico though.
Truequote:Op zondag 7 november 2010 22:50 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hoe Eldrick overkomt en z'n 'zielige' verhaal spreekt de doelgroep (tiener stemvee...) heel wat meer aan dan Chico volgens mij.
jij vond het terecht dat eldrick door isquote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Migwi het volgende:
In dit format, ja.quote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij vond het terecht dat eldrick door is
Stephano is erg goed in zijn eigen genre, door zijn geweldige techniek, maar in andere stijlen komt die ernstig tekort.quote:Op zondag 7 november 2010 23:27 schreef phileine het volgende:
Dat filmpje over de voorbereiding van Chico heeft hem de das omgedaan denk ik. Meisjes een beetje onzeker maken omdat je zelf zo goed bent en dat ook weet, want Lize bevestigde later ook nog dat ze onzeker van hem werd. Dat vinden de stemmende huisvrouwtjes niet sympathiek. Chico is zeker een goede danser, maar zon ééndimensionaal persoon met weinig uitstraling, daarmee red je het dus niet. Hoewel ik hun tango vandaag wel errug goed vond, dus onterecht dat ze er beiden uit zijn.
Ben nog steeds fan van Stefano, hij heeft gewoon iets bijzonders vind ik. Aan de ene kant heel ontroerend, aan de andere kant kan hij toch ook wel mannelijk zijn zoals hij vandaag in die dans liet zien (was ook een erg mooie dans trouwens).
quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Raquel Tijsterman
http://www.facebook.com/raquel.tijsterman?v=wall
Wat nou filmpje
quote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laten we wel wezen...op Chico stemmen alleen meisjes. Eldrick krijgt ook jongensstemmen. Hij is cool, hij is gangster. Van Chico glijdt je vriendin van de bank af, waar jij bij zit! Die wil je zsm kwijt en dus stem je Eldrick. Wan als een kleine, niet bepaald knappe jongen het kan maken kan jij het ook. Op een dag.
Heey je ontbrak gisterquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
ja mijn laptop is stuk dus geen internet thuis
Maar ik heb de reactie van de juryleden eigenlijk niet meer meegekregen maar ik neem aan dat die furieus waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.praktisch een baan aan...nee nauwelijks reaktie lolMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Wat een ontzettende ONZIN. Er zijn 6 miljoen Vlamingen (de show loopt niet in Wallonië) en 16,5 miljoen Nederlanders. Go figure.quote:Op maandag 8 november 2010 08:22 schreef ZodiaX het volgende:
Komt door de belgen
Die stemmen meer als nederlanders.
Net zoals vorige keer, toen gingen er ook meer nederlanders uit dan belgen.
Ook in andere programma's, zoals expeditie robinson, 70(of zo) graden noord, daarin zie je ook dat belgen samenspannen om nederlanders eruit te wippen, bij nederlanders zie je dat minder dan gaat het meer om de persoon zelf en niet om de nationaliteit.
Ik snapte de uitslag ook echt niet! Wat mij betreft, was het gewoon duidelijk wie er gister slecht waren en wie niet. Ik vind ook dat het publiek een te grote rol heeft met het weg stemmen. Ze hadden beter weer een combi kunnen doen met de jury. Dat hun uiteindelijk beslissen wie er weg moet ofzo. Zo zie je maar weer dat een favorieten rol die ze op Chico geplakt hadden uiteindelijk niet helpt. Dit seizoen leggen ze ook veel te veel de nadruk op favorieten. Op naar volgende week ben benieuwd hoe dat zal gaanquote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Ik bedoel de jury snapt zelf ook wel dat het gewoon belachelijk is. Tuurlijk heeft het publiek ook het recht om te kunnen stemmen op hun favoriet, maar ik vind niet dat het publiek zo'n sterke inbreng heeft daarin, want het gaat om nouja een soort carriere eigenlijk in de danswereld, en het is gewoon erg moeilijk om zoiets te bereiken, het is niet weer een programmaatje net als popstars of idols, tuurlijk daar zitten ook wel talentjes tussen, maar die krijgen vaak niet meer dan een hit in Nederland en een tijdje roem, maar dat is het ook wel. Bij SYTYCD draait het echt om veel meer, een dansstudie in Amerika bijvoorbeeld, en vanuit daar kan je echt groeien, en ik vind dat ze dat ook een stuk serieuzer mogen nemen dan een talentenshow als popstars, waarbij het publiek wel echt voor hun favorieten mag kiezen (ook al gaat het daar ook onwijs onterecht, maar ik bedoel, er staat toch minder op het spel, hoe bekend worden die mensen nou?)
Inderdaad, vandaar dat ik denk dat Lorenzo het verst zal geraken bij de mannen. Smsend Vlaanderen en Nederland bestaat grotendeels uit jongeren die Lorenzo "cool" vinden.quote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef patatmetfriet het volgende:
Volgens mij missen jullie een essentieel ding. Al weken achtereen krijgen paren die een "klassieke" dans doen minder stemmen. Tango, Cha Cha Cha, Wals.. Het spreekt de kijkers doorgaans niet aan.
Helemaal mee eens! Bij iets als Idols gaat het echt om populariteit, want ja, de winnaar moet platen verkopen, in de bladen staan, etc. Gelukkig is het wel zo dat écht talent heus wel ontdekt wordt. Timor is echt heeeel erg ver gekomen en die heeft ook niet gewonnen, maar goed, die werd wel tweede. Chico had er wat dat betreft echt nog wel wat langer in mogen zitten..quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Ik bedoel de jury snapt zelf ook wel dat het gewoon belachelijk is. Tuurlijk heeft het publiek ook het recht om te kunnen stemmen op hun favoriet, maar ik vind niet dat het publiek zo'n sterke inbreng heeft daarin, want het gaat om nouja een soort carriere eigenlijk in de danswereld, en het is gewoon erg moeilijk om zoiets te bereiken, het is niet weer een programmaatje net als popstars of idols, tuurlijk daar zitten ook wel talentjes tussen, maar die krijgen vaak niet meer dan een hit in Nederland en een tijdje roem, maar dat is het ook wel. Bij SYTYCD draait het echt om veel meer, een dansstudie in Amerika bijvoorbeeld, en vanuit daar kan je echt groeien, en ik vind dat ze dat ook een stuk serieuzer mogen nemen dan een talentenshow als popstars, waarbij het publiek wel echt voor hun favorieten mag kiezen (ook al gaat het daar ook onwijs onterecht, maar ik bedoel, er staat toch minder op het spel, hoe bekend worden die mensen nou?)
Ze wilde ook heel graag met Chico dansenquote:Op maandag 8 november 2010 07:40 schreef livelink het volgende:
Overdrijven is ook een kunst, Eldrick.
Ik heb geen problemen om Natascha en Lise uit elkaar te houden en mijn voorkeur gaat uit naar Lise, moet ik zeggen. Ik had eigenlijk wel heel graag Natascha en Chico met elkaar zien dansen. Het zijn een beetje dezelfde types lijkt me. Allebei perfectionistisch en keiharde werkers. Ik denk dat Natascha niet onzeker zou zijn geworden van Chico. Maar ja, dat gaat nu niet meer gebeuren, helaas.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laten we wel wezen...op Chico stemmen alleen meisjes. Eldrick krijgt ook jongensstemmen. Hij is cool, hij is gangster. Van Chico glijdt je vriendin van de bank af, waar jij bij zit! Die wil je zsm kwijt en dus stem je Eldrick. Wan als een kleine, niet bepaald knappe jongen het kan maken kan jij het ook. Op een dag.
Sommige...maar ook zat op het type Chico. Dus het erschil zit in de jongens denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 13:29 schreef Anonymousz het volgende:
Meisjes vallen op badboys zoals Eldrick
Haha ja dat is vandaag gedaan ivm spoilerquote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef Franneh het volgende:
Waarom is mijn titel veranderd naar 'danser' in plaats van 'tsjieko'
Spoiler in TT anders.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef Franneh het volgende:
Waarom is mijn titel veranderd naar 'danser' in plaats van 'tsjieko'
Jij denkt dat een jongen op een andere jongen stemt? Neem toch aan dat die allemaal op Natascha of Enora ofzo stemmen eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Sommige...maar ook zat op het type Chico. Dus het erschil zit in de jongens denk ik.
Er bestaan ook homo's. Weetje die Stefano, die is ook een homo.quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Jij denkt dat een jongen op een andere jongen stemt? Neem toch aan dat die allemaal op Natascha of Enora ofzo stemmen eigenlijk.
Ik vind het nu wel een beetje rare proporties aannemen, hoorquote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijf vaag vermoeden dat het doorgestoken kaart is
WAT ZEG JE ME NOU?! IS STEFANO EEN HOMO..! Nee magoed, het grootste gedeelte van de jongens zal echt wel op een meisje stemmen denk ik zo.quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Er bestaan ook homo's. Weetje die Stefano, die is ook een homo.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ik moet iets bekennenquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig. Chico
Eldrick had van mij weggemogen. Daarna Lorenzo
Bij de meiden eerst Hettie, dan pas Raquel... alhoewel... Raquel of Enora.
Doettie goed he!quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!!!
Damn, die is straight-acting dan!
quote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Haha ja dat is vandaag gedaan ivm spoiler
Helemaal niet aan gedacht.. stom!quote:
Nahja ik geef weinig om deze show en heb geen favoriet, dus dat is het niet. Ik vond alleen dat het belachelijk veel benadrukt werd vóór dat ze tot stemmen overgingen dat deze twee er niet uit mochten... Echt opvallend...quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel een beetje rare proporties aannemen, hoor.
Het publiek heeft een goeie danser eruit gestemd en oh, of er is iets mis met de lijnen of het is doorgestoken kaart.
Tjee, ja want publiek kiest ook altijd de goeie of degene die jij [algemeen] erin wilt houden,.
nee echt ???????????????quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
eldrick heeft volgens mij ook genoeg mannelijke fansquote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Jij denkt dat een jongen op een andere jongen stemt? Neem toch aan dat die allemaal op Natascha of Enora ofzo stemmen eigenlijk.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft Lorenzo een ADHD-achtig iets? Bij tussenstukjes backstage zie je 'm constant bewegen, op een beetje onnatuurlijke manier. Ook toen ze de nieuwe koppels gingen uitkiezen - een normaal mens beweegt zich per voet naar de ene naar de andere plek, Lorenzo moest het weer doen middels een salto. Sommige mensen zijn gewoon heel energiek/enthousiast maar bij Lorenzo valt het me op dat hij gewoon niet stil kan zitten.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dit en meer hierquote:De vraag of een professionele jury niet noodzakelijk is in een danswedstrijd - bij Sterren op de Dansvloer is de inbreng van jury en publiek evenwaardig - wuift Vanhaute weg. 'De baseline van het programma is: wie is de favoriete danser(es) van De Lage Landen. We zoeken niet naar de beste danser. Techniek is belangrijk, maar er is ook nog zoiets als populariteit en x-factor.'
Bij VTM denken ze er niet aan om de spelregels te veranderen. Kan trouwens niet, want So You Think You Can Dance is een internationaal format waar niet zomaar aan gesleuteld kan worden.
Ik zie Raquel naast Natascha =p wist niet dat ze eerste seizoen ook meegedaan had.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef rubje het volgende:
Het zal mij worst zijn wie eruit vliegt als die lekkere Natascha de Jong er maar voorlopig in blijft![]()
![]()
Dat werd zelfs nog expliciet gezegd in het filmpje, waarbij Stefano de homo's wilde ruilen voor de vrouwenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
eldrick heeft volgens mij ook genoeg mannelijke fans
De beslissing ligt ook deels bij de jury..... tot aan de top 10.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:18 schreef L-E het volgende:
Een SYTYCD-topic!![]()
Belachelijke vertoning afgelopen zondag, ze moeten de opzet van dat programma gewoon aanpassen. Kappen met dat stomme gedoe waarbij het publiek bepaalt wie er vertrekt, laat die beslissing (deels?) bij de jury. Chico was voor mij, samen met Floris, een titelkandidaat. Schandalig gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |