Castricumse RC?quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef broodjeeimetui het volgende:
Met rugby verloren van RC den haagzit er iemand daar?
Mooi hequote:
Ik had het dan ook slechts over mij en míjn kinderen, had geenzins de intentie om jouw kind met mij te vergelijken. Ik vergelijk mijn eigen kinderen nog niet eens met mij want zij zijn mij nietquote:Mijn kind is niet hetzelfde als jou dus wellicht zal ze zich ook niet belazerd voelen , ik heb dat zelf ook nooit gehad namelijk . Ik heb niet het idee dat ik haar nu iets aan het aandoen ben. Ik geloof ook wel dat ik enthiousiast genoeg kan doen hoor
.
spuit 11quote:
Ik denk het ja...quote:Op maandag 8 november 2010 07:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
spuit 11
maar is ie nu voor iedereen verplicht??
Ja ben er nog steeds lid.. Was juist van plan donderdagochtend het weer te gaan proberenquote:Op maandag 8 november 2010 09:27 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens!
Tuintegel, ben je nog lid bij F4F?
quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds lid.. Was juist van plan donderdagochtend het weer te gaan proberen.
Ja hoor ik ga wel mee ! Ik moet echt nodig iets aan mijn conditie doen, het is echt om te huilenquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag na werk sowieso....vanmorgen kwam er zo'n beetje rook uit mn weegschaal
Binnenkort daten?
Heb je vaste momenten waarop je kan?quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja hoor ik ga wel mee ! Ik moet echt nodig iets aan mijn conditie doen, het is echt om te huilen
Ik ga lopen afwisselen met de sportschoolquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga eerdaags weer starten met lopen... best weer voor!
In het weekend eens een 'date' maken?quote:Op maandag 8 november 2010 10:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je vaste momenten waarop je kan?
[..]
Ik ga lopen afwisselen met de sportschool
We kunnen eens kijken wat we kunnen regelenquote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In het weekend eens een 'date' maken?
CPC! Daar wil ik ook voor gaan, maar dan de 5 kmquote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef CaLeX het volgende:
Loop motivatie is hier ook weer ver te zoeken.
Misschien toch eens inschrijven voor de halve maraton tijden de CPC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |