Daar heb ik ook last van dus dat zou wel goedkomenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bij de krant soms ook hoor
Maar ik ben iig erg blij met mn werk....wat had ik anders met mn sensatiezucht en nieuwsgierigheid moeten doen
Praten kan altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Naja...vandaag mijn lunch vergeten. Er ligt nu een pakketje boterhammen met kaas en hageslag op het aanrecht te wachten. En de kantine hier blijkt lichtelijk krokante krentebollen en broodjes te verkopen...
//Edit: Wtf...ineens een headhunter aan de telefoon. Wil een belafspraak maken voor een mogelijk interessante functie. Ik ben helemaal niet op zoek, vlieg op!
Mja, ik ben al eens eerder benaderd door zo'n pipo, en ik moet zeggen dat de werkgever en het salaris erg interessant waren. Ik was alleen gewoon niet op zoek naar iets anders, ik wil niet weg bij mijn huidgie werkgever. Dit keer was het alleen een telefoontje om te polsn of ik geinteresseerd was, verder geen details. Gelijk maar nee gezegd dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Praten kan altijd
En ik hoop voor je dat je geen huisdieren hebt anders liggen die bammetjes vast niet meer te wachten als je thuiskomt
Uit je raam gooien kan niet? Met deze wind land het toch 4 straten verderop en weten ze niet dat jij het hebt gedaan hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef nectarientje het volgende:
Wat een takkeweer!![]()
En ik kreeg mijn vuilnis vanmorgen niet naar beneden dus ik heb volgende week extra veel
Lief! Maar het is vanmorgen opgehaaldquote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef tuintegel het volgende:
voor wanneer moet je vuilnis buiten staan necta? ik kan nadat ik mini uit school heb gehaald wel even langsrijden en het doen ?
Zal je zien dat ik er net iets in heb zitten met mn adres eropquote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Uit je raam gooien kan niet? Met deze wind land het toch 4 straten verderop en weten ze niet dat jij het hebt gedaan hahaha
Bij deze, de rechten liggen bij jouquote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO! Wordt je nog een internetster, dan wil ik wel een exclusief interview he
hmm das waar,....nee doe maar niet danquote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik er net iets in heb zitten met mn adres erop
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef tuintegel het volgende:
als het weer niet lukt , mail mij dan woensdag even , dan help ik je
Ik hang net op met het garagemannetje. Idd de koppeling helemaal naar zn grootje, dus dat is een reparatie van 500-600 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef tuintegel het volgende:
Jill , weet je al wat over je auto?
ik ken wel een adresje dat het misschien wel goedkoper doet , althans weet het bijna zeker . of laat je hem daar meteen staan en maken?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik hang net op met het garagemannetje. Idd de koppeling helemaal naar zn grootje, dus dat is een reparatie van 500-600 euro
Tis een lekker jaar voor het vroemmetje, in augustus ook al dat remgebeuren van 300 euro, nu dit weer
ik vraag me zelfs na vanmorgen af waarom ik begonnen benquote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef Flappekz het volgende:
Sporten was wel lekker. Heerlijk rustig ook
* Flappekz vraagt zich af waarom ie in hemelsnaam daarmee gestopt was...
Doorgaan jijquote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik vraag me zelfs na vanmorgen af waarom ik begonnen ben. Dat terwijl ik vroeger veel aan sport deed , nou ja veel , vier keer per week.
Situationeel leiderschap, iedereen heeft een ander soort aansturing, begeleiding of coaching nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Leidinggevende capaciteiten.
Hij zit ook wel goed met de prijs, is nu eenmaal n dure ingreep omdat het blok eruit moet. D'r is op dit moment weinig beweging meer in te krijgen dus ga er verder geen moeite voor doen...zeker niet met dit heerlijke weerquote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik ken wel een adresje dat het misschien wel goedkoper doet , althans weet het bijna zeker . of laat je hem daar meteen staan en maken?
Maar jouw dag was mijn dag niet dus daar heb ik op dit moment niks mee te makenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn dag was eigenlijk erg leuk... dolle boel de hele dag op het werk. De vrijdag is altijd al leuk dus kom maar op!
Maar wat een kutweer
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar jouw dag was mijn dag niet dus daar heb ik op dit moment niks mee te maken, nog een paar uur dan is het vrijdag
Sortie, gedraag me ietwat bitcherigquote:
Mag best hoor, ik ken je tochquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Sortie, gedraag me ietwat bitcherig, niet de bedoeling
En daarna Jasper!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef WheeleE het volgende:
Ik vind het wel best voor vandaag. Eindelijk eens een fatsoenlijke nacht slaap halen. Een warme douche, en dan onder de wol. Moet morgenavond een beetje wakker kunnen blijven in het Paard. WantWant speelt in PaardCafe.
Is dat aan te bevelen? Jij ook daar? Dan blijf ik nog wel ff hangen. Om willekeurig welke reden overigensquote:
Nee, ik ben er nietquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef WheeleE het volgende:
Is dat aan te bevelen? Jij ook daar? Dan blijf ik nog wel ff hangen. Om willekeurig welke reden overigens
aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn buurman is vannacht overleden
(als in de lieve oudjes van beneden)
hmm..in z'n slaap??quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn buurman is vannacht overleden
(als in de lieve oudjes van beneden)
ik heb niet veel gemerkt van de stormquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDe storm is alweer voorbij zo te zien...
Gecondoleerd Jill.
Neuh, hij was al langer ziek. Kanker plus complicaties in zn darmen, dus niet echt fijne dood.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm..in z'n slaap??
zo zou ik iig willen overlijden.. gaan slapen en nooit meer wakker worden..
hmm. das niet fijn nee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Neuh, hij was al langer ziek. Kanker plus complicaties in zn darmen, dus niet echt fijne dood.
Nou op mn werk wel. Flinke lekkage in de OKs.. alles is afgezegd..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb niet veel gemerkt van de storm
Ah, op het programma staat alleen WanWant, The Crowns en Ed Struijlaart. Ik schuif gewoon ergens halverwege de avond aan en zie wel wat er voorbij komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nietMaar Japs is zeker wel een aanrader
Geen problemen gehad onderweg! Ik hoef dan ook niet echt over de snelwegquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah, op het programma staat alleen WanWant, The Crowns en Ed Struijlaart. Ik schuif gewoon ergens halverwege de avond aan en zie wel wat er voorbij komt.
Is iedereen hier nog rechtop op kantoor gekomen? Ik wel, al schommelde het aardig met de wind op de snelweg :S.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben LOPEND op kantoor gekomen, ik kan iedereen verzekeren dat het leven sucked zonder auto vooral met dit weer op Scheveningen. Ik kauw nu nog op zand. Enige meevaller was dat het droog is.
Ja iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sjowwww dan das pas lekker!
Dat gebeurt hier helaas niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja iddDat heb je he, als er niks te doen is op je werk
Dooie koppeling à 500-600 euroquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
lekker zandkoekjes gegeten
Weet je al wat er met de auto is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |