Dat meen je niet? Kun je het nog wegpoetsen of iets?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar er zit een kras over het hele scherm van mijn telefoon
Heb je het geprobeerd? Ja he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef tuintegel het volgende:
Dat is waar met twee handen gaat niet
Station...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet dan nog wel een fiets kopen. Dus weet iemand ook waar ik een leuke betaalbare fiets kan halen of goede ervaringen met bepaalde fietsenzaken?
Nee plaag! Ik wil geen afgetrapt ding , ik wil een leuke stadsfietsquote:
Je maat is jarig en dan stuur je een sms?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ohhhh waarom vergeet ik altijd verjaardagen van maten van me ? Nu ben ik nog op tijd maar ik had liever vanmorgen een sms gestuurd
Nu lekker aan de koffie
Ja, ik zie hem van het weekend wel op zijn feestjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je maat is jarig en dan stuur je een sms?
Nee, hier ook. Sommige die mij een kaart sturen, stuur ik ook een kaart (via Greetz - want anders vergeet ik ze of te kopen of op te sturen) en anders een smsje of berichtje op Hyves/ Facebook etc.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
Ik stuur ook heel vaak sms'jes naar vrienden die jarig zijn , soms een kaartje ,ligt er aan .
Is dat raar?
Ik heb geen idee. Ik kom nooit in die situatiequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
Ik stuur ook heel vaak sms'jes naar vrienden die jarig zijn , soms een kaartje ,ligt er aan .
Is dat raar?
heheh.. ik heb een heele hese stem.. als ik de telefoon opnam offshore vonden ze dat toch wel geinigquote:
Het heeft gewoon wel wat.... kan het ook niet uitleggenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom is dat zo "geil" dan een hese stem??
Ghe ghequote:Op woensdag 10 november 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Er gaat een wereld voor me open joh, met Facebook. Voor mn mailbox overigens ook
* Flappekz loopt nog wat jaartjes achter ...
Oh okéquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem van het weekend wel op zijn feestje
Logisch, ik ben sowieso heel slecht met verjaardagen dus gasten die verder van me afstaan krijgen meestal niets hahaha.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh oké
Als ik jarigen sowieso zie, stuur ik ook wel een smsje. Als ik ze niet zie, dan ligt het eraan hoe dichtbij ze bij me staan (figuurlijk he). Hoe verder weg hoe onpersonlijker zeg maar.
En ik krijg vast en zeker een schop onder mijn hol van je!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Logisch, ik ben sowieso heel slecht met verjaardagen dus gasten die verder van me afstaan krijgen meestal niets hahaha.
Nee een zacht tikje op je bips, met open hand natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En ik krijg vast en zeker een schop onder mijn hol van je!
JUUFFFFFFFFF!!!! WheeleE is weer bezig!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef WheeleE het volgende:
Ssssst. Half ongemerkt op mn telefoon...
Was jij er zoeen? Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
JUUFFFFFFFFF!!!! WheeleE is weer bezig!
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Was jij er zoeen? Ik zie het helemaal voor me
Geloof me... ik was er niet dus ik kon ook de juf niet roepenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Was jij er zoeen? Ik zie het helemaal voor me
Eten bij Le conaisseur in de stad vlakbij de grote kerk . En in de avond , tja dat ligt er helemaal aan waar je van houd denk ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef slaveloos het volgende:
ik ben komende zaterdag met mijn vriendin in Den Haag, met een hotelovernachting in het parkhotel, zondag weet terug. Hebben jullie tips wat ik kan gaan doen? Er zal ongetwijfeld wat gewinkeld worden, mijn vriendin wil het mauritshuis zien, dus overdag is het wel aardig vol, maar 's avonds? Waar kun je goed eten, wat zijn de leuke kroegen, waar stappen, zijn er speciale dingen in Den Haag dit weekend? HELP
Balen Jill! Dus toch de koppeling misschienquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD volgens mij is mn koppeling naar de klote...'t rateltje werd vandaag ineens erger en daarnet met inparkeren deed mn pedaal echt freaky en naar zn één ging heel moeizaam![]()
![]()
![]()
Morgenochtend maar ff naar de garage![]()
![]()
Ik ben op zaterdagavond altijd voorstander van een avondje Plein. Ik heb GotC niet voor niets in Plein19 ontmoetquote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eten bij Le conaisseur in de stad vlakbij de grote kerk . En in de avond , tja dat ligt er helemaal aan waar je van houd denk ik...
* WheeleE trejt onschuldig gezicht.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
JUUFFFFFFFFF!!!! WheeleE is weer bezig!
Ja toch....mss kan je je opgeven bij het zesde zintuigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Balen Jill! Dus toch de koppeling misschien
In het kader van het zesde zintuig:quote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja toch....mss kan je je opgeven bij het zesde zintuigVoelt naadloos aan wat er mis is met auto's op afstand
Nouja pluspunt voor vandaag Damian (van ATWT) komt naar Den Haag voor een booksigning...ik voel dat ik daar een artikel over moet maken
Hahah , heel gek inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Heel raar, iedereen wil ineens met me mee
Ik niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Heel raar, iedereen wil ineens met me mee
Nee.. serieus overal geweest, van alles gekocht (Miss dan) en geen postzegelsquote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Necta, heb je al postzegels gehaald?
dank je welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eten bij Le conaisseur in de stad vlakbij de grote kerk . En in de avond , tja dat ligt er helemaal aan waar je van houd denk ik...
Ik zou voor de pizza gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef nectarientje het volgende:
Snotvergriebeltjes, ik heb nog bloemkoolschotel van gister over maar ineens ontzettende zin in een pizza pepperoni
Ja he?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer prima gegeten (en okok, een keer zwaar minder) Is alleen niet echt een gezellige locatie om knus met je vriendin te willen zitten vind ik, is imo te massaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef CaLeX het volgende:
Jij wil hem nooit meer terug zien?
Ik ben qua eten net een vuilnisbak, maar daar ga ik echt nooit meer naar binnen.
Een keer en nooit meer. Donkere volgestauwde ruimte, onbeleefd personeel en niet te vreten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer prima gegeten (en okok, een keer zwaar minder) Is alleen niet echt een gezellige locatie om knus met je vriendin te willen zitten vind ik, is imo te massaal.
Waar zit die italiaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef CaLeX het volgende:
Dan kan je beter aan de overkant bij het wapen van Den Haag eten denk ik zo. En als die italiaans wil naar "Il Vesuvio"![]()
Dat ga ik natuurlijk niet zeggen... maar ik ga wel ff kijken of ik het voor je kan halenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef tuintegel het volgende:
Wat dan? Ik ben het zelf namelijk vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |