sorryquote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Juiste filter ingesteld. Volgende keer zelf doen aub
Wat is dat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 06:51 schreef JurriaanK het volgende:
Zit er in Nijmegen een De Slegte? In Arnhem in ieder geval, en dit zijn typisch boeken die je daar kunt vinden.
Ok thanks voor de site.quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.deslegte.com/
Heeft een riant aanbod aan tweedehands boeken
kweenie plof maar een vraagprijs neer voor dat wat ik wil (staat in 1e bericht van me) en dan zal ik wel kijken of ik het goed vindt?:)quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef SYN3RGY het volgende:
Ja de Slegte is er in Nijmegen.
Ik heb hier de trilogy liggen van Lord of the Rings. Wel in het nederlands : In de ban van de ring.
Alle 3 de boeken zitten erin. Zgan, 1 keer doorgelezen. Heb ook bijna alle HP boeken, volgens mij alleen de laatste 2 niet. Wat wil je ervoor geven? Even bespreken thuis.
ik had gehoopt dat jij een prijs zou kunnen gevenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef Desiler het volgende:
Ik heb ze allemaal behalve deel 4, hoeveel ben je van plan te betalen?
Price?:)quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:22 schreef Keltie het volgende:
Ik heb een heel dik LOTR boek.
Zitten, volgens mij, alle delen in + The Hobbit (prequel meen ik).
Eerst een zien of ik het boek nog heb en ik welke staat het verkeerdquote:
alright laat het me maar weten!quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerst een zien of ik het boek nog heb en ik welke staat het verkeerd
Lijkt mij verstandiger
Zal het dit weekend even laten weten, moet vanavond overwerken dus dat word problematisch,
nee te lui voor om er langs te gaan lol mss toch maar eens doen had er al niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Mark het volgende:
Nog in de Molenstraat bij de Slegte wezen kijken? Ik twijfel nog of ik het LOTR boek zou willen verkopen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef ElectraPlectra het volgende:
Ik heb hier de 1e nederlandse druk van Lord of the Rings liggen. Voor ¤150 euro zijn ze van jou.
Ach, ze doen rond de 250 euro online, 150 is een koopje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |