ik * mute* de reclames altijd heel hard!quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef IbeBen het volgende:
JA JA MENSEN! IK HEB HET LICHT GEZIEN! IK WEET HET.... IK WIL EEN NIEUWE SUZUKI SWIFT![]()
![]()
Ja maar jij hoeft toch ook niet geil te worden van Nataschaquote:
Er zijn veel mooiere auto's.quote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
OkeMisschien sprak ik ook een klein beetje niet de hele waarheid daar.
Misschien ben ik wel lesbisch of biquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft toch ook niet geil te worden van Nataschaof heb ik iets verkeerd begrepen hier
Geilquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Franneh het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel lesbisch of bi
Chico en Stefano moeten van mij ook blijven, maar in plaats van Lorenzo zie ik dan toch eigenlijk liever Floris. Maar dat is wel echt een nipt verschil.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik vond de dans met Stefano & meisje (sorry, naam zal ik nooit leren) het mooist. Stefano moet blijven. En Chico omdat die er helemaal voor gaat en niet zit te jankzakken en z'n partners ondersteunt en wil en kan groeien, nog meer.
En Lorenzo, want ik vind Lorenzo gewoon helemaal geweldig, ookal heeft hij een asymmetrische coiffure.
Autorijden is kut. Maar ik voel me wel altijd heel stoer als ik naast mijn papa in de auto zitquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Weet ik. Staat een heule mooie voor mijn deur
Misschien is ze van de vrouwenliefde. Ben ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft toch ook niet geil te worden van Nataschaof heb ik iets verkeerd begrepen hier
Waarom is autorijden kut?quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Autorijden is kut. Maar ik voel me wel altijd heel stoer als ik naast mijn papa in de auto zit
De druk, de drank en de dweil.quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Wat bezielt een mens om te dansen op Nickelback?
Maar maarquote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
Ohjah en ik wil ook mn piemel in je stoppen Natascha!
quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Lorenzo ook nog steeds heel erg goed. Ben benieuwd wat hij gaat doen dalijk.
Je moest es wetenquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar maarmeisjes hebben toch geen piemel?
Ik zet em in op een 7-dubbele salto mét schroef!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Lorenzo ook nog steeds heel erg goed. Ben benieuwd wat hij gaat doen dalijk.
Ze mag de vloer zo wel voor me doen hoor.quote:
Mag ze jou ook doen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze mag de vloer zo wel voor me doen hoor.
Ook in die Winny de Pooh?quote:
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef IbeBen het volgende:
Trouwens, die muziek matchte toch niet met de dans of wat?
Iddquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef IbeBen het volgende:
Trouwens, die muziek matchte toch niet met de dans of wat?
ik in dan!quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
Ohjah en ik wil ook mn piemel in je stoppen Natascha!
Double penetration?quote:
Je zegt het nog subtiel.quote:
Vrouwen fantoompenissen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef IbeBen het volgende:
Lijkt wel of het halve topic hier penisnijd heeft ofzo
quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Ja, de zeven-delige salto. Lorenzo, beat that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |