quote:
Dudes..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
dat ziet er vaag uit. Gezien het gevangenispakje:
O brother, where art thou?
Euj, ik heb nog nooit The Thing gezienquote:
Welkom.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef CherryLips het volgende:
OK, even denken hoorBen nieuw enzo.
Gratis tip: kijken!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, ik heb nog nooit The Thing gezien
Voor Patch is volgens mij alles een makkiequote:
maar the Thing vond je een uitdaging?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Patch het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd alleen vragen beantwoord die een bepaalde uitdaging hebben. Zo sla ik bewust ook vragen over, zoals die van Zach net. Gewoon omdat ik er geen zin in heb. Verwend?Maar het moet voor mij ook een spelletje zijn.
Vraag komt eraan.
Een uitdaging omdat er al 2 foute titels gepost waren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
maar the Thing vond je een uitdaging?
(of overschat ik de populariteit van deze film?)
Ik lurk al langer mee, weet wel vaker de antwoorden maar ik kanzelf gewoon geen fatsoenlijke vragen bedenkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Patch het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd alleen vragen beantwoord die een bepaalde uitdaging hebben. Zo sla ik bewust ook vragen over, zoals die van Zach net. Gewoon omdat ik er geen zin in heb. Verwend?Maar het moet voor mij ook een spelletje zijn.
Vraag komt eraan.
quote:
Uncle Buckquote:
Quote uit welke film?quote:"I'm your number one fan. There's nothing to worry about. You're gonna be just fine. I'll take good care of you."
Schijnbaar toch weer te simpel.quote:
De heren zien er nogal bleek uit, iets met vampieren?quote:
Ik wou het net zeggen, maar je was me net voor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef Patch het volgende:
Dan doe ik een wilde gok op Interview with the Vampire
Jungle book?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |