quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:08 schreef DragonFodder het volgende:
Sea of love? Verder met john goodman en al pacino
Nope, zitten wel meerdere muzikanten in de film. Een zie je op beide foto's hierboven.quote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
Die eerste foto heeft wel een beetje rock 'n roll vibe, dusseh, eddie and the cruisers?
Dan hebben we drie namen, nu de titel nog. Film is van de man achter o.a. Broken Flowers.quote:Op maandag 8 november 2010 15:22 schreef Patch het volgende:
Geen idee, ik zie wel Tom Waits en Roberto Begnini
Lamers+1quote:
Transformers?quote:
Hij lijkt op Kris Kristofferson.quote:
Absoluut!quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik herken hem wel, maar geen idee hoe de film heet.. Ik zal zijn naam hier niet posten, maar humor heeft hij wel
quote:Billy Connolly plays Steve Myers, a lawyer who became a fisherman from frustration. When his one piece of property, his boat, is struck by lightning and destroyed he is denied insurance money because it was 'an act of God'. He re-registers as a lawyer and sues the insurance company and the church under the geise of God, defending himself. The accident leads him to a friendship and eventual relationship with a journalist, Anna Redmond (Davis).
Ik heb werkelijk geen idee!quote:
...sues Godquote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef DragonFodder het volgende:
Maak de titel af: the man who .... ...
Uit welke film komt deze uitspraak?quote:The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
Andy Garciaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:22 schreef Hulkio het volgende:
Brad Pitt
George Clooney
Don Cheadle
Casey Affleck
Julia Roberts
Matt Damon
3 goed, 2 te gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef hornage het volgende:
Is Bernie Mac dood joh?
Dan ook nog Transformers
Hulkio +1quote:
SamuelofSEK+1quote:
7eVeNL+1quote:
Nog 2. Denk aan een komedie met de Amerikaanse Ricky Gervais (The Office) en een film die dit jaar kans maakte op een paar oscars.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zack Gakriodias (of wat dan ook)
The Hangover
Due Date
Dinner for Schmucks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef lamers het volgende:
[..]
Nog 2. Denk aan een komedie met de Amerikaanse Ricky Gervais (The Office) en een film die dit jaar kans maakte op een paar oscars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |