quote:
Kan hem niet oplossen. BIj de aanwijzingen staat een oranje deur, terwijl die niet bij de kleuren in de diagram staatquote:
Nee. Jij VINDT dat simpel.quote:
Oh, argh!quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Kan hem niet oplossen. BIj de aanwijzingen staat een oranje deur, terwijl die niet bij de kleuren in de diagram staat
quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan hem niet oplossen. BIj de aanwijzingen staat een oranje deur, terwijl die niet bij de kleuren in de diagram staat
Dat is waarquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Jij VINDT dat simpel.
Ik vind taal bijvoorbeeld weer simpel
...quote:
sleep tight bamboo bearquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen weekend is weer voorbijMorgen weer vroeg op
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
droom zachtquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik dus wel en heb er vrij weinig voor gedaan, talen dat is mijn zwakke puntquote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
Ik heb gewoon echt totaal geen wiskundig inzichtik bereid echt uren alles voor met m'n vader, en haal alsnog alleen maar 4 en en 5 en, heb er denk ik 3x voldoende voor gestaan in 3 jaar
ik ook! Behalve Frans, maarja, Fransquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Jij VINDT dat simpel.
Ik vind taal bijvoorbeeld weer simpel
Kun jij niks aan doen, ik vind het al tof dat je zo;'n puzzel hier neer zet, en dat er meer mensen die hier leuk vinden. Niemand in mijn omgeving kent ze of doet ze..quote:
Fijn dromen Panda, en werkze morgenquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
nou meerquote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen, ik vind het al tof dat je zo;'n puzzel hier neer zet, en dat er meer mensen die hier leuk vinden. Niemand in mijn omgeving kent ze of doet ze..
nou, zoiets dus inderdaad, ik perste er net nog gemiddeld een 6 uit en dat was het dan wel.quote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
...
Ik heb gewoon echt totaal geen wiskundig inzichtik bereid echt uren alles voor met m'n vader, en haal alsnog alleen maar 4 en en 5 en, heb er denk ik 3x voldoende voor gestaan in 3 jaar
neeneenee...Duitsquote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ook! Behalve Frans, maarja, Frans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ook goed planquote:Op zondag 7 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sleur je hem lekker mee naar bed![]()
Hier is het wel okee hoor, niets te klagen atm
quote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Ik dus wel en heb er vrij weinig voor gedaan, talen dat is mijn zwakke punt
quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
Okee, leuk, al ben ik er minder goed in op de pc dan in geschrift. Op de pc kan ik ook geen sudoku;s maken enzoquote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
om het goed te maken
http://www.debrouwer.org/logikwiz/
Herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Kun jij niks aan doen, ik vind het al tof dat je zo;'n puzzel hier neer zet, en dat er meer mensen die hier leuk vinden. Niemand in mijn omgeving kent ze of doet ze..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |