Hmm..ik wel maar die vind ik meestal saai..Woordenzoekers daarentegenquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Okee, niks om voor te schamen. Ieder zijn eigen ding. Kruiswoordraadsels kan ik dan totaal weer niet.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He getsie! En nu dus ietsje beter
Ben je daar nu ook?quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
Gelukkig wel jaAlhoewel ik me in bed toch het beste voel nog
woordzoekers, die doe ik altijd vet snel, zo van prrrrit prrrrrru prrrt scan scanquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..ik wel maar die vind ik meestal saai..Woordenzoekers daarentegen
ja man, en als je dan de laatste vindtquote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
woordzoekers, die doe ik altijd vet snel, zo van prrrrit prrrrrru prrrt scan scan
Daar raak ik juist het overzicht in kwijt. Kan niet zo goed die lijnen trekken waardoor ik soms letters wegstreep die niet bij het woord horen.. En zie ik niet zo snel de overgebleven letters staan..quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..ik wel maar die vind ik meestal saai..Woordenzoekers daarentegen
Heb ik ook last van ben niet zo goed met cijfertjes. Behalve dan als ik heel veel geld win in een loterij dan welquote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sudoku kan ik echt niet..nou ja, ik kan het wel, maar al die cijfers maken me een beetje zenuwachtig
ik deed altijd stiekum alle woordzoekers maken in mijn moeders puzzelboekquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja man, en als je dan de laatste vindt
Ik ook en ook de legpuzzelsquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik deed altijd stiekum alle woordzoekers maken in mijn moeders puzzelboek
Grappig he, die verschillen...quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Daar raak ik juist het overzicht in kwijt. Kan niet zo goed die lijnen trekken waardoor ik soms letters wegstreep die niet bij het woord horen.. En zie ik niet zo snel de overgebleven letters staan..
woordzoekera, maar die zijn te simpel../quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Cryptogram: ****
Zweeds kriiswoord: ****
Sudoku: ***, soms ****
Enehh, wat is er nog meer?
Nee, zit nu sinds het avondeten op de bank, moet toch beduidend meer niezen en heb met sokken en sloffen nog koude voetenquote:
ik ook! We matchenquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grappig he, die verschillen...
Ik vond bij rekenen/ wiskunde de sommen met een verhaaltje veel beter op te lossen dan alleen een som met cijfersook zoiets.
Ja cryptogrammen, Ik vind de cryptogrammen uit de krant altijd leuk.quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Cryptogram: ****
Zweeds kriiswoord: ****
Enehh, wat is er nog meer?
hah.quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
woordzoekera, maar die zijn te simpel../
niet ik überhaubt iets van wiskunde snap, maar zover ik iets kan gokken...quote:
Ga lekker in bed dan gekkiequote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
Nee, zit nu sinds het avondeten op de bank, moet toch beduidend meer niezen en heb met sokken en sloffen nog koude voeten
Jaa ik weet hetquote:
haha, ja, sowieso, wiskundequote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
niet ik überhaubt iets van wiskunde snap, maar zover ik iets kan gokken...
net gecheckt daar ligt niemandquote:
Sleur je hem lekker mee naar bedquote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
Jaa ik weet hetMja, wil ook nog ff gezellig bij mn vent op de bank zitten
Hoe ist met jou btw?
ja dat zei ik toch alquote:Op zondag 7 november 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net gecheckt daar ligt niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |