En ik maar denken laat ik hem niet inkoppenquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet ik niet want ik was er niet bij
Ik snap dit soort puzzels nooit zo goed. Ben er waarschijnlijk te dom voor.quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
marie ging met blauw skis de piste af
marie slaapt op de eerste kamer
Oeh, dan ben jij vast echt heel goedquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Zeker, daar ben ik al zeker een jaar of 15 dol open al een jaar of 8 een abonnement
wat raar dat ie dan inferno heetquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet ik niet want ik was er niet bij
Ben ziek vandaag, was gister ook al niet lekker en wilde vandaag gaan werken maar voelde me vanochtend echt een vaatdoekquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff, met al die snelle topics mis ik dus gewoon wat er aan de hand is
Ja, hahaquote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter![]()
strijken?![]()
tis maar waar je zin hebt
nee niks blauwe kamerquote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is slaapt marie op de eerste kamer, met het blauwe bed, nu nog met wie
Hoef je niet te dom voor te zijn. Je kwaliteiten liggen waarschijnlijk gewoon ergens anders..quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort puzzels nooit zo goed. Ben er waarschijnlijk te dom voor.![]()
Cryptogrammen vind ik dan wel weer leuk
Gewoon een paar keer doenquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort puzzels nooit zo goed. Ben er waarschijnlijk te dom voor.![]()
Cryptogrammen vind ik dan wel weer leuk
Verveel jij je?quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
We hebben een T
We hebben een H
We hebben een E
We hebben een F
We hebben een A
We hebben een M
We hebben een O
We hebben een U
We hebben een 'S
We hebben een M
We hebben een A
We hebben een N
Dat duurde wel eventjes op m'n mobiel -.- merk het ajb op, anders baal ikvan de moeite
Hoezo is die van jouw?quote:
Jeujquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
We hebben een T
We hebben een H
We hebben een E
We hebben een F
We hebben een A
We hebben een M
We hebben een O
We hebben een U
We hebben een 'S
We hebben een M
We hebben een A
We hebben een N
Dat duurde wel eventjes op m'n mobiel -.- merk het ajb op, anders baal ikvan de moeite
He getsie! En nu dus ietsje beterquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
Ben ziek vandaag, was gister ook al niet lekker en wilde vandaag gaan werken maar voelde me vanochtend echt een vaatdoekDus vandaar.
Mwa redelijk. Ik kan soms een 5 sterren van Denksport oplossen. In sudoku;s ben ik denk ik net iets beter. Daar los ik zonder aantekeningen 5 sterren van hetzelfde Denksport op in gemiddeld 15-20 minuten. 5 sterren van Sanders is weer net te hoog gegrepen voor mequote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dan ben jij vast echt heel goed
Ken ik niet wat zit erop?quote:
Ja dat is zo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoef je niet te dom voor te zijn. Je kwaliteiten liggen waarschijnlijk gewoon ergens anders..
beetjequote:
Printer is in werkingquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
hier puzzelaars
http://www.moestasj.nl/06(...)norkul20072008-3.pdf
Sudoku kan ik echt niet..nou ja, ik kan het wel, maar al die cijfers maken me een beetje zenuwachtigquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Mwa redelijk. Ik kan soms een 5 sterren van Denksport oplossen. In sudoku;s ben ik denk ik net iets beter. Daar los ik zonder aantekeningen 5 sterren van hetzelfde Denksport op in gemiddeld 15-20 minuten. 5 sterren van Sanders is weer net te hoog gegrepen voor me
Lolquote:
Dan moet je het ook ergens anders verstoppenquote:Godnondeju, allemaal vuurwerk hier voor m'n huis :|
Trusten Ferbquote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Ferb het volgende:
Zzz,
Slapen![]()
Komende dagen worden weer druk![]()
Dus weer niet meeposten![]()
Mja,
Welterusten iedereen![]()
Okee, niks om voor te schamen. Ieder zijn eigen ding. Kruiswoordraadsels kan ik dan totaal weer niet.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sudoku kan ik echt niet..nou ja, ik kan het wel, maar al die cijfers maken me een beetje zenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |