ik zat je maar te fukkenquote:
Wat een legendarisch goed toestel was dat toch. Ondanks zijn gebrek aan rekenkrachtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Djeez het volgende:
Ik geef het op. Het is absoluut onmogelijk om via KIES Froyo te installeren. Waarom doen ze het niet gewoon over the air zoals bij mijn ouwe G1
Ik denk dat ik hem weer in ere herstel. Wat een baggerding die Galaxy Squote:Op donderdag 11 november 2010 22:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat een legendarisch goed toestel was dat toch. Ondanks zijn gebrek aan rekenkracht
Ik heb hem even gebruikt nu mijn Galaxy bij reparatie ligtquote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem weer in ere herstel. Wat een baggerding die Galaxy S
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem weer in ere herstel. Wat een baggerding die Galaxy S
Ik heb alle geheugenkaartjes verwijderd, gereset naar fabrieksinstellingen en Kies zo'n honderd keer opnieuw geļnstalleerd. Met als resultaat dat mijn PC de SGS als vijandig apparaat beschouwt en heeft geblokkeerdquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Anders antwoord je de vraag en kom je er verder mee.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef exile79 het volgende:
Het valt niemand mee om Froyo te instaleren.
Even een restore naar fabrieksinstellingen doen. Vergeet je backup nietquote:Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een baggerporgramma is dat KIES! Heb ik eindelijk verbinding, kan ik upgraden, geeft hij aan dat de accu te weinig vermogen heeft. Hij is echt 100% vol
je kunt niet inloggen?quote:
ik heb er nu 12 geloof ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef exile79 het volgende:
Komt nog wel denk ik, misschien pas als je een aantal apps hebt geinstalleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |