ja hey!quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef exile79 het volgende:
Ik ben de komende paar dagen weg, maar laat nog wel weten hoe het afloopt.
jawel, wij gaven toch ook instant help?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
je kan hem moeilijk dwingen om tijden zijn (Iguess) vakantie, zijn foon te laten flashen
Instellingen > Draadloos en netwerken > USB-instellingen > Massaopslagquote:
Dankje! geluktquote:Op woensdag 10 november 2010 01:26 schreef Kyr het volgende:
[..]
Instellingen > Draadloos en netwerken > USB-instellingen > Massaopslag
Dan moet het lukken, geloof ik
Ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er ook mensen die hem simlockvrij hebben gekocht hier?
Ja, ik koop al mijn toestellen sim-lock vrij.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er ook mensen die hem simlockvrij hebben gekocht hier?
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Heuj!
Ik heb mijn huidige telefoon al sinds 2005 (), dus het wordt echt tijd voor een nieuwe. Ik heb daarvoor een Samsung gehad, wat nog nooit in die 5 jaar kapot is gegaan. Nu wordt die helaas wat trager en hij is gewoon op.
Ik merk dat ik de laatste tijd ontzettend veel touchscreen mobieltjes zie, maar is dat wel fijn voor de mensen die heel snel willen smsen? Verspringt het beeld dan niet steeds?
Ook zie ik veel toetsenbordjes op de mobieltjes. Ik merk dat die knoppen zo teringklein zijn, lukt dat wel met smsen? Ik vind T9 nog steeds erg fijn!
Ik wil een simlockvrije mobiel kopen, want ik heb zo'n simonly abonnement wat me geen drol kost per maand. Ik zou dan wel graag onder de 500 euro willen zitten als ik een los toestel koop.
Een goede batterij die lang mee gaat en WiFi zijn verder mijn enige eisen.
Alleen ik weet dus niet of ik een touchscreen wel zo fijn ga vinden.
Kortom, wat denken jullie?
Even op Marktplaats kijken en een goede zoeken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
^
Ah oke... Toevallig ook bij de Wehkamp besteld?
Heb net een topic geopend, want ik heb een nieuwe mobiel nodig en kom steeds op de Galaxy S uit.
Mijn OP:
[..]
Zal voor jou goed uitgepakt hebben, maar ik wil hem graag echt helemaal nieuw hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even op Marktplaats kijken en een goede zoeken.
Nooit laten versturen, ophalen.
Ik heb een gesealde gekocht voor 330 euro.
Welke winkel? Bij de Wehkamp is die 494 euro.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Jajoortje,
Gewoon nieuw gekocht in de winkel, wil gewoon service hebben op het punt waar ik hem ophaal
.
Ik was er weer. Heb nieuwe data kabel gehaald en opnieuw odin gestart. Scherm van m'n toestel is nu zwart (geen downloadmodus logo meer), en bij odin is dit de tekstquote:
Want ik zat te twijfelen: Of ik koop hem los via de Wehkamp voor 494 euro en ik houd mijn simonly abonnement voor 16 euro in de maand (Zit SMSblox bij in) Maar dan heb ik dus geen internet verder er op en dat zou eigenlijk zonde zijn, want dat mobieltje is gewoon gemaakt voor het internet.quote:Mocht je echt voor een luxe smartphone willen gaan, bedenk dan wel even of het handig is om een sim-only abonnement zonder internet te hebben, want wellicht verlies je zonder internet wel gedeeltelijk het nut van je smartphone.
kan je een screenshot van je scherm maken (computer scherm) met odin op de voorgrond?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik was er weer. Heb nieuwe data kabel gehaald en opnieuw odin gestart. Scherm van m'n toestel is nu zwart (geen downloadmodus logo meer), en bij odin is dit de tekst
<ID:0/007> Added!!
<ID:0/007> Odin v.3 engine (ID:7)..
<ID:0/007> File analysis..
<ID:0/007> Get PIT for mapping..
<ID:0/007> Firmware update start..
<ID:0/007> zImage
Hoe weet ik nou wanneer het klaar is?
Ik zou een abbo overwegenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
In mijn eigen topic werd er al heel wijs gereageerd, iemand zei:
[..]
Want ik zat te twijfelen: Of ik koop hem los via de Wehkamp voor 494 euro en ik houd mijn simonly abonnement voor 16 euro in de maand (Zit SMSblox bij in) Maar dan heb ik dus geen internet verder er op en dat zou eigenlijk zonde zijn, want dat mobieltje is gewoon gemaakt voor het internet.
Het grote voordeel is wel dat ik het grootste bedrag in één keer kan betalen en mocht ik hem kwijt raken kan ik in één keer mijn abonnement stopzetten, want hij wordt nu per maand nog verlengd.
Als ik hem via de Vodafonewinkel haal, ben ik iets duurder uit en betaal ik het 2e jaar ook echt fors meer per maand, maar dan kan ik wel internetten. Ik ben alleen zo bang dat ik hem bijvoorbeeld kwijt raak ofzo
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
kan je een screenshot van je scherm maken (computer scherm) met odin op de voorgrond?
Ja, ik ga voor Vodafone dan denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou een abbo overwegen
Vroeger had je het argument dat los kopen+sim only op lange termijn goedkoper was.
Nu heb je voor 30 euro in de maand een gratis Samsung Galaxy S. Dat is dus 720 euro.Trek daar 500 euro vanaf voor je toestel houdt je 220 euro over dat is ruim 9 euro per maand. Ik denk dat je voor 9 euro per maand niet genoeg minuten hebt+internet. Bij Hi krijg je zelf studenten korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |