abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88559029
Heuj!

Ik heb mijn huidige telefoon al sinds 2005 ( :') ), dus het wordt echt tijd voor een nieuwe. Ik heb daarvoor een Samsung gehad, wat nog nooit in die 5 jaar kapot is gegaan. Nu wordt die helaas wat trager en hij is gewoon op. ;(

Ik merk dat ik de laatste tijd ontzettend veel touchscreen mobieltjes zie, maar is dat wel fijn voor de mensen die heel snel willen smsen? Verspringt het beeld dan niet steeds?

Ook zie ik veel toetsenbordjes op de mobieltjes. Ik merk dat die knoppen zo teringklein zijn, lukt dat wel met smsen? Ik vind T9 nog steeds erg fijn!

Ik wil een simlockvrije mobiel kopen, want ik heb zo'n simonly abonnement wat me geen drol kost per maand. Ik zou dan wel graag onder de 500 euro willen zitten als ik een los toestel koop.

Een goede batterij die lang mee gaat en WiFi zijn verder mijn enige eisen.
Alleen ik weet dus niet of ik een touchscreen wel zo fijn ga vinden.

Kortom, wat denken jullie?
Noot noot.
pi_88559108
Ikzelf heb een htc magic (touchscreen) en het smsen werkt fijn.
Ik heb hiervoor gekozen omdat met die toetsenbordjes mij ook niks leek.

Heb je niet een vriend(in) waarvan je de tel zou kunnen lenen voor 2 dagen ofzo,, zodat je kan kijken wat je zelf het fijnste vind.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88559165
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef Olment het volgende:
Ikzelf heb een htc magic (touchscreen) en het smsen werkt fijn.
Ik heb hiervoor gekozen omdat met die toetsenbordjes mij ook niks leek.

Heb je niet een vriend(in) waarvan je de tel zou kunnen lenen voor 2 dagen ofzo,, zodat je kan kijken wat je zelf het fijnste vind.
Het wennen duurt bij mij wat langer. T9 vond ik de eerste weken zelfs kut, maar kan nu niet meer zonder. Ik heb eigenlijk geen idee of bv het touchscreen wel fijn is voor de wat snellere smser.

Druk jij niet vaak op de verkeerde knop bij het smsen?
Noot noot.
pi_88559252
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:57 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Het wennen duurt bij mij wat langer. T9 vond ik de eerste weken zelfs kut, maar kan nu niet meer zonder. Ik heb eigenlijk geen idee of bv het touchscreen wel fijn is voor de wat snellere smser.

Druk jij niet vaak op de verkeerde knop bij het smsen?
soms wel,, maar daar komt T9 bij kijken dan. die fixt mijn foutje :P maar ove rhet algemeen typ ik een smsbericht in 1x zonder hele tijd terug te moeten gaan om een typfout eruit te halen.
pi_88559313
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef Olment het volgende:

[..]

soms wel,, maar daar komt T9 bij kijken dan. die fixt mijn foutje :P maar ove rhet algemeen typ ik een smsbericht in 1x zonder hele tijd terug te moeten gaan om een typfout eruit te halen.
Ah kijk :)

Zijn er ook nog verschillen tussen de touchscreen? Kwaliteit bijvoorbeeld?
(Ja, ben echt een noob hoor :') )
Noot noot.
pi_88559504
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

van wat ik weet niet echt.. Het is meer hoe het toetsenbord eruit ziet (oud htc, htc sence, iphone-like). tenminste dat denk ik.
pi_88559859
iPhone 4. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 10 november 2010 @ 16:19:27 #8
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_88559957
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

In het kort:
er zijn redelijke verschillen in kwaliteit van touchscreens. Sowieso heb je de varianten capacitief en resistief, waarbij de ene reageert door hem echt met je vinger of huid aan te raken en de andere reageert op een (harde) aanraking in het algemeen. Mijn Samsung Galaxy S (capacitief) reageert bijvoorbeeld totaal niet op mijn nagel, maar alleen op aanraking van mijn vinger, omdat dit scherm volgens mij werkt met kleine elektrische stroompjes.
Naast deze verschillen in aanraking heb je uiteraard ook nog de kwaliteit van het beeld. Super Amoled van Samsung of (Super) LCD of mindere varianten. Super Amoled en (Super) LCD worden gezien als de mooiste schermen (helderste kleuren e.d.), waarbij het verschil tussen deze twee er voornamelijk in ligt dat de kijkhoek anders is en Amoled minder verbruikt bij donkere kleuren.

Mocht je echt voor een luxe smartphone willen gaan, bedenk dan wel even of het handig is om een sim-only abonnement zonder internet te hebben, want wellicht verlies je zonder internet wel gedeeltelijk het nut van je smartphone.

Qua invoermethode is Swype wel heel handig voor het invoeren van tekstberichten, werkt veel prettiger dan T9 (en sneller).
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_88560143
^

Ah, kijk.. Bedankt!

Ik zat net al te kijken voor een Samsung Galaxy S (capacitive staat daar bij!)
Noot noot.
pi_88561041
Ik zat ook te twijfelen: Of ik koop hem los via de Wehkamp voor 494 euro en ik houd mijn simonly abonnement voor 16 euro in de maand (Zit SMSblox bij in) Maar dan heb ik dus geen internet verder er op en dat zou eigenlijk zonde zijn, want dat mobieltje is gewoon gemaakt voor het internet.

Het grote voordeel is wel dat ik het grootste bedrag in één keer kan betalen en mocht ik hem kwijt raken kan ik in één keer mijn abonnement stopzetten, want hij wordt nu per maand nog verlengd.

Als ik hem via de Vodafonewinkel haal, ben ik iets duurder uit en betaal ik het 2e jaar ook echt fors meer per maand, maar dan kan ik wel internetten. Ik ben alleen zo bang dat ik hem bijvoorbeeld kwijt raak ofzo :{

Nog tips over dit dilemma? :+
Noot noot.
  woensdag 10 november 2010 @ 18:37:21 #11
138903 Lookbehind
pi_88564936
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zat ook te twijfelen: Of ik koop hem los via de Wehkamp voor 494 euro en ik houd mijn simonly abonnement voor 16 euro in de maand (Zit SMSblox bij in) Maar dan heb ik dus geen internet verder er op en dat zou eigenlijk zonde zijn, want dat mobieltje is gewoon gemaakt voor het internet.

Het grote voordeel is wel dat ik het grootste bedrag in één keer kan betalen en mocht ik hem kwijt raken kan ik in één keer mijn abonnement stopzetten, want hij wordt nu per maand nog verlengd.

Als ik hem via de Vodafonewinkel haal, ben ik iets duurder uit en betaal ik het 2e jaar ook echt fors meer per maand, maar dan kan ik wel internetten. Ik ben alleen zo bang dat ik hem bijvoorbeeld kwijt raak ofzo :{

Nog tips over dit dilemma? :+
Het argument van kwijtraken valt af, want of je nou een abonnement hebt of dat je hem los koopt, in beide gevallen ben je hem kwijt en ben je ongeveer hetzelfde bedrag kwijt. Stel dat je hem met abonnement koopt en je raakt hem kwijt, dan blokkeer je je oude sim-kaart en vraag je een nieuwe sim-kaart aan.

In totaal ben je met abonnement veel goedkoper uit, omdat je dan die 16 euro per maand niet hebt en niet de eenmalige aanschafkosten, dit wordt allemaal vervangen door die gemiddeld 27,25 per maand. Je zit dan echter wel 2 jaar aan dat abonnement vast.

Je zou natuurlijk ook altijd voor een goedkoper mobieltje kunnen kijken. (Zeker als je de neiging hebt telefoons nogal makkelijk kwijt te raken ;) ) Het ligt eraan hoeveel van de functionaliteiten van dit mobieltje je echt wilt gaan gebruiken.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_88565376
Nou ja.. Mijn redenatie is dus: Als ik weer 5 jaar met een mobieltje doe, kan ik net zo goed WiFi er bij nemen.

Maar ik heb het tot nu toe niet echt gemist, maar het lijkt me dus wel erg vet :)
Noot noot.
pi_88565568
Bedenk wel dat de accu aanzienlijk korter meegaat met een touchscreen telefoon. Daar zou ik ook wel naar kijken gezien je dat belangrijk vindt.

Ik zou zelf niet gauw een abonnement van twee jaar afsluiten, dan nog liever een éénjarig abonnement en wat moeten bijbetalen. Dan kun je daarna weer over op sim only.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 10 november 2010 @ 18:55:06 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88565644
Laatst moest ik weer T9en. Ik kon het haast niet meer. :') Touchscreen SMSt (en Fok!t, zoals nu in de trein) prima. Dan is nog de vraag, ben je een computernerd (Android) of moet het perfect werken (iPhone 4).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88565646
Blackberry bold 9700
  woensdag 10 november 2010 @ 19:00:33 #16
138903 Lookbehind
pi_88565897
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja.. Mijn redenatie is dus: Als ik weer 5 jaar met een mobieltje doe, kan ik net zo goed WiFi er bij nemen.

Maar ik heb het tot nu toe niet echt gemist, maar het lijkt me dus wel erg vet :)
Maar WiFi is neem ik aan niet bepaald de reden dat je deze telefoon kiest toch? Dat begint langzamerhand een standaard te worden in nieuwe mobieltjes.
Juist het Android besturingssysteem, de uitgebreide Android market met veel gratis apps, de inmiddels zeer goede gps (na de Froyo update), snelle processor en gpu maken deze telefoon erg prettig om mee te werken. WiFi is eigenlijk meer een mooi extraatje, want je hebt meestal toch al internet via je provider en bij Vodafone is dat nog zeer snel ook.

Accuduur van de Galaxy S is behoorlijk goed, bij intensief gebruik houd je het ongeveer twee dagen vol, bij minder intensief een week ongeveer.
De HTC Desire HD is ook nog wel een mooi toestel, snellere en zuinigere processor, groter scherm, maar wel een kleinere accu en kortere standby tijd.
pi_88565965
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:37 schreef Lookbehind het volgende:

[..]

Het argument van kwijtraken valt af, want of je nou een abonnement hebt of dat je hem los koopt, in beide gevallen ben je hem kwijt en ben je ongeveer hetzelfde bedrag kwijt. Stel dat je hem met abonnement koopt en je raakt hem kwijt, dan blokkeer je je oude sim-kaart en vraag je een nieuwe sim-kaart aan.
Ik ben het hier niet met je eens. Ik ben hem in beide gevallen idd kwijt. Probleem met het abonnement is dat ik hem niet stop kan zetten en die 2 jaar moet doorbetalen. Plus moet ik een andere mobiel kopen en die dus ook betalen.

Met die simonly kan ik hem wel stopzetten, want mijn abonnement liep tot afgelopen zomer en wordt nu iedere maand verlengd.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Lolaatje het volgende:
Bedenk wel dat de accu aanzienlijk korter meegaat met een touchscreen telefoon. Daar zou ik ook wel naar kijken gezien je dat belangrijk vindt.

Ik zou zelf niet gauw een abonnement van twee jaar afsluiten, dan nog liever een éénjarig abonnement en wat moeten bijbetalen. Dan kun je daarna weer over op sim only.
Hoeveel dagen zou ik er mee kunnen met een touchscreen dan?

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef eleusis het volgende:
Laatst moest ik weer T9en. Ik kon het haast niet meer. :') Touchscreen SMSt (en Fok!t, zoals nu in de trein) prima. Dan is nog de vraag, ben je een computernerd (Android) of moet het perfect werken (iPhone 4).
Ik ben wel een beetje technisch, anders is mijn vriend of broer dat wel :+
Noot noot.
pi_88566054
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Lookbehind het volgende:

[..]

Maar WiFi is neem ik aan niet bepaald de reden dat je deze telefoon kiest toch? Dat begint langzamerhand een standaard te worden in nieuwe mobieltjes.
Juist het Android besturingssysteem, de uitgebreide Android market met veel gratis apps, de inmiddels zeer goede gps (na de Froyo update), snelle processor en gpu maken deze telefoon erg prettig om mee te werken. WiFi is eigenlijk meer een mooi extraatje, want je hebt meestal toch al internet via je provider en bij Vodafone is dat nog zeer snel ook.

Accuduur van de Galaxy S is behoorlijk goed, bij intensief gebruik houd je het ongeveer twee dagen vol, bij minder intensief een week ongeveer.
De HTC Desire HD is ook nog wel een mooi toestel, snellere en zuinigere processor, groter scherm, maar wel een kleinere accu en kortere standby tijd.
Ik kies een beetje voor de WiFi, omdat ik van plan ben echt lang met deze mobiel te doen, dus ik kijk ook meer naar de toekomst.

De vraag is nog een beetje of ik dat abonnement wel wil + internet er bij, want thuis kun je gratis internetten met WiFi nietwaar? En andere (onbeveiligde) plekken ook?
Noot noot.
  woensdag 10 november 2010 @ 19:11:39 #19
138903 Lookbehind
pi_88566380
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet met je eens. Ik ben hem in beide gevallen idd kwijt. Probleem met het abonnement is dat ik hem niet stop kan zetten en die 2 jaar moet doorbetalen. Plus moet ik een andere mobiel kopen en die dus ook betalen.

Met die simonly kan ik hem wel stopzetten, want mijn abonnement liep tot afgelopen zomer en wordt nu iedere maand verlengd.
Maar de kosten blijven hetzelfde, of zelfs lager in het geval van het afsluiten van een abonnement. Dit is een beetje afhankelijk van het moment waarop je je mobieltje verliest eigenlijk. Als je de vergelijking 494+16*t=24*27,25 oplost, weet je vanaf welke maand je goedkoper uit bent met je abonnement als je hem verliest. ;)
In beide gevallen als je je toestel kwijtraakt moet je een nieuwe kopen, dus die kosten hoef je niet mee te rekenen in je afweging. Het abonnement van je kwijtgeraakte telefoon kun je gewoon door blijven gebruiken met je eventuele nieuwe telefoon.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik kies een beetje voor de WiFi, omdat ik van plan ben echt lang met deze mobiel te doen, dus ik kijk ook meer naar de toekomst.

De vraag is nog een beetje of ik dat abonnement wel wil + internet er bij, want thuis kun je gratis internetten met WiFi nietwaar? En andere (onbeveiligde) plekken ook?
Ja, maar heeft het veel nut om je smartphone thuis te gebruiken om te gaan internetten? Dan pak je toch juist je pc? Het handige van internet op je mobiel is juist dat je overal internet kunt gebruiken, en niet alleen als je toevallig een onbeveiligd netwerk uit de lucht kunt plukken.
Mocht je bijvoorbeeld willen navigeren met Google Maps, dan gaat dit niet werken zonder internet, omdat je continu de kaarten moet downloaden, dan zul je een ander navigatieprogramma moeten downloaden, omdat je nooit de gehele rit op één onbeveiligd netwerk kunt blijven.
pi_88566556
Daar heb je gelijk in. Ik neem eigenlijk ook aan dat als ik zo'n abonnement afsluit, dat ik ook gewoon overal ga internetten.

Keuzes, keuzes. Mijn vriend zegt dat ik gek ben als ik geen internet neem, want dan had ik maar een goedkoper mobieltjes uit moeten kiezen. Hij heeft gelijk ben ik bang :{
Noot noot.
pi_88566669
Waarom niet het beste van twee werelden?

Toetsenbord en touchscreen
pi_88566993
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:19 schreef Godtje het volgende:
Waarom niet het beste van twee werelden?

Toetsenbord en touchscreen
[ afbeelding ]
Zal ook wel een duur grapje zijn. Denk dat ik toch voor één van de twee ga :)
Noot noot.
pi_88571945
quote:

Mijne moet ik eigenlijk elke dag opladen, bij zuinig gebruik doe ik er hooguit twee dagen mee en dan zet ik hem 's nachts altijd uit.
pi_88572159
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Mijne moet ik eigenlijk elke dag opladen, bij zuinig gebruik doe ik er hooguit twee dagen mee en dan zet ik hem 's nachts altijd uit.
:o

Welke heb je dan? Spijt van dat je hem hebt gekocht?
Noot noot.
pi_88573161
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:o

Welke heb je dan? Spijt van dat je hem hebt gekocht?
Spijt heb ik niet, maar ik moest wel erg wennen omdat mijn oude het altijd heel lang op één lading deed.
Ik heb al een ouder model, de HTC Magic, maar ook met de nieuwere telefoons hoef je niet op meer dan twee dagen te hopen volgens mij. Het scheelt wel wanneer je het internet uitzet (en alleen aanzet als je het wilt gebruiken), maar het zal hoe dan ook niet eens in de buurt komen van de accuduur van je huidige telefoon.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:29:40 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88578371
quote:
Als je hem als computer gebruikt (regelmatig mailen, fokken, etc.) maximaal een dag. Als je hem alleen maar standby hebt en af en toe wat belt misschien twee dagen. Dat geldt wel zo'n beetje voor alle smartphones.

Wifi is thuis wel prettig hoor. Hij pakt vanzelf je thuisnetwerk en dan gaat internet, downloaden van spelletjes en grote mails ineens snel. En je bespaart op je datalimiet (als je die hebt).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88578854
Jezus 2 dagen... Weinig.
Noot noot.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:44:20 #28
138903 Lookbehind
pi_88578978
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Als je hem als computer gebruikt (regelmatig mailen, fokken, etc.) maximaal een dag. Als je hem alleen maar standby hebt en af en toe wat belt misschien twee dagen. Dat geldt wel zo'n beetje voor alle smartphones.

Wifi is thuis wel prettig hoor. Hij pakt vanzelf je thuisnetwerk en dan gaat internet, downloaden van spelletjes en grote mails ineens snel. En je bespaart op je datalimiet (als je die hebt).
Dat ligt dan ook erg aan de telefoon die je hebt. Mijn Galaxy S houdt het bij 'af en toe' gebruiken (paar keer bellen, sms'en, enkele apps gebruiken) makkelijk een week uit. Ik heb dan wel standaard mijn 3G/H internet uitstaan en laat hem standaard met GPRS werken, wat genoeg is voor o.a. het continu synchroniseren van je mail.
  donderdag 11 november 2010 @ 00:10:18 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88579959
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef Lookbehind het volgende:
Dat ligt dan ook erg aan de telefoon die je hebt. Mijn Galaxy S houdt het bij 'af en toe' gebruiken (paar keer bellen, sms'en, enkele apps gebruiken) makkelijk een week uit. Ik heb dan wel standaard mijn 3G/H internet uitstaan en laat hem standaard met GPRS werken, wat genoeg is voor o.a. het continu synchroniseren van je mail.
Da's wel netjes. Ik zou niet weten hoe lang mijn iPhone het zou trekken in zo'n scenario.
pi_88580060
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef Lookbehind het volgende:

[..]

Zag trouwens in V&A een topic staan over iemand die die telefoon heeft gewonnen en hem wil verkopen :+
Noot noot.
pi_88580268
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
Jezus 2 dagen... Weinig.
Dat zijn smartphones nou eenmaal.. geen gezien die het over het algemeen langer dan 4 dagen uithoud. dan zijn die dingen (algemeen) gewoon dood en moeten ze worden opgeladen.

Je draagt gewoon een mini pc met je mee! 10 jaar geleden betaalde je nog 400 euro om een pc met een bigass scherm op je bureau te hebben , nu heb je het in je hand.
Redacted
pi_88580354
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:17 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Dat zijn smartphones nou eenmaal.. geen gezien die het over het algemeen langer dan 4 dagen uithoud. dan zijn die dingen (algemeen) gewoon dood en moeten ze worden opgeladen.

Je draagt gewoon een mini pc met je mee! 10 jaar geleden betaalde je nog 400 euro om een pc met een bigass scherm op je bureau te hebben , nu heb je het in je hand.
Wel een geil gevoel tho.
Noot noot.
pi_88593350
Ik denk dat ik even wacht totdat mijn vriend de Iphone 4 heeft gehaald. Kan ik direct testen of ik een fan ben/wordt van touchscreen.

:+
Noot noot.
pi_88606038
Koop een touchscreen telefoon met qwerty toetsenbord.
Het verschil hierbij is dat je bij een touchscreen maar één toets per keer kan "indrukken" terwijl je bij hardware toetsen (bijvoorbeeld een BlackBerry) je er ook 2 kan indrukken.
Dan heb je ook nog 'swype' waarbij je je vinger niet eens hoeft op te tillen.
pi_88606150
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:25 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Koop een touchscreen telefoon met qwerty toetsenbord.
Het verschil hierbij is dat je bij een touchscreen maar één toets per keer kan "indrukken" terwijl je bij hardware toetsen (bijvoorbeeld een BlackBerry) je er ook 2 kan indrukken.
Dan heb je ook nog 'swype' waarbij je je vinger niet eens hoeft op te tillen.
Heel toevallig heb ik die een half uurtje geleden uitgeprobeerd en ik ben er uit. Ik wil geen toetsenbord :{ Echt ontzettend kut vind ik dat en kan en wil daar niet aan wennen.
Noot noot.
pi_88652433
Kan de HTC Wildfire swypen? :+
Is dat iets wat je kan downloaden?
Noot noot.
pi_88652802
Ik zit met hetzelfde dilemma, heb nu een nokia "barok" en die is onverwoestbaar en gaat lekker lang mee met de accu. Bovendien betaal ik maar een 10tje per maand aan telefoonkosten.

Alleen zit ik nu vaker in de trein en lijkt me zo'n smartphone wel handig....de vraag is of ik 20 euro per maand daaraan meer wil betalen...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:31:00 #38
76108 bluuf
Powershell fan
pi_88653369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Wildfire is een echte budgettelefoon, ik zou op zijn minst voor een Desire gaan als je voor HTC gaat.
pi_88653873
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef bluuf het volgende:

[..]

Wildfire is een echte budgettelefoon, ik zou op zijn minst voor een Desire gaan als je voor HTC gaat.
Tja, die is 2 keer zo duur...
Noot noot.
pi_88654872
Ben nu aan het denken om voor de HTC desire HD te gaan voor 23,95 per maand (2 jaar lang) bij Hi student via studentmobiel.nl...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:20:31 #41
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_88667327
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef Lookbehind het volgende:

[..]

Maar de kosten blijven hetzelfde, of zelfs lager in het geval van het afsluiten van een abonnement. Dit is een beetje afhankelijk van het moment waarop je je mobieltje verliest eigenlijk. Als je de vergelijking 494+16*t=24*27,25 oplost, weet je vanaf welke maand je goedkoper uit bent met je abonnement als je hem verliest. ;)
In beide gevallen als je je toestel kwijtraakt moet je een nieuwe kopen, dus die kosten hoef je niet mee te rekenen in je afweging. Het abonnement van je kwijtgeraakte telefoon kun je gewoon door blijven gebruiken met je eventuele nieuwe telefoon.

[..]

Ja, maar heeft het veel nut om je smartphone thuis te gebruiken om te gaan internetten? Dan pak je toch juist je pc? Het handige van internet op je mobiel is juist dat je overal internet kunt gebruiken, en niet alleen als je toevallig een onbeveiligd netwerk uit de lucht kunt plukken.
Mocht je bijvoorbeeld willen navigeren met Google Maps, dan gaat dit niet werken zonder internet, omdat je continu de kaarten moet downloaden, dan zul je een ander navigatieprogramma moeten downloaden, omdat je nooit de gehele rit op één onbeveiligd netwerk kunt blijven.
Er zijn toch ook voldoende off-line navigatiesystemen voor een mobiele telefoon? Bij een Nokia i.i.g. (Nav4All en puur voor plaatsbepaling het ingebouwde Nokia maps, waar je gratis werelwijd de kaarten voor kunt downloaden). Enkel is de GPS in een Nokia bagger (5 min wachten voor ie verbinding heeft :( )

Ik had eerst een internetbundel bij mijn Nokia 5800, maar merkt, dat ik er zo weinig van gebruik maakte en op een gegeven moment toch een gigantische rekening had omdat dat ding thuis i.p.v. de WiFi, het mobiele internet op ging om een paar Youtube filmpjes te kijken. Dus maar opgezegd. Verder werkte internetradio niet via het mobiele netwerk, dus mijn voornaamste toepassing werkte ook niet.

Op belangrijke plekken heb ik wel de WiFi verbinding en dat is nu juist thuis voor VOIP voor internationaal bellen. Toch wat handiger, dat via je laptop.

Voor TS: Zou je geen 1-jarig abbo overwegen. 2 jaar vastzitten aan een provider is onzin. Je betaald wel wat meer voor je telefoon, maar qua bellen goedkoper, dan pre-paid en geen gezeik met opwaarderen.
The best firms advertise the least...
pi_88670143
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij kan je swype downloaden, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Rotte-Aardappel op 13-11-2010 14:07:24 ]
pi_88673971
Heb de Wildfire besteld!

Je kunt swype downloaden gelukkig :)

*O*
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')