mini-minirok.quote:
Een lekker bapje papje van Chicoquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vanavond na de show doen ze hele andere bap samen
En dan gewoon: "bap" er in met die bruine sabel!quote:
Het is gewoon een bikinibroekje met een staart en 2 sliertjes stof voorlangsquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tis dat er een soort van staart aanzit bedoel je?
Mini frikandel ja dankje lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Chico Banana.
Jij nog een mini-frik...kaassouffle?
Raquel werd anders wel aardig geraakt hoorquote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Vond het niks speciaals. Raakte mij niet,.
Dan was er haar te zien...quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Misstique het volgende:
Het is maar goed dat Hettie deze tango niet hoefde te dansen..
quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gewoon: "bap" er in met die bruine sabel!
Toen ze zo met zijn kruis vooruit tegen hem aan sprong... Ik had echt de associatie erbij van: "Ja, daar moet je tong heen!"quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gewoon een bikinibroekje met een staart en 2 sliertjes stof voorlangs
Dat is niet zo heel raar als je steeds alles fysiek geeft en daar ook nog eens emotie in moet leggen, dan zit je al snel aan je tax. Ik denk dat ze echt heel hard trainen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef Misstique het volgende:
Jezus wat janken die wijven veel dit jaar.
En vorig jaar niet?quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel raar als je steeds alles fysiek geeft en daar ook nog eens emotie in moet leggen, dan zit je al snel aan je tax. Ik denk dat ze echt heel hard trainen.
Commentaar van Chico: "this smells fishy"...quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Toen ze zo met zijn kruis vooruit tegen hem aan sprong... Ik had echt de associatie erbij van: "Ja, daar moet je tong heen!"
Ik zat meer te denken aan de tekst van dit nummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Commentaar van Chico: "this smells fishy"...
Welke?quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wtf deed ze even dr tieten omhoog duwen
That's what I said.quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
Ze zijn opeens wel op overdrive aan het gaan wat betreft het geven van persoonlijke voorkeuren en het piepelen van de kijker he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |