Nou, bedankt. Mijn FOK-piemel is wel 40 centimeter!quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben jij trouwens de enige man vanavond in t topic??
Liegenaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
Verkeerd nummer. Even aanpassen.
[..]
Nou, bedankt. Mijn FOK-piemel is wel 40 centimeter!
In slappe toestandquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Excuse me? Cap Fab is ook in de motherfucking house, je weet toch?
Hij is nu toch wel gekrompen nu je weet dat er meerdere mannen in dit topic zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd al verbeterd inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
PM mij foto's danquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef IbeBen het volgende:
Doe die foto's ff via de PM ofzo. Please
Wil je zo graag die piemel zienquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef IbeBen het volgende:
Doe die foto's ff via de PM ofzo. Please
Altijd leukquote:Op zondag 7 november 2010 20:33 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou, niet in mijn PM-box hoor. Bedoel eerder je jouwe ofzo
Ik wil zijn staart niet zienquote:
En wat heeft dat met SYTYCD te maken?quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik dus op een hele grote mdf plaat behangen en komt dan straks in m'n woonkamer
Er is een dood overleden lijk dat net gestorven is gesignaleerd opt podium!quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand dat lijk even van het podium halen?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand dat lijk even van het podium halen?
Dat is al sinds de audities.quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik dus op een hele grote mdf plaat behangen en komt dan straks in m'n woonkamer
Stilstaand.quote:
Enora durft niet. En gelijk heeft ze met die thug naast haar.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef IbeBen het volgende:
Wat Marco Gerris bedoeld te zeggen: Enora gij is nen ijsblok
Eens. Onbegrijpelijke keuze van Enoraquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je moeirte hebt emoties te laten zien op het podium, dan moet je dus niet zo'n beest als Eldrink kiezen. Die blaast je van het podium.
Ze had Stefano moeten kiezen anders, die had veel beter bij haar geoast als partner.
Maar het gaat niet om de choreografen, het gaat er om wat de dansers ermee doen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze de choreografen ook best wel eens aan mogen pakken hoor. Deels te wijten aan de makke choreografie dit. Maar grotendeels wel aan het lamlendige dansen.
Lelijk ding, een Tarzanluier met huidskleurige glimmende pijpen.quote:
Niksquote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En wat heeft dat met SYTYCD te maken?
Sloggi, voor mannen zonder borsthaar.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Merel het volgende:
[..]
NiksNogal verkeerde topic, dat krijg je als je er zeven tegelijk open hebt staan
Da's begrijpelijk, maar van de choreografen mag je ook verwachten dat ze een spetterende routine weten te maken op de muziek, eentje dat overeenstemt met het ritme en de belachelijke pakjes die ze aan moeten trekken. Nu was het net het decor van The Lion King met de muziek van Barry Manilow.quote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de choreografen, het gaat er om wat de dansers ermee doen.
Mooi hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Merel het volgende:
[..]
NiksNogal verkeerde topic, dat krijg je als je er zeven tegelijk open hebt staan
quote:
quote:
Die gaat krabben bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef -Peach het volgende:
Stefano zou er iemand voor omleggen om die broek aan te mogen!
Nee, dan voelt hij ook eens wat harigs aan zijn ballen.quote:
Ze jankt er al om.quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef IbeBen het volgende:
Alsof zij het erg vindt, maar dr kruis in zn gezicht
Dat viel me ook al op, zelfs de mannen janken veel dit jaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef Misstique het volgende:
Jezus wat janken die wijven veel dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |