Nou, bedankt. Mijn FOK-piemel is wel 40 centimeter!quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben jij trouwens de enige man vanavond in t topic??
Liegenaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
Verkeerd nummer. Even aanpassen.
[..]
Nou, bedankt. Mijn FOK-piemel is wel 40 centimeter!
In slappe toestandquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Excuse me? Cap Fab is ook in de motherfucking house, je weet toch?
Hij is nu toch wel gekrompen nu je weet dat er meerdere mannen in dit topic zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd al verbeterd inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
PM mij foto's danquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef IbeBen het volgende:
Doe die foto's ff via de PM ofzo. Please
Wil je zo graag die piemel zienquote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef IbeBen het volgende:
Doe die foto's ff via de PM ofzo. Please
Altijd leukquote:Op zondag 7 november 2010 20:33 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou, niet in mijn PM-box hoor. Bedoel eerder je jouwe ofzo
Ik wil zijn staart niet zienquote:
En wat heeft dat met SYTYCD te maken?quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik dus op een hele grote mdf plaat behangen en komt dan straks in m'n woonkamer
Er is een dood overleden lijk dat net gestorven is gesignaleerd opt podium!quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand dat lijk even van het podium halen?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand dat lijk even van het podium halen?
Dat is al sinds de audities.quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik dus op een hele grote mdf plaat behangen en komt dan straks in m'n woonkamer
Stilstaand.quote:
Enora durft niet. En gelijk heeft ze met die thug naast haar.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef IbeBen het volgende:
Wat Marco Gerris bedoeld te zeggen: Enora gij is nen ijsblok
Eens. Onbegrijpelijke keuze van Enoraquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je moeirte hebt emoties te laten zien op het podium, dan moet je dus niet zo'n beest als Eldrink kiezen. Die blaast je van het podium.
Ze had Stefano moeten kiezen anders, die had veel beter bij haar geoast als partner.
Maar het gaat niet om de choreografen, het gaat er om wat de dansers ermee doen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze de choreografen ook best wel eens aan mogen pakken hoor. Deels te wijten aan de makke choreografie dit. Maar grotendeels wel aan het lamlendige dansen.
Lelijk ding, een Tarzanluier met huidskleurige glimmende pijpen.quote:
Niksquote:Op zondag 7 november 2010 20:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En wat heeft dat met SYTYCD te maken?
Sloggi, voor mannen zonder borsthaar.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Merel het volgende:
[..]
NiksNogal verkeerde topic, dat krijg je als je er zeven tegelijk open hebt staan
Da's begrijpelijk, maar van de choreografen mag je ook verwachten dat ze een spetterende routine weten te maken op de muziek, eentje dat overeenstemt met het ritme en de belachelijke pakjes die ze aan moeten trekken. Nu was het net het decor van The Lion King met de muziek van Barry Manilow.quote:Op zondag 7 november 2010 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de choreografen, het gaat er om wat de dansers ermee doen.
Mooi hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef Merel het volgende:
[..]
NiksNogal verkeerde topic, dat krijg je als je er zeven tegelijk open hebt staan
quote:
quote:
Die gaat krabben bedoel je?quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef -Peach het volgende:
Stefano zou er iemand voor omleggen om die broek aan te mogen!
Nee, dan voelt hij ook eens wat harigs aan zijn ballen.quote:
Ze jankt er al om.quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef IbeBen het volgende:
Alsof zij het erg vindt, maar dr kruis in zn gezicht
Dat viel me ook al op, zelfs de mannen janken veel dit jaarquote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef Misstique het volgende:
Jezus wat janken die wijven veel dit jaar.
mini-minirok.quote:
Een lekker bapje papje van Chicoquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vanavond na de show doen ze hele andere bap samen
En dan gewoon: "bap" er in met die bruine sabel!quote:
Het is gewoon een bikinibroekje met een staart en 2 sliertjes stof voorlangsquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tis dat er een soort van staart aanzit bedoel je?
Mini frikandel ja dankje lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Chico Banana.
Jij nog een mini-frik...kaassouffle?
Raquel werd anders wel aardig geraakt hoorquote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Vond het niks speciaals. Raakte mij niet,.
Dan was er haar te zien...quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Misstique het volgende:
Het is maar goed dat Hettie deze tango niet hoefde te dansen..
quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gewoon: "bap" er in met die bruine sabel!
Toen ze zo met zijn kruis vooruit tegen hem aan sprong... Ik had echt de associatie erbij van: "Ja, daar moet je tong heen!"quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is gewoon een bikinibroekje met een staart en 2 sliertjes stof voorlangs
Dat is niet zo heel raar als je steeds alles fysiek geeft en daar ook nog eens emotie in moet leggen, dan zit je al snel aan je tax. Ik denk dat ze echt heel hard trainen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef Misstique het volgende:
Jezus wat janken die wijven veel dit jaar.
En vorig jaar niet?quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel raar als je steeds alles fysiek geeft en daar ook nog eens emotie in moet leggen, dan zit je al snel aan je tax. Ik denk dat ze echt heel hard trainen.
Commentaar van Chico: "this smells fishy"...quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Toen ze zo met zijn kruis vooruit tegen hem aan sprong... Ik had echt de associatie erbij van: "Ja, daar moet je tong heen!"
Ik zat meer te denken aan de tekst van dit nummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Commentaar van Chico: "this smells fishy"...
Welke?quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wtf deed ze even dr tieten omhoog duwen
That's what I said.quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
Ze zijn opeens wel op overdrive aan het gaan wat betreft het geven van persoonlijke voorkeuren en het piepelen van de kijker he?
Wat was er dan? En waarom is het niet 100x uitgezonden?quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef Misstique het volgende:
Was er vorig jaar wat met de knie van Lorenzo?! Waarom zeggen ze dat nu pas?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef Misstique het volgende:
Was er vorig jaar wat met de knie van Lorenzo?! Waarom zeggen ze dat nu pas?
Ja, die tong zou van weinig betekenis zijn tijdens een hete tango met een minirokdraagster.quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef IbeBen het volgende:
Zagen jullie het ook?! Stefano stak zijn tong uit naar ons!
Hij wil graag even likken denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef IbeBen het volgende:
Zagen jullie het ook?! Stefano stak zijn tong uit naar ons!
Natuurlijk. En erachter de apenstaart van Eldrick.quote:Op zondag 7 november 2010 20:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Aan de zwarte sabel van Chico dan zeker
Sorry.quote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Cee wat ben je rustig??
Ik mis je scherpe commentaar (=grappen) een beetje..
Welke reclame?quote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Faalreclame is dit. Yann tiersen gebruiken, maar toch niet.
Oh ja dat snap ik, ik voel t ook niet echt.quote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry.Ik kan er tot nu toe niet zo veel mee want het doet me nog niet zo veel.
Ja denk het. Zo'n medicijnen reclame ofzo, ik weet het eigenlijk niet eensquote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tis zo onopvallend dat het ik het nu al vergeten benOf ik was toen cola pakken
Als Virgil gaat streaken heel wat.quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef IbeBen het volgende:
Hoeveel topics gaan we volspammen vanavond trouwens?:P
In de buurt van Eindhoven de gekstequote:
Ja ik kan me er zo aan ergerenquote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja het begin gebruiken ze en dan verkrachten ze t nummer
Amsterdam jij?quote:
My favoritequote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik kan me er zo aan ergerenYann Tiersen
Waar gaat 't naartoe?quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Oh, ben toch even een reis aan het bekijken in de reclames, dikke kans dat ik niets meekrijg
quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
In de buurt van Eindhoven de gekste
Eldrick in een dikke luier.quote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef Alouette het volgende:
Ik was in slaap gevallen dus ik heb een uur gemist.Heeft Floris al gedanst? Of heb ik nog andere spannende dingen gemist?
Amsterdammmquote:
Waarom verhuis je er dan niet naar toe?quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers. Dit meen ik oprecht
Waar in amsterdamquote:
Omdat ik bij mijn ouders woon.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Waarom verhuis je er dan niet naar toe?
zei jij dat in een ander topic ook nietquote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt jaloers. Dit meen ik oprecht
Ja daar snap ik dus ook echt geen reet van. Wat nou mooi haar! Dr is amper haar!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Oké, sorry hoor, er zal vast een mooi verhaal aan vast zitten, maar 'Het mooiste haar van Nederland' en dan een vrijwel kaal iemand nomineren? I don't get it.
Oost, rond Amstel.quote:
Euhmquote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat ik bij mijn ouders woon.
Ja ik geloof het wel, ik had ook al een soort deja vu toen ik het typtequote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zei jij dat in een ander topic ook niet
of is heel fok jaloers op mijn woonplaats?
Ik ben jaloers op het feit dat je een tramritje verwijderd bent van het strand.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Combi Nieuw Zeeland en Fiji.quote:
Omdat ik het thuis chill heb enzo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
EuhmWaarom verhuis je dan niet naar Den Haag en ga je op jezelf wonen?:P
Oh Oh Cherso zou toch niet zoveel goeds hebben gedaan voor DH?quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Nice...quote:
Sterk punt, I admitquote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat ik het thuis chill heb enzo.
I agreequote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Misstique het volgende:
Mag de cameraman de hersens ingeslagen worden met het afgerukte dijbeen van de regisseur?
Leuke dans trouwens.
Het lukt elk seizoen weer om zo te falen...quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Misstique het volgende:
Mag de cameraman de hersens ingeslagen worden met het afgerukte dijbeen van de regisseur?
Leuke dans trouwens.
Gaafquote:
ga t liefst naarquote:Op zondag 7 november 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op het feit dat je een tramritje verwijderd bent van het strand.
scheveningen, rijswijk en leidschendamquote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso zou toch niet zoveel goeds hebben gedaan voor DH?(Ja, is Scheveningen, maar weet de gemiddelde Nederlander niet)
Je zou toch verwachten dat men wel íets leert van de andere internationale versies.quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lukt elk seizoen weer om zo te falen...
Het was geen tango, dat scheelt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef IbeBen het volgende:
Zou Lorenzo nou blij zijn met Hettie als partner?
Vast nietquote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef IbeBen het volgende:
Zou Lorenzo nou blij zijn met Hettie als partner?
Moet je naar bedquote:
Ja, dat. Het ging echt niet gelijk.quote:
Ze geeft zich over. We hebben haar. Verzetten heeft geen zin.quote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef Misstique het volgende:
Hettie is veranderd. En anders. Sinds die ene dag.
Sinds de dag dat iemand zijn fiets in haar mond parkeerde?quote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef Misstique het volgende:
Misschien is het tijd om een So You think you can direct te organiseren.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat men wel íets leert van de andere internationale versies.
Volgend jaar auditie doen dus?quote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb veel van die stapjes geleerd bij Aerobics.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik was de dans aan het kijken, nagels lakken en aan de telefoon. Ik ben er weer
ik ben te oud, veul te oudquote:
nee gelukkig niet.quote:Op zondag 7 november 2010 21:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Gelukkig maarVreedse al een plaatselijke storing in Purmerend
Heb jij de Cam-factor?quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om een So You think you can direct te organiseren.
Sorry, ik ben van de foute discomuziek...quote:
ik wilde nog een voetenbadje nemen, maar dat doe ik maar morgenquote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik was de dans aan het kijken, nagels lakken en aan de telefoon. Ik ben er weer
pff ik heb al moeite met posten en tv kijken en jij doet er gewoon nog een hele zooi bij...quote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wilde nog een voetenbadje nemen, maar dat doe ik maar morgen
quote:
neeee das nie waarrrrquote:Op zondag 7 november 2010 21:14 schreef IbeBen het volgende:
Ge wou mij vloeren he?!
Nee, nee, das nie waar eh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |