Zo denk ik er ook over. Misschien dat ik me maar beperk tot nummers van top 25 albums en eventuele uitspringer van albums die daar onder zitten. Ik vind een top zoveel ervan maken alleen zo verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef pfaf het volgende:
Hmm, moeilijk altijd. Soms té moeilijk, maar misschien dat ik het dit jaar maar weer eens moet proberen.
Zo heb ik een lijst met Starred tracks in Spotify, heerlijk om die gewoon op shuffle te zetten. Da's voor dit topic ook wel een goed begin.quote:Op maandag 8 november 2010 02:15 schreef Norrage het volgende:
Ben maar voor de max 2 nummers per artiest gegaanHeb nu een lijst, op volgorde...van 160 nummers....nu moet ik nog even kijken, vooral bij de 50t/m150 wat er in de top 100 mag en wat er net buiten gaat vallen...
maar dat doe ik wel een andere dag, geen zin meer in nuMaar het is wel heel leuk om mijn lijstje dat ik in itunes heb gezet als een random playlist af te luisteren
![]()
![]()
Tja, ik beschouw het gewoon als een nummer dat toevallig is opgesplitst. En ik hoop dat iedereen dat zo doetquote:Op maandag 8 november 2010 01:08 schreef Norrage het volgende:
Leuk lijstje...heb wel altijd moeite met Shine On in het nummer-lijstje....je hebt Parts I-V en VI-XI en zo...en dan ook de combinatie van de twee...Weet nooit wat ik moet doen, want beide delen vind ik prachtig.
Thanksquote:Op maandag 8 november 2010 03:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, ik beschouw het gewoon als een nummer dat toevallig is opgesplitst. En ik hoop dat iedereen dat zo doet![]()
Mooie lijst ValHallen! Helaas zie ik nu al weer dingen die ik zelf vergeten ben, argh. Trouwens een erg toffe nummer 1
IK vind het juist dé kans om nummers te noemen van artiesten die qua album de top 100 niet halen maar wel goed zijn, of nummers van een ander album dan waarmee ze in de album top 100 staan. Wat dat betreft zie ik het als 2 totaal verschillende lijsten. Maar ik heb dan ook altijd al veel met singles gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 02:21 schreef Seam het volgende:
Zo denk ik er ook over. Misschien dat ik me maar beperk tot nummers van top 25 albums en eventuele uitspringer van albums die daar onder zitten. Ik vind een top zoveel ervan maken alleen zo verschrikkelijk moeilijk.
Ik heb altijd minder met singles gehad, maar van bepaalde genres draai ik nauwelijks complete albums, terwijl ik losse nummers daarvan wel heel gaaf vind. Mijn single-lijst wordt daardoor wel wat gevarieerder dan mijn albumlijst.quote:Op maandag 8 november 2010 07:58 schreef ranja het volgende:
[..]
IK vind het juist dé kans om nummers te noemen van artiesten die qua album de top 100 niet halen maar wel goed zijn, of nummers van een ander album dan waarmee ze in de album top 100 staan. Wat dat betreft zie ik het als 2 totaal verschillende lijsten. Maar ik heb dan ook altijd al veel met singles gehad.
Ik ook, vanavond komt er een lijstje op deze plek.quote:
Dat zou het bij mij ook moeten zijn, maar aangezien ik alleen albums koop vergeet ik de nummers die ik geweldig vind, maar dus geen album van bezit. Dat is het frustrerende aan deze lijst: ik zou niet weten waar ik moet beginnen..quote:Op maandag 8 november 2010 09:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb altijd minder met singles gehad, maar van bepaalde genres draai ik nauwelijks complete albums, terwijl ik losse nummers daarvan wel heel gaaf vind. Mijn single-lijst wordt daardoor wel wat gevarieerder dan mijn albumlijst.
Ja dat probleem had ik vorig jaar ook. Daarom hield ik dit jaar echt een heel up-to-date lijstje bij van alle nummers die ik leuk vindquote:Op maandag 8 november 2010 19:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zou het bij mij ook moeten zijn, maar aangezien ik alleen albums koop vergeet ik de nummers die ik geweldig vind, maar dus geen album van bezit. Dat is het frustrerende aan deze lijst: ik zou niet weten waar ik moet beginnen..
Leuke lijst! Al erg veel inspiriatie gehaald uit die van vorig jaar geloof ik, en dat zal ik nu zeker ook weer doen uit deze!quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef cafca het volgende:
Nou, Ik kan er nog lang over dubben, maar dit moet hem maar worden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 09-11-2010 02:39:16 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Thanx! De 12" versie van DBTD is zo mogelijk nog gaver (staat ook op de CD Secret Life of the Waterboys)quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuke lijst!
De #1 is inderdaad toch wel een heel erg mooi nummer. Ben nog een beetje skeptisch over de rest van de Waterboys, maar dit nummer verwacht ik na zo'n korte tijd gewoon zelfs al in mijn top 100! Geweldig
Tja, dat was mijn eerste Springsteen-album, en dit nummer springt er wel bovenuit. Vrijwel de meeste nummers, vooral de wat oudere, zijn voornamelijk gekozen op basis van sentiment, een hoop van mijn favoriete artiesten hebben zo 5 nummers die voor deze nummers in de plaats zouden kunnen. Verder is de volgorde tussen 15 en 250 redelijk willekeurig gekozen (als je naar de nr. 78-95 kijkt zie je dat die nog gewoon op alfabetische volgorde staanquote:Ook interessante Bruce keuze. Geweldig album, met een geweldig nummer inderdaad!
Zoals?quote:Verder ook een paar interessante keuzes van andere artiesten, zitten zelfs nummers tussen van artiesten waar ik fan van ben die ik niet eens ken
quote:
Oeh zeker een nummer waar ik andere versies van wil horen inderdaad. Ik ga eens op zoek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Thanx! De 12" versie van DBTD is zo mogelijk nog gaver (staat ook op de CD Secret Life of the Waterboys)
[..]
Tja, dat was mijn eerste Springsteen-album, en dit nummer springt er wel bovenuit. Vrijwel de meeste nummers, vooral de wat oudere, zijn voornamelijk gekozen op basis van sentiment, een hoop van mijn favoriete artiesten hebben zo 5 nummers die voor deze nummers in de plaats zouden kunnen. Verder is de volgorde tussen 15 en 250 redelijk willekeurig gekozen (als je naar de nr. 78-95 kijkt zie je dat die nog gewoon op alfabetische volgorde staan)
[..]
Zoals?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef TJLinden het volgende:
[..]
(maar dat wist ik al vanaf het moment dat ik je username boven de post zag
)
Ik ga ook maar eens puzzelen. Dit is, zoals vaker gezegd, wellicht nog moeilijker dan de album top 100. Het is niet zomaar een kwestie van een nummertje per album pakken of simpelweg je favo artiesten afgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |