Juistquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Thorical het volgende:
Zisstraatje van de Elandsgracht, Hazenstraat?
Je weet het wel te verkopen, ik ben benieuwd waar het is. Is het in West bij Prinseneiland in de buurt?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:50 schreef Thorical het volgende:
Het is hier echt leuk, vlak bij het centrum en toch een klein dorpje, ik zou er graag wonen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je weet het wel te verkopen, ik ben benieuwd waar het is. Is het in West bij Prinseneiland in de buurt?
Nou met Prinseneiland zit je er niet ver naast en ik zal het sterker vertellen, je hebt gewonnen want waar je naar kijkt is het Prinseneiland.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je weet het wel te verkopen, ik ben benieuwd waar het is. Is het in West bij Prinseneiland in de buurt?
quote:
Ja wordt wel tijd, maar ik denk dat Thorical nog op pad is met de camera en nu is het te donker...quote:
Nee, ik zat in Rotterdam en ben nu pas thuis.quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wordt wel tijd, maar ik denk dat Thorical nog op pad is met de camera en nu is het te donker...
Ik zit echt wel achter een pc nu ! maar op ,mn Iphone, gaat het wat gecompliceerder en antwoord ik meestal slechts en dan laat ik de punten voor later of voor degene die het wil doen ... Als ik dan ook alleen beschikking heb tot een mobile verbinding, zoek ik ook verder niet ..quote:Op zondag 12 december 2010 03:26 schreef Thorical het volgende:
Wie of wat is SV?
Maar het nieuwe grachtje is uiteraard goed.
En hoe doe jij dat met niet achter de pc zitten en toch antwoord geven, ik heb op m'n gsm gezien dat ik het goed had . Maar ik kan niets toevoegen of editten.
Moet ik hem dan inkoppen?quote:Op zondag 12 december 2010 03:22 schreef chufi het volgende:
En een teaser (oldie) tussen door
[ afbeelding ]
Zuider IJdijk dan.quote:Op zondag 12 december 2010 19:53 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan zit je ernaast, niet ver maar ernaast.
Ik stond voor het stoplicht en zag een plaatje nog veel mooier dan dit.quote:
quote:
2 x Neequote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef thettes het volgende:
Is het niet de ?klaproosweg? in noord?
correctie: klaprozenweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |