ik weet nog een goeie (matige) zangerquote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
CEE, welke matige zanger had je het gister nou over??
We stonden deze keer vooraan!quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
werden er levens uitgedeeld toen ik er niet was ofzo?
vertelquote:Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet nog een goeie (matige) zanger
50 centquote:
Alsof je je oma leert hoe haar nieuwe smartphone werkt inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee op mobiel is weer heel anders leuk.
Dat zeg ik liever niet, maar ik wil wel weggeven dat er veel Bredanaren wonen.quote:
Matige zanger? Ehhh even denken, oh die ene bruine! Tayo Cruz met Dynamite.quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
CEE, welke matige zanger had je het gister nou over??
quote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet, maar ik wil wel weggeven dat er veel Bredanaren wonen.
Ik ben weer thuis!
quote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet, maar ik wil wel weggeven dat er veel Bredanaren wonen.
Ik ben weer thuis!
Helemaal niks, niente. Vorige week hier in de stad was het ook al naadje pet. (Of is het naatje pad? Of naadje pat?) Ik dacht, kom, laat ik eens in een andere stad m'n geluk beproeven. Denk je dat daar niet de winkels vol hangen met kingsize vesten en dunne hesjes die in de zomer zelfs te koud aanvoelen en jasjes met allemaal griebus erop? NEEN. Ugh. Ik ga m'n wintergarderobe van vorig jaar dan maar weer recyclen. Nu heb ik honger en dus ga ik zometeen wraps maken. Maar eerst: EEN THEE'TJE!quote:Op zondag 7 november 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
De belangrijkste vraag, Cee, is natuurlijk; heb je iets gekocht?
Eens ff checkenquote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Matige zanger? Ehhh even denken, oh die ene bruine! Tayo Cruz met Dynamite.
Dat dacht ik ook. Het is nog steeds leuk. Maar het was ook nog eens nat. Dus ik heb met m'n capuchon van m'n vest op m'n kop gelopen en die is natuurlijk niet waterproof. Maar ja ik had net een goede haardag dus dan moet je offers maken. Ik zag er wel ongelofelijk 'street' uit joh, met zo'n capuchon op.quote:
wat moet je met pat zijn naadje?quote:Op zondag 7 november 2010 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal niks, niente. Vorige week hier in de stad was het ook al naadje pet. (Of is het naatje pad? Of naadje pat?) Ik dacht, kom, laat ik eens in een andere stad m'n geluk beproeven. Denk je dat daar niet de winkels vol hangen met kingsize vesten en dunne hesjes die in de zomer zelfs te koud aanvoelen en jasjes met allemaal griebus erop? NEEN. Ugh. Ik ga m'n wintergarderobe van vorig jaar dan maar weer recyclen. Nu heb ik honger en dus ga ik zometeen wraps maken. Maar eerst: EEN THEE'TJE!
Prik een gaatje.quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat moet je met pat zijn naadje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |