abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 12:15:49 #201
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88468132
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef ajacied4lf het volgende:
:')
Gooi jij er weer eens iets positiefs in
.
  maandag 8 november 2010 @ 12:21:21 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88468293
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef Yankee het volgende:

[..]

Die hou je elk seizoen weer, al 15 seizoenen lang :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_88470077
AUB AUB AUB AUB ..

Ajax, neem die Cruijff .. en laat hem iets proberen!
★★★
pi_88470378
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:16 schreef ajacied4lf het volgende:
AUB AUB AUB AUB ..

Ajax, neem die Cruijff .. en laat hem iets proberen!
Dat hoop ik ook maar dat zal het bestuur nooit toelaten. Wil je echt schoon schip maken moet gewoon het voltallige bestuur weg. Daar zitten nu mensen die daar niet horen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_88470384
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef Yankee het volgende:

[..]

Met alles afzeiken kom je er wel .. Jol kan er niks van..Spelers kunnen niet voetballen ..
etc.

Ze hebben vorig jaar laten zien dat ze het kunnen, 100+ doelpunten in 1 seizoen en maar een paar tegen.

Natuurlijk gaat het fucking slecht, en zit er geen voetbal in de ploeg .. maar vorig seizoen lukte het wel, dus je kunt beter kijken waarom het toen wel lukte en nu niet.
★★★
pi_88470697
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 13:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Met alles afzeiken kom je er wel .. Jol kan er niks van..Spelers kunnen niet voetballen ..
etc.

Ze hebben vorig jaar laten zien dat ze het kunnen, 100+ doelpunten in 1 seizoen en maar een paar tegen.

Natuurlijk gaat het fucking slecht, en zit er geen voetbal in de ploeg .. maar vorig seizoen lukte het wel, dus je kunt beter kijken waarom het toen wel lukte en nu niet.
Dat is Jol zijn taak om er met dit team weer een goed seizoen van te maken, ik denk ook wel dat ie het weer op de rails krijgt... alleen te laat. We zijn al 13 speelronden bezig
pi_88470923
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is Jol zijn taak om er met dit team weer een goed seizoen van te maken, ik denk ook wel dat ie het weer op de rails krijgt... alleen te laat. We zijn al 13 speelronden bezig
Er is niks veranderd .. Ja, alleen Pantelic weg, en El Hamdaoui erin. Hoe moet je dan spelen?
Met buitenspelers gaat het lastig worden, omdat El Hamdaoui niet kan koppen en in de voeten aangespeeld wilt worden, ook hebben we geen buitenspelers, dus dat kan niet.

Er zijn weinig mogelijkheden om een tacktiek te bedenken waar El Hamdaoui en Suarez in passen. Als die Mido nou eens fit wordt kunnen we net als vorig jaar spelen met een aanspeelpunt, maar dat zal nog wel even duren met mido.

Jol moet het bedenken, maar het zal nog lastig worden. Want je hebt alleen de spelers die gister in de basis stonden, voor de rest kun je niet veel inbrengen (Toby en Enoh, maar voetballend zul je hier niet ver mee komen).

Eriksen is een talentje, maar hij zal pas goed spelen als het hele team goed loopt, in zijn eentje zal het hem ook niet lukken om iets te forceren.
★★★
pi_88471167
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:

Er is niks veranderd .. Ja, alleen Pantelic weg, en El Hamdaoui erin.
Dat maakt toch wel verschil. Pantelic was misschien niet de mooist voetballende spits, maar hij was wel complementair aan Suarez, waar El Hamdaoui Suarez meer in de weg zit.

quote:
Als die Mido nou eens fit wordt kunnen we net als vorig jaar spelen met een aanspeelpunt, maar dat zal nog wel even duren met mido.
Mido is gewoon een miskoop.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88471254
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat maakt toch wel verschil. Pantelic was misschien niet de mooist voetballende spits, maar hij was wel complementair aan Suarez, waar El Hamdaoui Suarez meer in de weg zit.

[..]

Mido is gewoon een miskoop.
Klopt dat maakt het verschil, Pantelic was een teamspeler die de bal bij zich hield en v.d Wiel en Siem mee liet komen waardoor Suarez meer ruimte kreeg en dus gevaarlijk werd.

Dat kan El Hamdaoui niet.

En Mido is geen aankoop, dus een miskoop kan het niet zijn.
★★★
pi_88471298
Gewoon Cruijff aannemen, misschien dat hij nog een paar Barça spelers kan regel :P Bojan huren ofzo. _O_
★★★
pi_88471308
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:

Ik had hem ook een whopper in ajaxtenue kunnen noemen, maar de term miskoop leek net iets beter te passen... net...
  maandag 8 november 2010 @ 14:01:22 #212
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88471484
Zucht, ik word hier zo moedeloos van ... :N
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_88471540
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon Cruijff aannemen,
Dat gaat Cruijff niet doen. Hij wil misschien wel adviseren. Maar dat vind ik ook erg vrijblijvend.
pi_88471676
quote:
De lijst met clubs die (voorzichtige) belangstelling voor Mounir El Hamdaoui hebben, groeit gestaag. In navolging van Chelsea, Sevilla, Manchester City, Olympique Lyon en Atlético Madrid zou nu ook Juventus wel een poging willen wagen om de aanvaller van Ajax aan te trekken. Onduidelijk is nog wanneer de Turijnse club precies concreet wil worden. Luigi Delneri heeft het bestuur al om de komst van een aanvaller gevraagd.
Wel wandelgangen geruchten maar is denk ik wel een feit dat er meerdere interesse hebben in Mounir. Hopen dat er in de winterstop een club met 20miljoen komt en dan Met Urby -- Suarez -- Micky spelen lijkt me.

Verder hoop ik echt dat Cruijf de kans nog een keer krijgt bij Ajax.
pi_88471702
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat gaat Cruijff niet doen. Hij wil misschien wel adviseren. Maar dat vind ik ook erg vrijblijvend.
Naja, adviseren is ook al goed genoeg .. Want als je zo lang geen kampioen wordt, en je gebruikt zoveel verschillende trainers dan zit er toch iets fout.

Jol zei: Ajax moet om de 2 jaar kampioen worden.

Dus als het deze keer niet lukt, dan moet er echt iets gebeuren.
★★★
pi_88471753
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt dat maakt het verschil, Pantelic was een teamspeler die de bal bij zich hield en v.d Wiel en Siem mee liet komen waardoor Suarez meer ruimte kreeg en dus gevaarlijk werd.

Dat kan El Hamdaoui niet.

Dat kan hij niet? Hij moet zich maar aanpassen :')
pi_88471787
Reis 2 duels geschorst is er tegen Ajax gewoon weer bij. :{
pi_88471874
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
2 duels? Er was niet veel aan de hand, vind het best veel.
★★★
pi_88471907
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat kan hij niet? Hij moet zich maar aanpassen :')
Dat gaat niet zo makkelijk :') Je kunt van Koevermans ook niet verwachten dat hij spelers voorbij gaat.
★★★
  maandag 8 november 2010 @ 14:14:24 #220
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88471927
quote:
Ja dus?
Ajax moet maar bewijzen dat ze kunnen winnen van PSV

Heb liever dat ze in de sterkste opstelling spelen hoor.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_88472084
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 14:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Ja dus?
Ajax moet maar bewijzen dat ze kunnen winnen van PSV

Heb liever dat ze in de sterkste opstelling spelen hoor.
Ik meld het gewoon even.
pi_88472086
quote:
Eigenlijk heel sneaky van de knvb. Ze weten dat PSV het risico niet loopt dat hij tegen ajax niet mee mag doen, dus op deze manier lijkt het net alsof wegereef wel eens een spelregelboek heeft gezien....

Maar het is belachelijk dat er niet hetzelfde mee omgegaan wordt als met Anita.
pi_88472290
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eigenlijk heel sneaky van de knvb. Ze weten dat PSV het risico niet loopt dat hij tegen ajax niet mee mag doen, dus op deze manier lijkt het net alsof wegereef wel eens een spelregelboek heeft gezien....

Maar het is belachelijk dat er niet hetzelfde mee omgegaan wordt als met Anita.
Nouja, was best erg wat Reis deed hé. Het leek mee te vallen ..

Hij kwam met z'n elleboog in, dan kan en mag nog, maar je ziet dat hij zien elleboog extra omhoog doet zodat hij de andere speler raakt.

1 wedstrijd schorsing was terecht geweest, 2 is te veel.
★★★
pi_88473483
Ooijer / Lindgren eruit, Toby weer achterin en middenveld gewoon net zoals vorig jaar; Enoh / de Zeeuw / de Jong.
  maandag 8 november 2010 @ 14:59:35 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88473576
Laat die Mido (als ie fit is) gewoon in de spits spelen met 1 opdracht hou die bal vast. Zet El Ham daar achter en laat die zijn ding doen. Daar door kan van der Wiel vaker opkomen komt Suarez beter in zijn spel wordt Ajax gevaarlijker en zal het beter gaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')