Emanuelson ipv van Enoh en ik deel je mening. Ik vraag me echter wel af of Mido fit genoeg is om te beginnen. Zo niet, dan zie ik graag De Jong ipv Mido in de basisopstelling.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh Mickey heeft vandaag laten zien dat ie daar gevaarlijk kan zijn.
De beste opstelling op dit moment(naar mijn mening):
---------------------------Mido----------------------------
-----Suljemani------El Ham---------Suarez------
-----------------Enoh----------De Zeeuw-------------
Anita-Verthongen-Alderweireld-Van der Wiel
-------------------Stekelenburg-------------------------
Emanuelson i.p.v Enoh? Hoe aanvallend wil je spelen joh.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Emanuelson ipv van Enoh en ik deel je mening. Ik vraag me echter wel af of Mido fit genoeg is om te beginnen. Zo niet, dan zie ik graag De Jong ipv Mido in de basisopstelling.
dan wordt je compleet overlopen uit tegen AZquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Emanuelson ipv van Enoh en ik deel je mening. Ik vraag me echter wel af of Mido fit genoeg is om te beginnen. Zo niet, dan zie ik graag De Jong ipv Mido in de basisopstelling.
Emanuelson kan daar niet eens spelen je moet sowieso met Enoh of Lindgren spelen of nog beter met Bonevacia.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef OreO het volgende:
Trieste conclusie is gewoon dat het elftal niet goed genoeg is.
Lulkoek het hele team is gebleven op Pantelic na en dat is dus hetzelfde elftal dat vorig jaar 106 keer scoorde en 85 punten haalde in de competitie.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef OreO het volgende:
Trieste conclusie is gewoon dat het elftal niet goed genoeg is.
De Zeeuw kan toch die taak overnemen? Emanuelson zou ik zeker opstellen en Enoh is uit vorm dus die niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Emanuelson i.p.v Enoh? Hoe aanvallend wil je spelen joh.
Maar er is wel elk jaar op championsleague begroot.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulkoek het hele team is gebleven op Pantelic na en dat is dus hetzelfde elftal dat vorig jaar 106 keer scoorde en 85 punten haalde in de competitie.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef OreO het volgende:
[..]
Maar er is wel elk jaar op championsleague begroot.
En ajacied4lf... suckmyballs4lf:) ty
quote:Jol: 'Mido is nu klaar voor een helftje'
Mido zette Ajax tegen BV Veendam op het goede spoor. Voorlopig moet de Egyptische aanvaller zich schikken in een reserverol.
Mido moest in het KNVB-bekerduel met BV Veendam het worstelende Ajax vlottrekken. De ingreep sorteerde effect. 'We hadden een aanspeelpunt. Net als vorig seizoen met Marko Pantelic. Christian Eriksen en Miralem Sulejmani gingen daardoor ook meteen beter spelen', aldus trainer Martin Jol.
Maar een basisplaats is nog niet weggelegd voor Mido. 'Hij is al acht kilo afgevallen. Maar toen ik hem zijn shirtje zag uittrekken... Nee, maar dat is flauw. Hij is nu klaar voor een helftje. Dat moet meer worden.'
Mido zelf was ook blij met zijn treffer, die het 3-0 verlies van BV Veendam inluidde. 'Dit was een belangrijke overwinning, zeker na het slechte resultaat van afgelopen weekeinde. Maar die goal en assist waren ook erg belangrijk voor mij persoonlijk, het is een bevestiging dat ik op de goede weg ben.'
Jan Vertonghen verdween een klein kwartier voor het einde naar de kant. het was een wissel uit voorzorg, zo vertelde Jol na afloop. De Belgische verdediger kampte met hamstringklachten. 'Maar we waren net op tijd. Hij kan zondag tegen AZ gewoon meedoen.'
Je moeder, ty.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef OreO het volgende:
[..]
De Zeeuw is niet zo explosief als Enoh. Enoh onderschept veel meer ballen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Zeeuw kan toch die taak overnemen? Emanuelson zou ik zeker opstellen en Enoh is uit vorm dus die niet.
Jawel .. Ziet er nu redelijk goed uit. Kan natuurlijk veel beter.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Self-Catering het volgende:
Ik heb het neit gezien, maar hoe dik was Mido vandaag? Is hij al afgevallen sinds vorige invalbeurt?
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel .. Ziet er nu redelijk goed uit. Kan natuurlijk veel beter.
Echt héquote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
net paul de leeuw in een voetbalshirt....dikke vette homo.
wereldscouting, dat ajax....echt!
Paul de Leeuw niet eerder Robert Jensen in een voetbalshirt.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
net paul de leeuw in een voetbalshirt....dikke vette homo.
wereldscouting, dat ajax....echt!
Ja er is Champions League begroot ja maar zoals van de Boog al zei we moeten een Europa League pak aan trekken.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat niveau gaat halen. Vandaag kon hij meekomen, maar verder... ben ik niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Pluspunt is dat Mido de rol van Pantelic kan vervullen (als hij helemaal fit is).
Maar dat was ook het geval bij Pantelic.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat niveau gaat halen. Vandaag kon hij meekomen, maar verder... ben ik niet onder de indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |