Tss, wilde jij m niet naar A'dam smeren? En ik ga met een maat van me, als z'n vriendin m laat gaan tenminste.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Oneself het volgende:
Woah, New York! Met wie ga je?
En Sydney, Kazachstan, San Francisco..
Groningen-stad is de place to be mensen, kom op zeg.
Vanaf het moment dat ik in Amsterdam-centrum woon is Amsterdam the place to be, dat snap je toch wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tss, wilde jij m niet naar A'dam smeren? En ik ga met een maat van me, als z'n vriendin m laat gaan tenminste.
Maar Groningen is de stad waar je vroeg of laat altijd weer terug komt. Je thuis, je homeground, de deur die altijd open blijft staan!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Oneself het volgende:
Woah, New York! Met wie ga je?
En Sydney, Kazachstan, San Francisco..
Groningen-stad is de place to be mensen, kom op zeg.
Liever niet dat zelfde gezanik als vorig jaarquote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst maar eens een echte winter. Daar zijn we wel aan toe
Welk gezanik?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Liever niet dat zelfde gezanik als vorig jaar
Neuh. Dat niet, maar ik heb het over een mooie koude, droge winter waarin er in de sloten en vaarten ijs ligtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Dat ja. Vier maanden lang sneeuw hoeft voor mij echt niet.
Vanaf half december zelfs. Iedere keer als de sneeuw bijna weg was kwam er weer een nieuw pakquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die sneeuw die jullie hadden van kerst tot eind februari?
Ik noem dat geen gezanikquote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die sneeuw die jullie hadden van kerst tot eind februari?
quote:
KOm je hier snoep uitdelen! Kom er net achter dat er niemand thuis is vanavondquote:
En terecht! St. Maarten is gewoon tof. Ik liep vroeger als kleine Luco ook altijd met een lampion die na 5 minuten van ellende al uit elkaar viel langs de huizen (en de supermarkt, slager, snackbar en bakker). En maar zingen en maar snoep krijgenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Bob. het volgende:
Neuh, ik ben er zelf ook niet. Maar uit principe ben ik tóch teleurgesteld.
Wij hebben ook veel snoep in huis gehaald alleen er komt hier altijd maximaal 1 persoon, dus volgens mij is het hier eerder een excuus om lekkers te halen,quote:Op donderdag 11 november 2010 15:10 schreef Luco het volgende:
Zo maar eens snoep in huis halen voor vanavond
Ik nog geen. Maar ik heb een loopplank en de deur zit verstopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef Renesite het volgende:
10 mensjes aan de deur gehad. Niet veel voor een 'kindvriendelijke wijk'
wat wil je ook, in De Heldquote:Op donderdag 11 november 2010 17:55 schreef kahaarin het volgende:
In de Held krijgen we wel verzopen katjes aan de deur.
Ze klinken wel echt heel vet, dus misschien ga ik die kelder nog net iets drukker maken vanavond.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bij, ben heel benieuwd. Overigens, Beach Fossils is gratis in de kelder in Vera. Maar kom maar niet, wordt al druk zat denk ik zo.
Tjonge, naja, je hebt je best gedaan iig...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef nietzman het volgende:
Ik ben me hier als verzopen kat voor kids aan het verstoppen. Kwam er bij het snoep halen achter dat ik m'n portemonnee op m'n werk heb laten liggen. En ik ben morgen tot overmaat van ramp ook nog eens vrij.
Wil je op stap ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef nietzman het volgende:
Ik ben me hier als verzopen kat voor kids aan het verstoppen. Kwam er bij het snoep halen achter dat ik m'n portemonnee op m'n werk heb laten liggen. En ik ben morgen tot overmaat van ramp ook nog eens vrij.
Je verspilt je geld aan een film als Paranormal Activity? Ga dan naar Sint of zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben bang voor Paranormal Activity straks..
Huisgenootje had kaartjes gewonnen, dus tis gratis, anders ging ik wel naar Ratatat!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je verspilt je geld aan een film als Paranormal Activity? Ga dan naar Sint of zo.
Daar zou ik ook heen, maar de persoon waar ik mee zou gaan is bang voor de wind dus ze durft niet helemaal (lees: 5 minuten) naar de Pathé te fietsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben bang voor Paranormal Activity straks..
Wat een gezeik zeg, jij woont toch ook in de oostersingel? Stukje schuitendiep en je fietst de zuiderdiep over en je bent er!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heen, maar de persoon waar ik mee zou gaan is bang voor de wind dus ze durft niet helemaal (lees: 5 minuten) naar de Pathé te fietsen.![]()
Ja, ik durf ook wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg, jij woont toch ook in de oostersingel? Stukje schuitendiep en je fietst de zuiderdiep over en je bent er!
Heel misschien.quote:
Ik wil hier ook graag even eenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heen, maar de persoon waar ik mee zou gaan is bang voor de wind dus ze durft niet helemaal (lees: 5 minuten) naar de Pathé te fietsen.![]()
Lol, idd, en geloot tegen Genemuiden! Loting achtste finales KNVB bekerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef joppie_saus het volgende:
Paranormal Activity stelt geen zak voor. Vond het eerder humor, plus dat einde zuigt helemaal.FC Groningen
Paranormal activity? Maar die is helemaal niet eng joh. En sowieso, al was hij wel eng, leuk toch.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:27 schreef Oneself het volgende:
Die film lijkt me dus echt terror, waarom kijkt een mens dat soort dingen.
Hmm ik vond de trailer doodeng. En ieder z'n ding, maar dat soort films zijn slecht voor mijn verbeelding.quote:Op vrijdag 12 november 2010 04:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Paranormal activity? Maar die is helemaal niet eng joh. En sowieso, al was hij wel eng, leuk toch.
Succes met je hoorzitting! Of heb je hem al gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:01 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja dat mag ook. Ik weet wel dat ik ooit een tekst naar mijn inmiddels ex-schoonmoeder stuurde wat beslist niet voor haar bestemd was
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef ForumGek het volgende:
Kennismakingsgesprek bij stage straks..
Fysiotherapie, nu in trein op weg terug (vanuit Meppel). Leuke praktijk, aardige mensen, heb er zin inquote:
Hihi. Toen had ik hem idd net gehad. Ging volgens mijn begeleider zeer degelijk, al scheet ik hem zelf best wel toen ik klaar was met mijn pleitnotaquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:08 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Succes met je hoorzitting! Of heb je hem al gehad?
Ja, zoiets ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Is dat zunne mokkel waar je het verstand er zelf in moet stoppen?
Nee, dat is verspilling van je genen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Is dat zunne mokkel waar je het verstand er zelf in moet stoppen?
Is dat Blackcard Greg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |