Je verspilt je geld aan een film als Paranormal Activity? Ga dan naar Sint of zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben bang voor Paranormal Activity straks..
Huisgenootje had kaartjes gewonnen, dus tis gratis, anders ging ik wel naar Ratatat!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je verspilt je geld aan een film als Paranormal Activity? Ga dan naar Sint of zo.
Daar zou ik ook heen, maar de persoon waar ik mee zou gaan is bang voor de wind dus ze durft niet helemaal (lees: 5 minuten) naar de Pathé te fietsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben bang voor Paranormal Activity straks..
Wat een gezeik zeg, jij woont toch ook in de oostersingel? Stukje schuitendiep en je fietst de zuiderdiep over en je bent er!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heen, maar de persoon waar ik mee zou gaan is bang voor de wind dus ze durft niet helemaal (lees: 5 minuten) naar de Pathé te fietsen.![]()
Ja, ik durf ook wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg, jij woont toch ook in de oostersingel? Stukje schuitendiep en je fietst de zuiderdiep over en je bent er!
Heel misschien.quote:
Ik wil hier ook graag even eenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heen, maar de persoon waar ik mee zou gaan is bang voor de wind dus ze durft niet helemaal (lees: 5 minuten) naar de Pathé te fietsen.![]()
Lol, idd, en geloot tegen Genemuiden! Loting achtste finales KNVB bekerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef joppie_saus het volgende:
Paranormal Activity stelt geen zak voor. Vond het eerder humor, plus dat einde zuigt helemaal.FC Groningen
Paranormal activity? Maar die is helemaal niet eng joh. En sowieso, al was hij wel eng, leuk toch.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:27 schreef Oneself het volgende:
Die film lijkt me dus echt terror, waarom kijkt een mens dat soort dingen.
Hmm ik vond de trailer doodeng. En ieder z'n ding, maar dat soort films zijn slecht voor mijn verbeelding.quote:Op vrijdag 12 november 2010 04:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Paranormal activity? Maar die is helemaal niet eng joh. En sowieso, al was hij wel eng, leuk toch.
Succes met je hoorzitting! Of heb je hem al gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:01 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja dat mag ook. Ik weet wel dat ik ooit een tekst naar mijn inmiddels ex-schoonmoeder stuurde wat beslist niet voor haar bestemd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |