Geldt dat dan ook voor jou, of alleen voor anderen?quote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef zetalore het volgende:
geen trol topic, ik meen het serieus, mensen die permanent niet meer kunnen werken door een verschrikkelijk ongeluk , direct euthaniseren, dat bespaart geld.zolang de baten de kosten niet overschrijden mag de persoon blijven leven.
Geen hoge kosten meer voor de pensioenen, en het stoppen met het geld in bodemloze puttengooiende Nederlandse beleid. Ga geen geld meer uitgeven voor iets dat je niet kunt betalen. Wij kunnen ons deze luxe gewoon niet veroorloven met +/-400 miljard schuld.quote:Op zondag 7 november 2010 10:24 schreef Hexagon het volgende:
Maar hoe wordt de samenleving hier prettiger van?
Allemaal, geen uitzonderingen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor jou, of alleen voor anderen?
Kan je nog zoveel waarde erkennen, maar snappen doe je het met zo een uitspraak niet...quote:Bedelende subsidie handen voor non-sense zoals kunst(ik erken wel de waarde van kunst maar het systeem moet zich zelf kunnen onderhouden)
Zolang de kosten de baten niet overschrijden is er geen probleem.quote:Op zondag 7 november 2010 10:33 schreef PlasticTreePecker het volgende:
O en dan een serieuze insteek: hoe zit het met de tijdelijk gehandicapten? Tijdelijk euthaniseren?
ik betaal geen rekening, ik heb wajong.quote:Op zondag 7 november 2010 10:35 schreef zetalore het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf, uiteindelijk betaal jij de rekening.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 10:35 schreef zetalore het volgende:
[..]
Zolang de kosten de baten niet overschrijden is er geen probleem.
Dan moet jij dus geuthaniseerd worden.quote:Op zondag 7 november 2010 10:36 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
ik betaal geen rekening, ik heb wajong.
Wat heb ik dan een medelijden met jouw mentale vermogenquote:Op zondag 7 november 2010 10:27 schreef zetalore het volgende:
geen trol topic, ik meen het serieus, mensen die permanent niet meer kunnen werken door een verschrikkelijk ongeluk , direct euthaniseren, dat bespaart geld.zolang de baten de kosten niet overschrijden mag de persoon blijven leven.
Stel je voor je krijgt een hartinfarct op 55 jarige leeftijd, normaal gezien krijg je een pacemaker en laten we zeggen dat de operatie 300 000 euro kost. Je kunt hierna niet meer werken, betekende dat je de kosten niet terug kunt betalen = niet opereren maar euthaniseren.quote:Op zondag 7 november 2010 10:36 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dan kun je alleen nog maar stoppen met deze studie en aan het werk gaan, als je hier niet aan kunt voldoen krijg je een spuit.quote:Op zondag 7 november 2010 10:37 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Maar ik doe momenteel een bachelor Psychologie. Ik heb plannen de kosten de baten niet te gaan overschrijden.
Wat is het verschil met een reguliere student? Die krijgen ook stufi. Ik alleen iets meer.quote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef zetalore het volgende:
[..]
Dan kun je alleen nog maar stoppen met deze studie en aan het werk gaan, als je hier niet aan kunt voldoen krijg je een spuit.
De mensen in de regering die met geld smijten , die zijn een gevaar voor de samenleving.quote:Op zondag 7 november 2010 10:36 schreef Lubbert het volgende:
TS zou de rest van z'n leven TBS moeten hebben, een gevaar voor de samenleving.
Het verschil ligt in de mensen die deze maatschappij financieel opbouwen, en de mensen die de maatschappij financieel slopen, die laatste groep moet zo snel mogelijk verwijdert worden.quote:Op zondag 7 november 2010 10:41 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een reguliere student? Die krijgen ook stufi. Ik alleen iets meer.
Ik ben me momenteel intellectueel aan het voorbereiden op het opbouwen van de maatschappij. Ik heb dus geen euthanasie nodig.quote:Op zondag 7 november 2010 10:44 schreef zetalore het volgende:
[..]
Het verschil ligt in de mensen die deze maatschappij financieel opbouwen, en de mensen die de maatschappij financieel slopen, die laatste groep moet zo snel mogelijk verwijdert worden.
Niet rijker er zal geen land meer zijn die nog zaken wil doen met Nederland.quote:Op zondag 7 november 2010 10:52 schreef bas-beest het volgende:
Als je dit invoert, zal het echt een hele fijne maatschappij worden. Rijker misschien, maar echt heel fijn om in te leven...
Amerika de tweede.quote:Op zondag 7 november 2010 10:52 schreef bas-beest het volgende:
Als je dit invoert, zal het echt een hele fijne maatschappij worden. Rijker misschien, maar echt heel fijn om in te leven...
Ja, sorrie hoor, maar in het huidige economische en sociale klimaat kunnen we vrije keuze echt niet meer tolereren.quote:Op zondag 7 november 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alsof mensen er zelf voor kiezen om niet te kunnen werken.
Bullcrap! Jij kost op dit moment geld en kunt mij niet bewijzen dat je dat terug gaat betalen! Euthanatiseren dus! (aan de spelling alleen is al te zien dat ik nooit gestudeerd heb, dus dit gaat voor mij niet op)quote:Op zondag 7 november 2010 10:48 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Ik ben me momenteel intellectueel aan het voorbereiden op het opbouwen van de maatschappij. Ik heb dus geen euthanasie nodig.
Zo zie ik het niet, de hoogopgeleiden verdienen uiteindelijk weer hun geld terug, dat is dus een investering die zichzelf later terugbetaald. Ofwel in dat geval streven de baten de kosten voorbij en dat mag, maar niet andersom. Maar het mag ook gezegd worden dat school niet voor iedereen is weggelegd. Jongeren die echt uit zichzelf willen werken , kunnen niet makkelijk geld verdienen door die regeling.quote:Op zondag 7 november 2010 10:46 schreef thumbnail het volgende:
Als iedereen moet bijdragen aan de maatschappij dan moet je ook de kinderarbeid weer invoeren en het algemene onderwijs weer afschaffen voor alle mensen die dat zelf niet kunnen betalen.
Dan ga je weer terug naar af, wil je dat?
Ja maar de vraag is, kun je meer baten dan kosten opleveren?quote:Op zondag 7 november 2010 10:48 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
Ik ben me momenteel intellectueel aan het voorbereiden op het opbouwen van de maatschappij. Ik heb dus geen euthanasie nodig.
Dat kan geen enkele student.quote:Op zondag 7 november 2010 10:56 schreef Kumerian het volgende:
Bullcrap! Jij kost op dit moment geld en kunt mij niet bewijzen dat je dat terug gaat betalen! Euthanatiseren dus! (aan de spelling alleen is al te zien dat ik nooit gestudeerd heb, dus dit gaat voor mij niet op)
Het is aan jou om dat te berekenen. Als het je lukt, mag je me euthaniseren. Je moet het wel baseren op feiten.quote:Op zondag 7 november 2010 11:00 schreef zetalore het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, kun je meer baten dan kosten opleveren?
Maar werkende mensen sparen voor hun pensioen en betalen nu de kosten van de studerenden.quote:Op zondag 7 november 2010 10:59 schreef zetalore het volgende:
Zo zie ik het niet, de hoogopgeleiden verdienen uiteindelijk weer hun geld terug, dat is dus een investering die zichzelf later terugbetaald. Ofwel in dat geval streven de baten de kosten voorbij en dat mag, maar niet andersom. Maar het mag ook gezegd worden dat school niet voor iedereen is weggelegd. Jongeren die echt uit zichzelf willen werken , kunnen niet makkelijk geld verdienen door die regeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |