abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 11:18:30 #276
236264 crew  capricia
pi_88426883
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Goh, waarom wist je dat nog niet?
?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 november 2010 @ 11:18:36 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88426887
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:16 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Lijkt me gevalletje dikke vette troll inmiddels. Want het is nu zondag en al die instanties zijn echt niet hiervoor te bereiken in het weekend, dus het lijkt me sterk dat TS hier nu achterkomt.
Om het nog maar niet te hebben over het feit dat je een 23-jarige heus niet zomaar even een overtijdbehandeling door de strot kan drukken als ze het zelf nog niet weet.
Gelukkig, ik ben niet de enige die haar twijfels heeft. :@
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 7 november 2010 @ 11:21:48 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88426955
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja goed idee.
En dan is de zus van TS "niet in staat om te werken" wegens één of andere nog te verzinnen afwijking en draaien wij met z'n allen voor haar onverantwoordelijkheid op. Omdat ze zo nodig voor haar kindje moest kiezen...
Je wordt door de sociale dienst tegenwoordig gewoon aan het werk gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 november 2010 @ 11:25:04 #279
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88427026
Gatverdamme, als dit weer eens een troll is. Sta je daar je best voor te doen.
Leef en Laten Leven
  zondag 7 november 2010 @ 11:27:00 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88427065
laten we er even vanuitgaan dat het geen troll is, indien wel dan zitten daar heus wel consequenties aan (en dat weet TS dondersgoed)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88427075
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je wordt door de sociale dienst tegenwoordig gewoon aan het werk gezet.
Ja, daarom zeg ik dat er mensen zijn die wel iets verzinnen waardoor ze niet kunnen werken. Niet-willers gaan nooit aan de slag hoor ;)
  zondag 7 november 2010 @ 11:27:44 #282
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88427088
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:27 schreef Re het volgende:
laten we er even vanuitgaan dat het geen troll is, indien wel dan zitten daar heus wel consequenties aan (en dat weet TS dondersgoed)
Heb net bij het profiel gekeken...sinds dat "troll" geopperd werd, is de TS vertrokken.
Leef en Laten Leven
  zondag 7 november 2010 @ 11:32:16 #283
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_88427222
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Heb net bij het profiel gekeken...sinds dat "troll" geopperd werd, is de TS vertrokken.
En ik heb net ook eens wat topics van TS doorgekeken, en vooralsnog heb ik geen aanleiding om te denken dat TS een dramajunkie oid is.

Ik geloof TS.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_88427277
Het is natuurlijk niet leuk om te merken dat je niet serieus genomen wordt. Ik kan me voorstellen dat je dan vertrekt. -O-
  zondag 7 november 2010 @ 11:34:47 #285
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88427301
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En ik heb net ook eens wat topics van TS doorgekeken, en vooralsnog heb ik geen aanleiding om te denken dat TS een dramajunkie oid is.

Ik geloof TS.
Kan ook dat het haar allemaal wat teveel werd, idd. Of zoiets.
Leef en Laten Leven
pi_88427383
Heel interessant dat je een verstandelijk beperkte in NL niet kan verplichten tot anticonceptie\ abortus maar een 23-jarige studente wel kan dwingen tot een overtijdbehandeling...
  zondag 7 november 2010 @ 11:38:22 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88427419
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:34 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Het is natuurlijk niet leuk om te merken dat je niet serieus genomen wordt. Ik kan me voorstellen dat je dan vertrekt. -O-
Gelukkig is de suggestie "Je kunt tot 24 weken abortus laten plegen" wel een serieuze reactie van iemand die weet waar hij het over heeft.... en nee, dan heb ik het niet over de wettelijke termijn van abortus, maar over wat het inhoudt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 november 2010 @ 11:43:28 #288
67978 HenryHill
pi_88427602
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig is de suggestie "Je kunt tot 24 weken abortus laten plegen" wel een serieuze reactie van iemand die weet waar hij het over heeft.... en nee, dan heb ik het niet over de wettelijke termijn van abortus, maar over wat het inhoudt.
Wat is het probleem dan?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 7 november 2010 @ 12:03:11 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88428216
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Een abortus bij 24 weken is geen "klompje cellen" meer wegzuigen, maar het ondergaan van een bevalling.

Men zal meestal het kind door middel van een injectie laten sterven en dan de geboorte op gang brengen, dat is niet iets wat je iemand aan wilt doen, laat staan iemand waar je om geeft.
De keuze voor zo'n late "abortus" wordt vrijwel alleen maar gemaakt als blijkt dat er bij de 20-weken echo zeer ernstige (niet met het leven verenigbare) afwijkingen bij het kind zijn, de kans dat men daar in NL toe wil overgaan bij een gezonde zwangerschap is zeer klein.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 november 2010 @ 12:10:14 #290
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88428417
Een overtijdbehandeling mag toch ook maar tot 16 dagen na de verwachte menstruatie? Want dan is de zus van TS daar dus woensdag ook al te ver voor als ik eens even meereken.

Vrees dat het nog even flink op d'r inpraten wordt en als dat niet werkt dan poot stijf houden en d'r heel snel volwassen laten worden door haar alles zelf te laten regelen.
pi_88428535
De reactie die ik in KLB plaatste past hier misschien beter:

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou staat er hier een topic en en R&P en ik zie het fucking probleem niet, ze is 23 en studeert dus heeft een prima kans op een goede baan straks. Tot die tijd zal ze het wat krap hebben maar ze krijgt extra stufi om dat kind te onderhouden en heeft recht op kinderopvangtoeslag dus dat kind kan naar een kinderdagverblijf terwijl je zusje haar studie afmaakt.
  zondag 7 november 2010 @ 12:16:33 #292
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_88428590
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:53 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat je er helemaal niets mee aanmoet, het is haar leven en haar beslissing.
dat is het dus niet zolang ze inwoont bij d'r ouders en d'r sociale omgeving opdraait voor de lasten.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 7 november 2010 @ 12:17:51 #293
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_88428631
verder wat eerder ook al gezegd is in KLB:

quote:
Op zondag 7 november 2010 11:17 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dat idd

waarom vertelt die haar niet dat ze d'r kop moet gebruiken en dat ze het eruit moet laten schrapen?
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:20 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik denk dat ze wat duidelijker moeten zijn in hoe serieus ze zijn met hun wensen en dat zij er tegen die tijd met baby en al uitgevlogen is (en ze dus zelf zal moeten babysitten), idem voor jou en mogelijk ook haar vriendinnen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 7 november 2010 @ 12:26:18 #294
67978 HenryHill
pi_88428865
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een abortus bij 24 weken is geen "klompje cellen" meer wegzuigen, maar het ondergaan van een bevalling.

Men zal meestal het kind door middel van een injectie laten sterven en dan de geboorte op gang brengen, dat is niet iets wat je iemand aan wilt doen, laat staan iemand waar je om geeft.
De keuze voor zo'n late "abortus" wordt vrijwel alleen maar gemaakt als blijkt dat er bij de 20-weken echo zeer ernstige (niet met het leven verenigbare) afwijkingen bij het kind zijn, de kans dat men daar in NL toe wil overgaan bij een gezonde zwangerschap is zeer klein.
Dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten nee, en dat zal wel een aantal maanden duren voordat je dat te boven bent. Maar als ze het kind houdt dan zet dat d'r leven nog veel langer op de kop.

Maar goed punt, hoe langer ze ermee wacht hoe moeilijker het wordt om de zwangerschap alsnog af te breken. Dus vooral niet te lang laten treuzelen.
  zondag 7 november 2010 @ 12:28:43 #295
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88428928
TS, het meeste is er wel over gezegd. Jij mag je standpunt hebben, je moet ook zorgen dat het serieus overkomt, en als ze het kind daadwerkelijk neemt, moet je sterk zijn en je inzet dan ook beperken. Je ouders moeten die keuze ook maken (voor hen is het misschien moeilijker, maar daar kun jij niets aan veranderen.)

Het is niet gezegd dat ze haar leven weggooit met deze keus. Misschien zal ze één van de twee studies moeten droppen. Maar het zijn deels ook wel een beetje pretstudies, die je wel kan afronden in bijvoorbeeld 20-24 uur per week met misschien enige vertraging. En de voorzieningen in dit land voor opvang zijn belachelijk goed. Dus zij zal heus wel goed terecht komen. :)

Overigens heeft "Bastard" (nog nooit van die user gehoord verder) zich met zijn persoonlijke aanvallen en z'n stalkgedrag aardig gediskwalificeerd als moderator in dit topic.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 7 november 2010 @ 12:32:32 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88429060
quote:
13s.gif Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat is het dus niet zolang ze inwoont bij d'r ouders en d'r sociale omgeving opdraait voor de lasten.
Die ouders willen 2 a 3 jaar gaan reizen... dan doen ze dat toch lekker?!

Als ze hoopten dat hun dochter voor die tijd het huis uit zou zijn dan kan dat met kind ook wel, en als ze er vanuitgingen dat de dochter tijdens hun afwezigheid wel op het huis zou passen dan kan dat met kind ook....

Maar ze heeft volgens het KLB-topic al een bachelor dus zelfs als het afronden van de studie niet zou kunnen dan moet ze wel aan het werk kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88429063
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten nee, en dat zal wel een aantal maanden duren voordat je dat te boven bent.
Denk maar aan jaren, en sommige vrouwen komen er nooit echt overheen.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 12:34:38 #298
236264 crew  capricia
pi_88429121
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:27 schreef Re het volgende:
Ben geen troll, maar ben wel toe aan slaap.
Heb ik vannacht nog niet gedaan. Zie OP en reacties om tijdstip te checken.
Slapen....Ga ik nu doen.
En ja, ik heb mijn moeder vanmorgen gesproken. Ik neem aan dat ze gisteren, zaterdag, contact met de huisarts heeft gehad, maar kan ook vrij avond zijn geweest. Zoals eerder vermeld zit ik nu niet in NL. Check mijn ip maar als je wil.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 november 2010 @ 12:35:53 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88429157
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:12 schreef capricia het volgende:
Heb net mijn moeder aan de lijn gehad. De huisarts heeft met de psycholoog van mijn zusje overlegd, en er is voor woensdag een afspraak in 'een kliniek' gemaakt.ze zijn daar op de hoogte. Mijn moeder gaat met mijn zusje mee, en als zij niet duidelijk aangeeft dat ze het wil houden, dan krijgt ze een overtijdsbehandeling aangeboden. Schijnt een aantal pillen te zijn die ze daar te plekken moet innemen? Niet heel zwaar kennelijk of zo.
Ik ben benieuwd.
Arme zus :{
Dat bekokstoof achter haar rug om over haar lichaam en leven.
The truth was in here.
pi_88429187
quote:
Op zondag 7 november 2010 03:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, zegt mijn man ook.
Maar ja, als er straks echt een kindje op deze wereld is, weet ik wel dat ik niet zo meer denk. Wel naar mijn zusje, maar niet naar het kind wat hier niets aan kan doen.
Vind het zo kut. Vooral voor mijn ouders die al in de 60 zijn.
Tsja in beginsel kan je een kind natuurlijk ook een paar maanden na de geboorte ter adoptie afgeven. Tegen de tijd dat ze genoeg heeft gehad van de luiers en zo. Ik kan me niet voorstellen dat het voor ouders die geen kind kunnen krijgen zo heel veel zal uitmaken of ze met een pasgeboren baby of met eentje van een maand of 6 te maken krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')