Ah, zulke mensen. Ik zou mezelf distancieren van je hele achterlijke kutfamilie nu het nog kan. Ik zou mn lievve zusje echt zó hard haten, ughh.quote:Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Mijn zusje is 23, studeert en is sinds een paar weken zwanger van een of ander vaag sekscontact.
Ze wil het kind houden omdat dat 'natuurlijk' is.
Onder druk misschien straks een abortus plegen, een grote dienst bewezen?quote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ergens heb je natuurlijk volkomen gelijk maar mijns inziens wordt dit meisje (én haar eventuele toekomstige kind) toch een grote dienst bewezen.
Ieder keer als je over straat loopt en een kind zien dat net zo oud is als het weggehaalde kindje zou zijn.. en je afvragen 'hoe zou het er nu hebben uitgezien' *ril*quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Onder druk misschien straks een abortus plegen, een grote dienst bewezen?
Vind dat je verdomde op moet passen hiermee, advies(ook negatief) prima, je grensen aangeven(bv ik ga niet oppassen) meer dan verstandig.
Maar afgedwongen naar een kliniek met misschien veel druk van buitenaf om te aborteren, erg fout!
Ook al is het vroeg in de zwangerschap, hormonen stuiteren al en gaan crashen, depressies en erger loeren als ze hier niet zelf echt achterstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ieder keer als je over straat loopt en een kind zien dat net zo oud is als het weggehaalde kindje zou zijn.. en je afvragen 'hoe zou het er nu hebben uitgezien' *ril*
Moet er niet aan denken![]()
En het is nog helemaal niet gezegd dat baby=uitkering, onafgemaakte studie en flatje driehoog-achter. Er zijn genoeg studentes die hun studie met de zorg van een baby combineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is de vader echter wel betrouwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Precies, helemaal mee eens! Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Onder druk misschien straks een abortus plegen, een grote dienst bewezen?
Vind dat je verdomde op moet passen hiermee, advies(ook negatief) prima, je grensen aangeven(bv ik ga niet oppassen) meer dan verstandig.
Maar afgedwongen naar een kliniek met misschien veel druk van buitenaf om te aborteren, erg fout!
Ook al is het vroeg in de zwangerschap, hormonen stuiteren al en gaan crashen, depressies en erger loeren als ze hier niet zelf echt achterstaat.
Naar een kliniek.quote:
En was ze op eigen initiatief naar de huisarts gegaan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:30 schreef capricia het volgende:
Vandaag heeft ze een verwijsbrief van de huisarts gekregen, met als tekst dat 'de psycho sociale omstandigheden onstabiel zijn'.
Ik denk dat hij het goed inschat.
De keuze blijft echter die van haar.
Bij die Lonneke zie ik zo geen vader.quote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Hier is de vader echter wel betrouwbaar
Lijkt me nogal vanzelfsprekend, niet?quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef Zoheetik het volgende:
Wat voor kliniek?
Sorry als je dat in afgelopen pagina's al hebt vermeld, ik ga niet alles meer doorlezen.
Beetje een goed intake met een psycholoog lijkt me verder niks mis mee gezien o.a. de dood van haar broer en zo, helemaal als ze het kind besluit te houden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En was ze op eigen initiatief naar de huisarts gegaan?
Want zo'n briefje zou nog hele vervelende gevolgen kunnen hebben als ze besluit het te houden.... voor je het weet ben je vaste klant van jeugdzorg omdat de familie graag voor een ander beslist wat ze moet doen.
Daar help je haar pas echt mee
Ze loopt inderdaad al een tijdje bij een psycholoog.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Beetje een goed intake met een psycholoog lijkt me verder niks mis mee gezien o.a. de dood van haar broer en zo, helemaal als ze het kind besluit te houden.
falcon punchquote:
Eigen initiatief. Ze heeft de huisarts vorige week ook al gezien en daarvoor nog een keer (ivm test) en ook nog telefonisch. Ze neemt het gelukkig wel serieus wat zij samen besproken hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En was ze op eigen initiatief naar de huisarts gegaan?
Want zo'n briefje zou nog hele vervelende gevolgen kunnen hebben als ze besluit het te houden.... voor je het weet ben je vaste klant van jeugdzorg omdat de familie graag voor een ander beslist wat ze moet doen.
Daar help je haar pas echt mee
Hoe luidt de diagnose dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze loopt inderdaad al een tijdje bij een psycholoog.
Zover ik weet is er geen diagnose. Moet dat dan?quote:
Omdat zij zelf daarop aandrong, gezien het feit dat ze onveilig gevreeen heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom heeft de huisarts eigenlijk die test gedaan bij je zus? Lijkt me niet echt standaard procedure bij een 23-jarige die nog amper een dag overtijd is (gezien de zwangerschapsduur bij ontdekking)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |