abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 09:26:05 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88545106
succes met de bank-klus, trovey!

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
Leuke sloffen trouwens. Ik heb een paar dagen geleden nog wat patronen van allerlei sloffen opgevraagd op een site maar die stonden er niet bij.
het patroon vind je hier
in de haak.
pi_88545172
@ Trui; Leuke sloffen!

@ Trovey, welkom, leuk dat je al gelijk begint!

Ik heb hier eindelijk de foto's:

granny kussen waarvan de blaren dus op m'n vingers stonden:

Mijn eigen vlaggetjes! Hier heb ik er inmiddels 7 van maar vanwege de volgende foto moest ik dat werk even stilleggen ;)

En de oorzaak van de vertraging, de vlaggetjes van m'n nichtje. Omdat mijn zusje in het weekend hierheen komt, kan ze ze mee terugnemen als ik ze al af heb. En omdat nichtjelief 7 is en dus niet zo heel veel geduld/kortetermijngeheugen heeft weet ik zeker dat het niet in de smaak zal vallen als ik ze pas met kerst geef. De onderste rij is al af qua kleurtjes, daar moet alleen nog een witte/andere kleur rand omheen. Ook komen er nog kwastjes aan, maar omdat ze van glittertjes houdt ga ik kijken of ik glitterwol kan vinden om het mee te maken (god spare me, dat zit dan naderhand overal)... Daarboven ligt nog een stapeltje wat ik nog af moet maken. In totaal een stuk of 12 dus, en dan nog een draad maken voor erdoor! (Dat zal wel roze/paars worden ;) )
  woensdag 10 november 2010 @ 09:31:48 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88545227
ah, leuk! wat ziet dat er toch lekker vrolijk uit, zulke vlaggetjes. en je kussen is ook leuk geworden. hoe had je de rand nou gemaakt? en zijn de hoeken nou toch wat rond geworden of lijkt dat maar zo? zwaar he, dat vastnaaien. hopelijk zijn je blaren snel weer helemaal weg. maar als je in dit tempo doorhaakt krijg je er zo weer nieuwe blaren bij. :o
in de haak.
pi_88545677
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef trui het volgende:
ah, leuk! wat ziet dat er toch lekker vrolijk uit, zulke vlaggetjes. en je kussen is ook leuk geworden. hoe had je de rand nou gemaakt? en zijn de hoeken nou toch wat rond geworden of lijkt dat maar zo? zwaar he, dat vastnaaien. hopelijk zijn je blaren snel weer helemaal weg. maar als je in dit tempo doorhaakt krijg je er zo weer nieuwe blaren bij. :o
Ja, ik kwam er na 5 rijen achter dat ik inderdaad niet zo goed nagedacht had over de hoeken (gewoon rond gemaakt en gemeerderd, ipv een maniertje op te zoeken om ze 'hoekig' te maken). Ik had geen zin om ze allemaal uit te halen ( halve stokjes) en ik dacht noujja dan naai ik wel het bochtje om. Volgende kussen daar van tevoren even rekening mee houden.

En over die blaren, die had ik niet van het haken maar van het vastnaaien dus hopelijk komen die niet zo snel meer terug ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 09:50:24 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88545751
tsk, dat had ik je nog zo gezegd! o|O ;)
in de haak.
pi_88546078
quote:
12s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef trui het volgende:
:@
pi_88546206
:D

Kussen & vlaggetjes zijn mooi trouwens! O+
  woensdag 10 november 2010 @ 10:15:12 #208
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88546454
quote:
12s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef trui het volgende:
Alert. Altijd opletten als trui iets zegt want wee je gebeente als je haar goed advies negeert. Ze slaat je meteen om de oren :P
  woensdag 10 november 2010 @ 10:16:35 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88546503
en ik zal dit haar nog jaren nadragen natuurlijk he. mijn adviezen zijn dan wel gratis, maar niet voor niets! ;)
in de haak.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:18:42 #210
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88546579
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:16 schreef trui het volgende:
en ik zal dit haar nog jaren nadragen natuurlijk he. mijn adviezen zijn dan wel gratis, maar niet voor niets! ;)
_O-
pi_88546897
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:16 schreef trui het volgende:
Dat lijkt me logisch! :7

Even nog een vraagje aan hen die bekend zijn in Eindhoven; heeft de markt ook een kraam met haakspullies?? Ik heb rondgelopen en gezocht daar (al weer even geleden), maar zag alleen maar stoffenkramen....héél véél stoffenkramen. Nou ben ik koe als het gaat om oriënteren, dus ik sluit niet uit dat ik een aantal kramen meer dan eens heb gezien. :+ Maar dus geen kraam kunnen vinden met wol/katoen, haaknaalden, etc.
Naar de Greef ben ik overigens laatst geweest. Da's idd zalig ruim daar! Ze hadden alleen niet alles wat ik zocht. En voor 't Smitje heb ik nog niet voldoende moed verzameld. :P
  woensdag 10 november 2010 @ 11:28:23 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88548768
Oh kirsten wat een ontzettend leuke vlaggetjes! *O* instant blijheid!

En Trui, ik vind die slof met dikkere wol eigenlijk juist heel leuk nu het niet helemaal vervilt is :Y mooie kleuren ook. En ik blijf fan van je kat, wat een heerlijk beest O+

Ik heb gisteravond toch maar het Sinterklaaspatroontje netjes gekocht, heb eigenlijk toch niet zoveel zin om zelf aan te gaan klooien en het risico te lopen dat het echt niet mooi wordt. Nu nog even bedenken met welke wol ik het ga maken, en dan aan de slag! :9
pi_88549035
Kirsten, wat een prachtige vlaggenlijn! O+ jouw flosjes onder je vlaggetjes zien er heel fijntjes uit... heb je die zelf gemaakt of heb je die gekocht? ze zijn O+
leuk kleurpatroon trouwens... :D het viel me opeens op dat de kleuren niet "at random" gekozen zijn... :D
pi_88550246
Jeetje Kirsten, wat ga jij snel!! _O_
Mooie vlaggetjes. Die staan ook hoog op mijn to-hook lijstje.

Ik heb al 8 (van de 100... :o ) vierkantjes voor mijn old rose wrap. Zondag maar eens een haakochtendje inplannen om wat meer op te schieten! :D
  woensdag 10 november 2010 @ 12:18:52 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88550533
Ik haak het meest effectief als ik in de trein zit eigenlijk :D muziekje in de oren en dan helemaal geen afleiding ^O^

Dit weekend misschien weer, alleen is het jammer dat treinen zo duur is.
pi_88550983
Bedankt allemaal :)
@ Mijsje; die heb ik gekocht. Wat zijn die krengen duur zeg! Ik neem aan dat ze in NL ook behoorlijk wat kosten, hier had ik er 4 voor 4 euro (Bij de Panduro, grote keten van hobbyzaken, zit geloof ik ook ergens in Nederland!). De volgende ga ik dus zelf maken, dus ik ga nu even glitterwol enzo halen!

@ Knitwit; Ik kijk heel veel tv-series (heb er in 3 maanden tot nu toe 6 seizoenen Criminal minds, 5 seizoenen Bones, 2 seizoenen Fringe, 2 seizoenen Leverage doorheengejaagd en ben nu bezig met het 2e seizoen van Dr. Who (de remakes). Zoals je ziet heb ik nogal wat tijd over en haken doe ik tegelijkertijd met het tv-kijken/laptopscherm staren, dusja dan gaat het idd wel snel ;)
pi_88551271
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef kirsten. het volgende:Zoals je ziet heb ik nogal wat tijd over en haken doe ik tegelijkertijd met het tv-kijken/laptopscherm staren, dusja dan gaat het idd wel snel ;)
Ik ook, tv aan, laptop op tafel voor me en haken, J verklaart me zot dat ik geen fouten maak :P
  woensdag 10 november 2010 @ 15:02:30 #218
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88556951
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik haak het meest effectief als ik in de trein zit eigenlijk :D muziekje in de oren en dan helemaal geen afleiding ^O^

Dit weekend misschien weer, alleen is het jammer dat treinen zo duur is.
Klinkt bekend :D
Van Driebergen Zeist naar Arnhem is precies een half uur, of 2 GS'jes, of 1 toer van mijn vestje :D

Je uil is leuk geworden trouwens O+

Haken voor de TV doe ik ook veel. DVD'tje van Greys Anatomy aan, patroon naast me en fröbelen maar :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 november 2010 @ 15:10:38 #219
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88557292
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef Eska het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch! :7

Even nog een vraagje aan hen die bekend zijn in Eindhoven; heeft de markt ook een kraam met haakspullies?? Ik heb rondgelopen en gezocht daar (al weer even geleden), maar zag alleen maar stoffenkramen....héél véél stoffenkramen. Nou ben ik koe als het gaat om oriënteren, dus ik sluit niet uit dat ik een aantal kramen meer dan eens heb gezien. :+ Maar dus geen kraam kunnen vinden met wol/katoen, haaknaalden, etc.
Naar de Greef ben ik overigens laatst geweest. Da's idd zalig ruim daar! Ze hadden alleen niet alles wat ik zocht. En voor 't Smitje heb ik nog niet voldoende moed verzameld. :P
vroeger stond op de markt van t kastelenplein in Gestel wel een wolkraampje maar of dat nu nog is...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 november 2010 @ 15:11:48 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88557344
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef Muck het volgende:

[..]

Klinkt bekend :D
Van Driebergen Zeist naar Arnhem is precies een half uur, of 2 GS'jes, of 1 toer van mijn vestje :D

Je uil is leuk geworden trouwens O+

Haken voor de TV doe ik ook veel. DVD'tje van Greys Anatomy aan, patroon naast me en fröbelen maar :P
hier ook een tvhaakster, ik kan niet eens gewoon tv kijken :') ben daar veel te onrustig voor.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_88558862
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier ook een tvhaakster, ik kan niet eens gewoon tv kijken :') ben daar veel te onrustig voor.
Same here :D
pi_88559256
Ik luister wel meer naar de tv dan dat ik er naar kijk, maar er staat altijd wel een serie op ofzo. Maar ik moet goed op blijven letten bij mijn ami patroontjes.
pi_88559369
Ja Lyssa meestal is het ook meer luisteren dan kijken hoor ;-) Maar met een half oog tv kijken is ook tv kijken vind ik haha
pi_88559806
wat zijn eigenlijk jullie favo haak blogs ?!?!
pi_88559900
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

vroeger stond op de markt van t kastelenplein in Gestel wel een wolkraampje maar of dat nu nog is...
Da's toevallig waar ik om de hoek woon. :D Ik kom er alleen ongeveer nooit. Woensdagmiddag is in huize Eska een bijzonder ongeschikt moment om te gaan markten. :+ Maar die ene keer dat ik er wel was, geen wolkraampje gezien. Helaas. Sowieso vond ik die markt nogal tegenvallen (maar misschien ben ik verwend :P )
Maar dank voor 't meedenken! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')