het patroon vind je hierquote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
Leuke sloffen trouwens. Ik heb een paar dagen geleden nog wat patronen van allerlei sloffen opgevraagd op een site maar die stonden er niet bij.
Ja, ik kwam er na 5 rijen achter dat ik inderdaad niet zo goed nagedacht had over de hoeken (gewoon rond gemaakt en gemeerderd, ipv een maniertje op te zoeken om ze 'hoekig' te maken). Ik had geen zin om ze allemaal uit te halen ( halve stokjes) en ik dacht noujja dan naai ik wel het bochtje om. Volgende kussen daar van tevoren even rekening mee houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef trui het volgende:
ah, leuk! wat ziet dat er toch lekker vrolijk uit, zulke vlaggetjes. en je kussen is ook leuk geworden. hoe had je de rand nou gemaakt? en zijn de hoeken nou toch wat rond geworden of lijkt dat maar zo? zwaar he, dat vastnaaien. hopelijk zijn je blaren snel weer helemaal weg. maar als je in dit tempo doorhaakt krijg je er zo weer nieuwe blaren bij.
Alert. Altijd opletten als trui iets zegt want wee je gebeente als je haar goed advies negeert. Ze slaat je meteen om de orenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:16 schreef trui het volgende:
en ik zal dit haar nog jaren nadragen natuurlijk he. mijn adviezen zijn dan wel gratis, maar niet voor niets!
Dat lijkt me logisch!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:16 schreef trui het volgende:
en ik zal dit haar nog jaren nadragen natuurlijk he. mijn adviezen zijn dan wel gratis, maar niet voor niets!
Ik ook, tv aan, laptop op tafel voor me en haken, J verklaart me zot dat ik geen fouten maakquote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef kirsten. het volgende:Zoals je ziet heb ik nogal wat tijd over en haken doe ik tegelijkertijd met het tv-kijken/laptopscherm staren, dusja dan gaat het idd wel snel
Klinkt bekendquote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik haak het meest effectief als ik in de trein zit eigenlijkmuziekje in de oren en dan helemaal geen afleiding
Dit weekend misschien weer, alleen is het jammer dat treinen zo duur is.
vroeger stond op de markt van t kastelenplein in Gestel wel een wolkraampje maar of dat nu nog is...quote:Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch!
Even nog een vraagje aan hen die bekend zijn in Eindhoven; heeft de markt ook een kraam met haakspullies?? Ik heb rondgelopen en gezocht daar (al weer even geleden), maar zag alleen maar stoffenkramen....héél véél stoffenkramen. Nou ben ik koe als het gaat om oriënteren, dus ik sluit niet uit dat ik een aantal kramen meer dan eens heb gezien.Maar dus geen kraam kunnen vinden met wol/katoen, haaknaalden, etc.
Naar de Greef ben ik overigens laatst geweest. Da's idd zalig ruim daar! Ze hadden alleen niet alles wat ik zocht. En voor 't Smitje heb ik nog niet voldoende moed verzameld.
hier ook een tvhaakster, ik kan niet eens gewoon tv kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Van Driebergen Zeist naar Arnhem is precies een half uur, of 2 GS'jes, of 1 toer van mijn vestje
Je uil is leuk geworden trouwens
Haken voor de TV doe ik ook veel. DVD'tje van Greys Anatomy aan, patroon naast me en fröbelen maar
Same herequote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook een tvhaakster, ik kan niet eens gewoon tv kijkenben daar veel te onrustig voor.
Da's toevallig waar ik om de hoek woon.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
vroeger stond op de markt van t kastelenplein in Gestel wel een wolkraampje maar of dat nu nog is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |