bij mij zijn de minderingen nauwelijks terug te vinden, wat ik dan ook doe is door de eerste steek alleen door t eerste lusje, en dan door de tweede steek door beide lusjes. en dan de steek afmakenquote:Op maandag 8 november 2010 13:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto's dan maar?
[ link | afbeelding ]
Beertje
[ link | afbeelding ]
Mislukt....aapbeeriets?
En nog een vraagje, voor de mensen die wel beestjes maken. Als je de elke ronde mindert, wordt het minder mooi dan de rest zeg maar, of ben ik de enige die dat heeft?
Erg jammer!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik nu toch echt afhaak, ik hou niet van slowchatreeksen.
ik kan t toch wel een beetje begrijpen wat Doedezemaar bedoelt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]t gaat toch zeker 80% van de posts gewoon over haken/technieken/steken/winkels/projectjes? met soms een opmerking erbij?
K vind m echt schattig geworden, die wenkbrauwen!!! heb je die zo gekocht? of zelf gemaakt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Doorbikkelen pays off!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef EsseEi het volgende:
de uil is leuk!!! Was jij nou ook de gene die eerst een uil had gemaakt die toen volgens niemand op een uil leek??
En het beertje is ook cute!!! Weet niet meer zo goed hoe het neusje eerst was...:@
dat kersthaakboekje ziet er zo best wel truttig uit maar denk dat er inderdaad wel leuke dingen in staan!haha het is alleen net hoe je de foto aankleed
![]()
begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de andere minder methode....had niet zo'n last van de gaten maar als het nou echt zo'n verschil maakt....nog maar eens terug bladeren dus.
Whehehe, ja dat was ik. Mijn uiltje werd een pinguin genoemdquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef EsseEi het volgende:
de uil is leuk!!! Was jij nou ook de gene die eerst een uil had gemaakt die toen volgens niemand op een uil leek??
Akenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Uil is leuk! Ik vind mn pinguin juist op een uil lijken!
De grotere versie is af! ik vind m zo veel schattiger dan de kleine(die gewoon een beetje lelijk was)
Zal donderdag wel even fotootje maken.
Wie weet er toevallig een leuke shopstad waar ze ook wolwinkeltje(s) hebben? Zit er wat in den haag?
Ik heb ik 1 post gezet een paar topics terug.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:23 schreef caroline88 het volgende:
Wat een pracht van een uil, LadyBlack!
Trui ik vind nummer 4 ook mooi van kleur.
Welkom Trovey! Dacht dat je hier al was maar ik ben je naam dan waarschijnlijk ergens anders tegengekomen. Je zou voor die bank eens kunnen informeren bij een kringloopwinkel. Heb gehoord dat een kringloopwinkel zelf nog wel dingen repareerde of als ze dat al niet doen kennen ze misschien iemand? Of zoek een arme student met handige handjes.
Dit zijn losse leren kussens met rits (met blokschuimvulling) in een chromen frame met een soort houten lattenbodem in het zitdeel. Ooit gekocht bij Trendhopper , Wie weet kan ik t.z.t. wel een nieuw zitkussen maken met een blok goed schuim en een lap kunstleer, is op zichzelf wel te doen voor iemand met twee rechterhandjes voor de naaimachine/handnaaien....helaas heb ik echte linkerhanden met naaien.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:46 schreef caroline88 het volgende:
Mijn moeder heeft dat vroeger eens gedaan. Bank eerst helemaal strippen en dan de nieuwe stof op het houten frame (nooit geweten dat er hout binnen in die bank zat maar zo zie je de wereld eens van een andere kant) en dan vastmaken met zo'n elektrisch nietmachine. Voor mijn (niet zo betrouwbare want het is al een "paar jaartjes" geleden) herinnering was het een middagje werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |