abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88702323
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom is er een nieuwe Amy?
Kinderarbeidswet. De eerste Amy had al haar werkdagen opgemaakt, dus moesten de makers wel een nieuw meisje casten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_88702337
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat mij betreft: zand erover. Maar ik hou er niet van als iemand mij de les wil lezen of wijzer wil overkomen. En ook ik maak wel eens een foutje, dat is menselijk.
Wat mij betreft ook, ik raad je wel aan wat nauwkeuriger te zijn en dit is een advies en betekent niet dat ik probeer te bepalen wat je wel of niet mag zeggen. En als ik mijn ongezouten mening geef over de soap en dit ineens wordt gezien als de mening van een groep mensen die ooit gedraaid zijn wat betreft hun smaak dan reageer ik verontwaardigd ja. Wat ook geenzins wil zeggen dat ik ook maar wil bepalen wat een ander mag zeggen, ik verduidelijk slechts op felle toon dat mijn woorden verkeerd zijn geïnterpreteerd.

En dit is wat mij betreft mijn laatste woord hierover ivm topicvervuiling, pm me maar als je me nog iets kwijt wilt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-11-2010 16:11:51 ]
Een heer met stijl
pi_88702430
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:58 schreef Frey het volgende:
Veel te veel spanning hier. Daarom schrijf ik jullie allebei een therapie voor die start in december. Er zal gekeken moeten worden naar de dvd box van seizoen 3. ;)
Ik waardeer je pogingen Frey, maar je kent me al jaren en weet dat ik liever doorga tot het uitgesproken is dan de lieve vrede te bewaren en ergernissen op te kroppen. Overigens die therapie is door mij al gereserveerd en die ga ik opvolgen al waren er geen spanningen hier. :D
Een heer met stijl
pi_88702439
Wisten jullie dat ik leuke filmpjes van Seizoen 3 wilde uploaden voor de komst van Seizoen 3 op DVD. Maar helaas doet mijn klote videorecorder niet!
pi_88702530
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Lucas15 het volgende:
Wisten jullie dat ik leuke filmpjes van Seizoen 3 wilde uploaden voor de komst van Seizoen 3 op DVD. Maar helaas doet mijn klote videorecorder niet!
Over welke verhaallijnen gaat dat dan? :)
Een heer met stijl
  zondag 14 november 2010 @ 16:09:19 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_88702596
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik waardeer je pogingen Frey, maar je kent me al jaren en weet dat ik liever doorga tot het uitgesproken is dan de lieve vrede te bewaren en ergernissen op te kroppen. Overigens die therapie is door mij al gereserveerd en die ga ik opvolgen al waren er geen spanningen hier. :D
Ik moet meteen weer denken aan ene digispeed die ik hier toch best wel mis. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_88702689
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Frey het volgende:

[..]

Met Babbette21 kon ik ook aardig tekeer gaan, maar in the end mochten we elkaar toch wel ;)
Een heer met stijl
pi_88702759
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Over welke verhaallijnen gaat dat dan? :)
Ik zag Jeff, Arnie, Robert, en Laura aan tafel. Martine op kantoor. Frits en Jan-Henk. Frits met Herman aan de telefoon, Herman bedreigt hem.(Altijd cool die Herman) Herman en Bronkhorst. Simon en Janine. Simon en Helen. Rien en Frits. En nog wel meer. Maar dat weet ik dus allemaal niet, bij sommige weet ik zelfs niet of dat uit seizoen 3 komt. Want ik had nog een scene waarin Martine en Frits voorkwamen, Martne en Frits hadden daar iets met elkaar. Maar na die scene komt een scene waarin Herman Frits alweer bedreigt.

Verder heb ik zoals ik al zei nog fragmenten/scenes/afleveringen van Seizoen 4 t/m 11. Dus in de toekomst zal ik het uploaden ;)
  zondag 14 november 2010 @ 16:14:19 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_88702806
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef Lucas15 het volgende:
Dus in de toekomst zal ik het uploaden ;)
Te beginnen met de 1001e aflevering. :P
pi_88702834
quote:

[..]

Ik zag Jeff, Arnie, Robert, en Laura aan tafel. Martine op kantoor. Frits en Jan-Henk. Frits met Herman aan de telefoon, Herman bedreigt hem.(Altijd cool die Herman) Herman en Bronkhorst. Simon en Janine. Simon en Helen. Rien en Frits. En nog wel meer. Maar dat weet ik dus allemaal niet, bij sommige weet ik zelfs niet of dat uit seizoen 3 komt. Want ik had nog een scene waarin Martine en Frits voorkwamen, Martne en Frits hadden daar iets met elkaar. Maar na die scene komt een scene waarin Herman Frits alweer bedreigt.

Verder heb ik zoals ik al zei nog fragmenten/scenes/afleveringen van Seizoen 4 t/m 11. Dus in de toekomst zal ik het uploaden ;)
Klinkt goed in ieder geval. Als ik Sinterklaas was dan zou ik jou een videorecorder cadeau doen ;)
Een heer met stijl
pi_88702874
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klinkt goed in ieder geval. Als ik Sinterklaas was dan zou ik jou een videorecorder cadeau doen ;)
Haha LOL! :P
pi_88705426
quote:

[..]

Zijn dat verschillende afleveringen?
pi_88705552
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zijn dat verschillende afleveringen?
Het is afkomstig uit verschillende afleveringen ja, Maar niet geheel.
pi_88705589
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:39 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Het is afkomstig uit verschillende afleveringen ja, Maar niet geheel.
Oh, oke. Zolang het maar op YT komt hè, ik denk dat veel mensen het willen zien.
  zondag 14 november 2010 @ 17:44:45 #190
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_88705693
Joep Sertons :9

Ik hoop dat hij zo supermannelijk blijft.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zondag 14 november 2010 @ 21:56:28 #191
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_88717321
quote:

[..]

Nou, zo te lezen kan Herman er wat van. Ik zit ook te wachten op al zijn momenten en bedreigingen en volgens mij is seizoen drie echt zijn seizoen. Dus ook ik kan niet wachten. :D
"U hoort nog van me!"
pi_88720220
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Nou, zo te lezen kan Herman er wat van. Ik zit ook te wachten op al zijn momenten en bedreigingen en volgens mij is seizoen drie echt zijn seizoen. Dus ook ik kan niet wachten. :D
Herman Hogendoorn was nou echt een zakenman waar je U tegen zegt. Hij bedreigte alles en iedereen als het hem niet beviel en daarna zag je hem gewoon relax met een lach een drankje drinken in de Rozenboom. Geniaal is hij. Je hebt gelijk, ik denk dat dit zijn seizoen is. Hij komt er zovaak in voor al ik spoiler leest. Jammer dat de acteur is overleden. Alleen hij zou de grote Ludo Sanders kunnen overmeesteren.
pi_88721058

Jack was geniaal in Wales. Vind het wel knap hoe de schrijvers hem zo verknalt hebben.
pi_88722335
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Lucas15 het volgende:
[ afbeelding ]

Jack was geniaal in Wales. Vind het wel knap hoe de schrijvers hem zo verknalt hebben.
Zijn lichaamstaal was er wel naar, maar zijn acties waren helemaal niet zoals Frits en al helemaal niet als Herman, die ontvoerden, verkrachtten en mishandelden mensen. Lichtten mensen op en Herman deinsten niet terug voor moord.

Ik had het pas echt leuk gevonden als ze van Jack een bad guy gemaakt hadden. Ook in Wales vond ik hem niet zoveel anders dan nu eigenlijk, die verhaallijn had meer actie dat wel ja, maar wat voor noemenswaardigs deed ie daar nou?

[ Bericht 4% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-11-2010 23:41:54 ]
Een heer met stijl
  maandag 15 november 2010 @ 01:30:49 #195
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_88725976
Om nog even terug te komen over wat Frey heeft gezegd.
Personage's al Rutger en Lorena worden op internetfora's uitscholden omdat ze gemeen zijn.
Ik zelf ben ook vaste kijker, sinds 95/96 en vond de eerste jaren ook zeker de beste.
Ik weet dat ik de enige ( vaste) gtst kijker uit mijn vrienden/ kennissenkring/ voetbalkring ben. Iedereen die ik er over spreek vind het een jongeren/ vrouwen soap en is verbaasd dat ik er na kijk. Maar dat was het in de jaren 90, begin deze eeuw niet.
Maar ik spreek weleens met vrouwelijke kijkers over de serie. Maar bijna het enige wat zij interessant vinden, zijn de ( tenenkrommende) liefdesverhaallijntjes.
Daarom zal het de komende jaren niet veranderen denk ik. Het grootste gedeelte vindt de serie goed op het moment.
( behalve een groot gedeelte op fok gelukkig)

Ook ik vind de familie Bouwhuis op het moment een versterking voor de serie.
Maar ik heb het gevoel, dat zij ook niet echt leuke verhaallijnen gaan krijgen.
Het zal er de komende maanden allemaal om draaien dat die lange zoon een mietje is.
pi_88727979
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zijn lichaamstaal was er wel naar, maar zijn acties waren helemaal niet zoals Frits en al helemaal niet als Herman, die ontvoerden, verkrachtten en mishandelden mensen. Lichtten mensen op en Herman deinsten niet terug voor moord.

Ik had het pas echt leuk gevonden als ze van Jack een bad guy gemaakt hadden. Ook in Wales vond ik hem niet zoveel anders dan nu eigenlijk, die verhaallijn had meer actie dat wel ja, maar wat voor noemenswaardigs deed ie daar nou?
Oke, het was misschien geen Frits en al helemaal geen Herman, toch vond ik die Jack beter dan die we nu hebben. Maar zoals je al zei hij had slecht gemoette. Dat zou ik dan veel en veel leuker vinden. Hij had de Herman 2 moeten worden en het uiteindelijk tegen Ludo Sanders moeten opnemen. Want een terugkeer van Frits kunnen we vergeten, dat hebben de schrijvers verpest. Jammer dat Augusta overleden is. Ze leek exact op Herman alleen was zij een vrouw. Augusta VS Ludo zou ook wel mooi zijn. :P
  maandag 15 november 2010 @ 12:26:55 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_88733948
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Frey het volgende:

[..]

Ja die kon er wat van of dat gestoorde mens dat helemaal gek was van Roxy Belefante _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 15 november 2010 @ 16:08:20 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_88741466
Ik weet niet wat erger is: die vraag of het antwoord. :')
pi_88741819
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Frey het volgende:
Ik weet niet wat erger is: die vraag of het antwoord. :')
Die mail is echt 1 faal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')