quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
Morgen niet te vroeg gaan kijken. Ik zit niet te wachten op dat mietjes gedoe.
Alhoewel. Ze zullen wel weer gestoord worden. En een tijdje om elkaar heen gaan draaien.
Om Laura gerust te stellen? Of dacht je echt dat hij van plan was om te vissen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Sk00p het volgende:
EdwinIk snap zijn signalen nog niet zo..
Of hij is gewoon nog niet uit de kast.
Zo Rutger!! Sil ook nog even als leugenaar uitmaken.. En waarom wil hij hem ergens narrtoe meenemen? Ik ben benieuwd!
Ik denk dat hij Sil wat aan wil doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Sk00p het volgende:
Zo Rutger!! Sil ook nog even als leugenaar uitmaken.. En waarom wil hij hem ergens narrtoe meenemen? Ik ben benieuwd!
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 november 2010 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Rutger gek genoeg wel overtuigend als slechterik, een psychopaat in de ruimste zin van het woord: kan zich voordoen als gevoelig en kan alsof ie zich inleeft, ondertussen heeft ie totaal geen geweten en geen berouw over wat ie aanricht. Geweldadig is ie tot nu toe nog niet echt, maar dat kan nog komen.
Ik vind het knap van Edwin Rutten dat ie ook zo een rol neer kan zetten, zo kende ik hem helemaal niet, voor mij doet het overigens geen afbreuk aan zijn vertolking als Ome Willem
misschien valt Rutger stiekem op jonge jongetjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Sk00p het volgende:
Nah, ik kan er maar niet aan wennen. Ik vind hem niet slik genoeg. Men verbaast zich niet voor niets dat er mensen in die nepzooi trappen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Rutger gek genoeg wel overtuigend als slechterik, een psychopaat in de ruimste zin van het woord: kan zich voordoen als gevoelig en kan alsof ie zich inleeft, ondertussen heeft ie totaal geen geweten en geen berouw over wat ie aanricht. Geweldadig is ie tot nu toe nog niet echt, maar dat kan nog komen.
Ik vind het knap van Edwin Rutten dat ie ook zo een rol neer kan zetten, zo kende ik hem helemaal niet, voor mij doet het overigens geen afbreuk aan zijn vertolking als Ome Willem
waar kan ik die lezenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De spoilers voor de aankomende weken zijn een keer spannend
U vraagt wij draaienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo als ik al zei spannend spannend spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik hoop van nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
U vraagt wij draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo als ik al zei spannend spannend spannend.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik hoop van niet![]()
wat ik alleen even niet begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je![]()
wat ik alleen even niet begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie net toevallig dat Niek Pancras een paar maanden geleden overleden is. Daar heb ik helemaal niets van gehoord.![]()
Hij heeft Wik Jongsma destijds een tijdje vervangen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: