Welkom, skon da gij der ok benquote:Op zondag 7 november 2010 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik lees Brabant, dus hier moet ik gepost hebben
Jij bent de lul nuquote:
Ik ben 1,83.quote:Op zondag 7 november 2010 00:47 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Dat ik groter ben dan jij? Dat klopt.
Noorden van Belgiëquote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan me nog steeds niet helemaal vinden in die nieuwe rage genaamd 'Brabant'. Wat is het? Waar ligt het?
Het is de hemelquote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan me nog steeds niet helemaal vinden in die nieuwe rage genaamd 'Brabant'. Wat is het? Waar ligt het?
Ik nam de roltrap rechts, de appie in.quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben 1,83.![]()
Maar zag je me alleen bij de metro ofzo? Ik liep door naar de trein richting Den Helder. Spoor 7. Jij?
Ja klopt. Had geen zin om mn post te editten.quote:
Ik wilde in het vorige topic zeggen dat het Yes was en Jon Anderson is daar de zanger van dus half goedquote:
is zegmaar.. als je bij utrecht bent? en dan een stukkie naar beneden.. en als je in belgië bent, ben je al te ver..quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef FreezePop het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |