Arabisch enge taal ja, lijkt of ze je aan vermoorden. Zo druk praten ze.quote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Net zoals Arabisch voor ons klinkt. Als een tergend gebrabbel.
Maar als het je moedertaal is (het Nederlands) kan je je dat moeilijk voorstellen, like me.quote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef HaJee het volgende:
Gewoon hetzelfde als voor ons alleen hebben ze geen idee wat we zeggen
Het schijnt alsof je moet kotsen, bijvoorbeeld geheugensteun. Die harde G'squote:Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar als het je moedertaal is (het Nederlands) kan je je dat moeilijk voorstellen, like me.
Misschien is het dan het beste dat alle buitenlanders naar het buitenland gaan, a.k.a. Limburg. Daar zijn de G's nog zacht.quote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het schijnt alsof je moet kotsen, bijvoorbeeld geheugensteun. Die harde G'sKotsgeluiden.
Dit is ook een mooiequote:Op zondag 7 november 2010 00:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik denk dat Zweeds voor ons het meest lijkt op wat Nederlands is voor buitenlanders. Heeft de zelfde klanken maar je verstaat er geen fuck van
Om ff een simpel voorbeeld te geven, eerste degelijke voorbeeld dat ik kon vinden
Zweeds dus niet. Geen enkele taal eigenlijk.. Duits komt nog enigszins in de buurtquote:Op zondag 7 november 2010 00:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik denk dat Zweeds voor ons het meest lijkt op wat Nederlands is voor buitenlanders. Heeft de zelfde klanken maar je verstaat er geen fuck van
Om ff een simpel voorbeeld te geven, eerste degelijke voorbeeld dat ik kon vinden
dat slaat dus ff nergens op hequote:Op zondag 7 november 2010 00:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Grappig was dat toen mijn zus in Duitsland woonde er vaak gedacht werd dat ze uit Zweden of Denemarken kwam als men haar hoorde praten.quote:Op zondag 7 november 2010 00:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zweeds dus niet. Geen enkele taal eigenlijk.. Duits komt nog enigszins in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |