al 5 topics lang nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:53 schreef Diemux het volgende:
Ik zou de links maar eens nalopen in de OP.
* Alle "Subsites van AH" links werken niet
* Zusterorganisaties "Hypernova (Polen)" URL bestaat niet
* Alle TV reclames werken niet
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:53 schreef Diemux het volgende:
Ik zou de links maar eens nalopen in de OP.
* Alle "Subsites van AH" links werken niet
* Zusterorganisaties "Hypernova (Polen)" URL bestaat niet
* Alle TV reclames werken niet
Zie mijn kwoot van 17 juniquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Een aantal links werkt ook niet meer (met name buitenlandse sites)
Dat zal dan wel een korte actie zijn, boter smelt namelijkquote:
Ik ben niet van de OPquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef Diemux het volgende:
Ah (), het zal dan wel de AH medewerker instelling zijn om fouten niet te corrigeren.
voel je vrij om jezelf te onderscheiden van de restquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef Diemux het volgende:
Ah (), het zal dan wel de AH medewerker instelling zijn om fouten niet te corrigeren.
Ik ben geen AH medewerker, ben je helemaal malquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
voel je vrij om jezelf te onderscheiden van de rest
Zo wat ben jij stoer zeg.quote:Op zondag 7 november 2010 01:26 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ik ben geen AH medewerker, ben je helemaal malDat had je natuurlijk allang kunnen merken aan het feit dat ik fouten opmerk. Iets wat je niet kan en hoeft te verwachten van een supermarkt medewerker.
Ik verwacht die 75 euro ook! Is ook het enige wat ik krijg, als het al 75 isquote:Op zondag 7 november 2010 00:39 schreef Renesite het volgende:
Oei, bijna alweeeeer salaris. De oude is nog niet eens op! En ik verwacht: +75eu.
Wat kom je hier dan doenquote:Op zondag 7 november 2010 01:26 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ik ben geen AH medewerker, ben je helemaal malDat had je natuurlijk allang kunnen merken aan het feit dat ik fouten opmerk. Iets wat je niet kan en hoeft te verwachten van een supermarkt medewerker.
ik niet, in de rustige periodes is het al een chaos bij ons...quote:Op zondag 7 november 2010 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De drukste tijd van het jaar staat weer voor de deur! Ik heb er zin in!!
Hey, wij hebben ook gevoelens hoor. En fouten merk ik altijd op, ik maak alleen een zorgvuldige afweging of ik er persoonlijk beter van wordt om ze op te lossen of dat het me extra werk oplevert.quote:Op zondag 7 november 2010 01:26 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 7 november 2010 12:56 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ik niet, in de rustige periodes is het al een chaos bij ons...
Als er bijvoorbeeld 7 man nodig zijn dan plannen ze er 5 of 6 in, dan zijn we dus niet om 21 uur klaar, toen ik er net kwam werken waren het tijden tot soms wel 21.52 er dag 3 kwartier overwerken, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 8 november 2010 16:00 schreef EWK het volgende:
Wat vreten die teamleiders bij jullie uit dan?
Dan is het gewoon een kut planning!quote:Op maandag 8 november 2010 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er bijvoorbeeld 7 man nodig zijn dan plannen ze er 5 of 6 in, dan zijn we dus niet om 21 uur klaar, toen ik er net kwam werken waren het tijden tot soms wel 21.52 er dag 3 kwartier overwerken, lijkt me niet de bedoeling.
Was bij ons nog geen half jaar geleden ook zo. Waren zo goed als nooit voor half 10 klaar. Tegenwoordig is daar echter verandering in gekomen. Veel nieuwe (betere) vullers zijn aangenomen en nieuwe teamleiders. Zijn nu vrijwel elke dag wél op tijd klaar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er bijvoorbeeld 7 man nodig zijn dan plannen ze er 5 of 6 in, dan zijn we dus niet om 21 uur klaar, toen ik er net kwam werken waren het tijden tot soms wel 21.52 er dag 3 kwartier overwerken, lijkt me niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |