Volgens mij moet jij daar gewoon overal nieuwe pc's neer pleurenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het feit dat ik bij de ingang een hele oude pc heb staan die nog met IE 6 werkt![]()
en dus op fok vastloopt
Ik bedoel dat je echte naam ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heet niet echt suikertaartje hoor, Trev
En mijn UI is helemaal kick ass wreedquote:
Okee, ik heb gewoon communie en vormsel gedaan en op een RK basisschool gezeten. Daarna is het geloof wat minder geworden bij mij en nu geloof ik eigenlijk nergens in. IK denk gewoon niet dat er een god is of teminste niet meer laten we het zo zeggen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, nou, de mijne hebben me laten dopen en vervolgens deden ze niets meer met geloof![]()
Lang leve het tevreden proberen te houden van de generatie voor je
ooooh!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je echte naam ookis
Lekker dingquote:
Net als de mijnequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mijn UI is helemaal kick ass wreed
Niks jonge ik haal jullie doormekaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heeft Toek hier nou weer mee te maken?
Je roepnaam, kan zijn dat de andere 2 al wel eens verteld hebt maar die ben ik vergetenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh!
roepnaam, of die andere twee?
Ik ben nog wel een half-zusje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks jonge ik haal jullie doormekaarStomme lul die ik ben
![]()
Het is dat jij het zegtquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks jonge ik haal jullie doormekaarStomme lul die ik ben
![]()
Nou, dan heb jij helemaal weloverwogen een 'keus' kunnen makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Okee, ik heb gewoon communie en vormsel gedaan en op een RK basisschool gezeten. Daarna is het geloof wat minder geworden bij mij en nu geloof ik eigenlijk nergens in. IK denk gewoon niet dat er een god is of teminste niet meer laten we het zo zeggen.
Dat weet ik niet, je hebt geen foto's in je fobo van jezelfquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
Maar nu nog? Neem zo een slaapding en een biertje denk ik
Ik heb het heel-zusje vandaag nog gepostquote:
Haha ik dacht dat je het over m'n naam had, ik zet geen foto's van mezelf online, hou ik niet vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je hebt geen foto's in je fobo van jezelf![]()
Ja hoor, ik heb net nog een kopje op..
Een slaapding?
Had ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha ik dacht dat je het over m'n naam had, ik zet geen foto's van mezelf online, hou ik niet van![]()
EN ik neem zo een klein slaappilletje, hele softe maar anders kom ik amper in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |