Ja, waarschijnlijk toch wel. Ik ben sowieso best wel een twijfelaar op dat gebied, maar het zat zo hoog en diep en had niemand om het op los te laten, dus maar hier gedaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je doet dat wat op het moment zelf goed voelt, dat je daar later anders over kan denken neemt niet weg dat het op dat moment waarschijnlijk wel de juiste beslissing was..tenminste, als het over dingen als ziekte gaat.
Vooral dat eerste, ik vind het wel grappig wat de meeste er van makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat iedereen het verkeerd uitspreekt.
Of dat iedereen het verkeerd schrijft. Eén van de twee
Zij bedoelt mijn echt voornaamquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trevland. Nou ja, andere mensen noemen zich Suikertaartje. Und?
Whatever works for youquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als in de helft van het zusje van Dexter uit de gelijknamige tekenfilm.
Ow damn, weer een naam die ik niet ga onthoudenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Nienke hoor
Die kan je gewoon niet vergetenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow damn, weer een naam die ik niet ga onthouden
Wel een mooie naam
Ja, wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, maar ZIJN naam...
Och ja, dat kan je nou wel zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Nienke hoor
Precies, dat bedoelde ik ook een beetje. Ik kan me voorstellen dat het er soms uit moet en dan heeft dat ergens vast ook wel wat geholpen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Ja, waarschijnlijk toch wel. Ik ben sowieso best wel een twijfelaar op dat gebied, maar het zat zo hoog en diep en had niemand om het op los te laten, dus maar hier gedaan.
Voor een man?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel een mooie naam
Ja, maar je heet echt anders dan dat je ouders het uitspreken hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral dat eerste, ik vind het wel grappig wat de meeste er van maken
[..]
Zij bedoelt mijn echt voornaam
Ik noemde Graseter gewoon Grasje hoewel ik zijn echte naam wel weet..quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb eigenlijk iedereen bij zijn gewone naam genoemd, behalve Fles Bos en gomi (zijn naam weet ik niet eens)
quote:
Moeilijk he, ik weet het.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel een mooie naam
Nee hoor, kan ik er wat aan doen dat mijn ouders alleen maar de namen van mij en mijn zussen met 4 letters willenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar je heet echt anders dan dat je ouders het uitspreken hoor
Het is niet waar ook nee, ik heb drie namenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ja, dat kan je nou wel zeggen
Ik vind Socios ook veel cooler dan zijn echte naamquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik noemde Graseter gewoon Grasje hoewel ik zijn echte naam wel weet..
En nu snap ik je dus niet meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Daar zeg je zo wat.
De één is de helft van het zusje van een tekenfilmfiguur
De ander is de helft van een Indiase fietstaxi
Van mijn doopnaam wordt je ook niet echt vrolijk hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeilijk he, ik weet het.
En dat is alleen nog maar mijn roepnaam
Pff. Het is wel duidelijk van wie je het hebtquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
Nee hoor, kan ik er wat aan doen dat mijn ouders alleen maar de namen van mij en mijn zussen met 4 letters willen
Dan is het bij mij toch maar makkelijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeilijk he, ik weet het.
En dat is alleen nog maar mijn roepnaam
Yup, mijn oudersquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff. Het is wel duidelijk van wie je het hebt
Ik vind de mijne wel ok hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
Van mijn doopnaam wordt je ook niet echt vrolijk hoor
Ja?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
Dan is het bij mij toch maar makkelijk.
Ja. Ik heet MPGquote:
Wat heeft Toek hier nou weer mee te maken?quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne wel ok hoor
Goed he?quote:
Hoe opstandigquote:
Usernames zijn vaak veel coolerquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind Socios ook veel cooler dan zijn echte naam
Ja, de mijne is echt vet stoerquote:
Tot zooooooooooquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even Beste Idee van Nederland kijken.
Tot straks
Bis Laterquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Tot straks
Ligt er aan, gebruik ook regelmatig de achternaam van iemandquote:
Laterquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Tot straks
en het feit dat ik bij de ingang een hele oude pc heb staan die nog met IE 6 werktquote:
Mijn ouders wilde wel dat ik gedoopt werd, maar ze vonden die namen erbij overbodig, dus heb ik maar 1 voornaam.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe opstandig![]()
Ik ben gedoopt en vervolgens verloederd
Maar dat is ook je echte naamquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de mijne is echt vet stoer
laters symquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Tot straks
Uhuquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de mijne is echt vet stoer
Nja, nou, de mijne hebben me laten dopen en vervolgens deden ze niets meer met geloofquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Mijn ouders wilde wel dat ik gedoopt werd, maar ze vonden die namen erbij overbodig, dus heb ik maar 1 voornaam.
Ja dat klopt. Maar dat kwam toendertijd volgens mij maar zelden voor, zeker in de rooms-katholieke regio waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je wel maar dan is je roep naam tevens je doop naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |