Huh, Starmaker?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij wat "starnakel" betekent?![]()
schorem, schorremorrie, tuig, schoeljequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wedstrijdje gedaan met iemand hoeveel van dat soort woorden we konden bedenken met ongeveer dezelfde betekenis
Ja ik kom uit 1981, In Maart word ik 30quote:
Nee, Starnakel. Dat is een ander woord voor "straalbezopen", Schijnt echt in Van Dale te staanquote:
rekels zijn het, wat ik je brom!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schorem, schorremorrie, tuig, schoelje
Denk een combinatiequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat gaan jullie hard![]()
of ik heb te weinig tijd om te posten
Ik ben toch meer voor zatquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Starnakel. Dat is een ander woord voor "straalbezopen", Schijnt echt in Van Dale te staan
Ah, ja, ik heb Prisma hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Starnakel. Dat is een ander woord voor "straalbezopen", Schijnt echt in Van Dale te staan
uitschot, schorriemorrie, addergebroed, geboeftequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
schorem, schorremorrie, tuig, schoelje
ja dat is een term voor de individuele leden van de groep. Het gaathier meer om een algemene soortnaam lijkt mequote:
Ik winquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik kom uit 1981, In Maart word ik 30
tot zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even puinruimen in de keuken, tot zooo
Heeft meneer taart het weer geflikt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Even puinruimen in de keuken, tot zooo
Hoi Peterquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging over het onthouden van namen
Daar staat me wel iets van bijquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging over het onthouden van namen
more or less wel....quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat me wel iets van bij
Maar jouw naam is nu 'openbaar'?
Jaquote:
Ja maar toch hou ik mijn naam liever prive. tegen sommige heb ik me ook gewoon voorgesteld als Bos ipv mijn voornaam.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
more or less wel....
Een paar keer op meets geweest en dan hou je het ook niet meer tegen
Tenzij je je daar ook Symphonic noemtquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
more or less wel....
Peter is ook eennaam die best generiek is op zich. Ik heet ook Peter. Als je het op een bepaalde manier bekijkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
more or less wel....
Ja, totdat iemand die hem al langer kent dat vergeetquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij je je daar ook Symphonic noemt
Op welke manier dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peter is ook eennaam die best generiek is op zich. Ik heet ook Peter. Als je het op een bepaalde manier bekijkt.
Ik heb er geen problemen mee als men mijn naam weten hoewel sommige mij als nog bij mijn nick noemen maar ja dat doen sommige maten ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar toch hou ik mijn naam liever prive. tegen sommige heb ik me ook gewoon voorgesteld als Bos ipv mijn voornaam.
Ik word op meets liever Fles genoemd, dat is absoluut waar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij je je daar ook Symphonic noemt
Nouja, het is geen ramp natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, totdat iemand die hem al langer kent dat vergeet....
Grote kans dat ik je ook Fles noem tijdens de meet, heb dat met meerdere dat ik ze niet bij de echte naam noem terwijl ik die wel weetquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word op meets liever Fles genoemd, dat is absoluut waar.
Vrienden die ik buiten Internet om ken noemen me meestal bij mijn achternaam. Eigenlijk is mijn moeder de enige die me bij mijn voornaam noemt. Als ik mijn voornaam hoor dan weet ik dus ook meteen dat het serieus opletten geblazen is
Nou ja, je kunt er maar beter voorzichtig mee zijn, zeker op internet. Daarnaast boeit het me ook niet echt hoe iemand in het echt heet. Een naam is ook maar een tag. Of ik jou Tom Klaassen noem of Trevland, maakt mij niet uit. Als je maar luistert als je aangesproken wordtquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als men mijn naam weten
Das ook weer zo jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het is geen ramp natuurlijk.
Men zal niet gelijk de muziek uitzetten en gaan rondschreeuwen hoe Symph 'in het echt' heet
Ja, maar jouw naam...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als men mijn naam weten hoewel sommige mij als nog bij mijn nick noemen maar ja dat doen sommige maten ook
Ja, die boeit dus niet, Suikerquote:
Ja, aangezein ik vrij open ben (geweest) over mijn ziekte, heb ik absoluut liever niet dat mijn naam hier komt te staan. Misschien had ik daar ook wat voorzichtiger mee moeten zijn hoewel ik er nog steeds open over ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er maar beter voorzichtig mee zijn, zeker op internet. Daarnaast boeit het me ook niet echt hoe iemand in het echt heet. Een naam is ook maar een tag. Of ik jou Tom Klaassen noem of Trevland, maakt mij niet uit. Als je maar luistert als je aangesproken wordt
Wees niet bang, naar Trev luister ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er maar beter voorzichtig mee zijn, zeker op internet. Daarnaast boeit het me ook niet echt hoe iemand in het echt heet. Een naam is ook maar een tag. Of ik jou Tom Klaassen noem of Trevland, maakt mij niet uit. Als je maar luistert als je aangesproken wordt
Wat is daar mis mee?quote:
Nou, ja, maar ZIJN naam...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, die boeit dus niet, Suiker![]()
D. is ook gewoon "Dee". Als in de helft van het zusje van Dexter uit de gelijknamige tekenfilm. Terwijl ik D. al veel langer ken dan jullie allemaal, eigenlijk
Je doet dat wat op het moment zelf goed voelt, dat je daar later anders over kan denken neemt niet weg dat het op dat moment waarschijnlijk wel de juiste beslissing was..tenminste, als het over dingen als ziekte gaat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Ja, aangezein ik vrij open ben (geweest) over mijn ziekte, heb ik absoluut liever niet dat mijn naam hier komt te staan. Misschien had ik daar ook wat voorzichtiger mee moeten zijn hoewel ik er nog steeds open over ben eigenlijk.
Jij hebt de mazzel dat je achternaam vrij generiek isquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, aangezein ik vrij open ben (geweest) over mijn ziekte, heb ik absoluut liever niet dat mijn naam hier komt te staan. Misschien had ik daar ook wat voorzichtiger mee moeten zijn hoewel ik er nog steeds open over ben eigenlijk.
Dat iedereen het verkeerd uitspreekt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees niet bang, naar Trev luister ik
[..]
Wat is daar mis mee?
Behalve misschien de schrijfwijze, wat ik dus gewoon vind
MIjn achternaam is niet Bosquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt de mazzel dat je achternaam vrij generiek isVan je ziekte heb ik niet al te veel meegekregen, maar dat hoeft ook niet
Dat is geen desinteresse natuurlijk, ik kan me goed voorstellen hoe je daar in staat
Trevland. Nou ja, andere mensen noemen zich Suikertaartje. Und?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, maar ZIJN naam...
Ik heet gewoon Nienke hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Trevland. Nou ja, andere mensen noemen zich Suikertaartje. Und?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |