Ja. Ik heet MPGquote:
Wat heeft Toek hier nou weer mee te maken?quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne wel ok hoor
Goed he?quote:
Hoe opstandigquote:
Usernames zijn vaak veel coolerquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind Socios ook veel cooler dan zijn echte naam
Ja, de mijne is echt vet stoerquote:
Tot zooooooooooquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even Beste Idee van Nederland kijken.
Tot straks
Bis Laterquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Tot straks
Ligt er aan, gebruik ook regelmatig de achternaam van iemandquote:
Laterquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Tot straks
en het feit dat ik bij de ingang een hele oude pc heb staan die nog met IE 6 werktquote:
Mijn ouders wilde wel dat ik gedoopt werd, maar ze vonden die namen erbij overbodig, dus heb ik maar 1 voornaam.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe opstandig![]()
Ik ben gedoopt en vervolgens verloederd
Maar dat is ook je echte naamquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de mijne is echt vet stoer
laters symquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Tot straks
Uhuquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de mijne is echt vet stoer
Nja, nou, de mijne hebben me laten dopen en vervolgens deden ze niets meer met geloofquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Mijn ouders wilde wel dat ik gedoopt werd, maar ze vonden die namen erbij overbodig, dus heb ik maar 1 voornaam.
Ja dat klopt. Maar dat kwam toendertijd volgens mij maar zelden voor, zeker in de rooms-katholieke regio waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je wel maar dan is je roep naam tevens je doop naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |