Ow, ik dacht vanmiddag.quote:Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
24 jaar geleden meen ik.
hahahahahahaha.... hahahahahahaquote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien maar hoe was het stempel van Naaijhuis op de wedstrijd? Hoeveel niet gegeven strafschoppen en rode kaarten?
4 punten achter op de kampioen van vorig jaar. Noem het maar niets aan de hand.quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zie trouwens ook PSV niet 123 winnen van Utrecht, dus misschien is er niks aan de hand voor ajax
2 Niet gegeven strafschoppen voor Ajax.quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Heb de wedstrijd niet gezien maar hoe was het stempel van Naaijhuis op de wedstrijd? Hoeveel niet gegeven strafschoppen en rode kaarten?
Mij niet.quote:Op zondag 7 november 2010 14:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Doe mij maar een 3-punter voor Roda..
Die 2-2 was toen ook leuk , 2 keer in blessuretijdquote:
Bedankt, zal vanavond de samenvatting even zien en dan objectief proberen te oordelen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
2 Niet gegeven strafschoppen voor Ajax.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er zijn vast wel clubs geinteresseerd.quote:Op zondag 7 november 2010 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie wil hem hebben op het moment?
Inderdaad...die van Wijnaldum net had er wel in gemogen wat mij betreft.quote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Feyenoord krijgt de kansen wel zeg...spelen lekker. Nu nog dat rendement he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |