abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88882878
Ik hoop zo dat het met mn afspraak lukt dat ik erbij kan zijn O+ maar hij krijgt echt een gouden mandje daar zoals het klinkt *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_88890205
quote:
Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoop zo dat het met mn afspraak lukt dat ik erbij kan zijn O+ maar hij krijgt echt een gouden mandje daar zoals het klinkt *O*
Ik hoop het ook en een gouden mandje krijg hij zeker!

Normaal gesproken komen de katten en kittens 's nachts niet op m'n slaapkamer, alleen als het de laatste nacht bij mij is.
Prins mocht het dus ook proberen maar ik dacht dat het nooit lang ging duren voor hij er uit wou. Hij is altijd zo wild en wil altijd veel spelen maar nu niet. De schat lag heerlijk op mijn buik te slapen. En ik bleef maar liggen terwijl het helemaal niet lekker lag en amper kon slapen :P maar dat is bijzaak. Prins is gewoon een heerlijk mannetje!

Ga zo eerst maar is Luna naar de dierenarts brengen, bah!
pi_88890320
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 06:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik hoop het ook en een gouden mandje krijg hij zeker!

Normaal gesproken komen de katten en kittens 's nachts niet op m'n slaapkamer, alleen als het de laatste nacht bij mij is.
Prins mocht het dus ook proberen maar ik dacht dat het nooit lang ging duren voor hij er uit wou. Hij is altijd zo wild en wil altijd veel spelen maar nu niet. De schat lag heerlijk op mijn buik te slapen. En ik bleef maar liggen terwijl het helemaal niet lekker lag en amper kon slapen :P maar dat is bijzaak. Prins is gewoon een heerlijk mannetje!

Ga zo eerst maar is Luna naar de dierenarts brengen, bah!
fijn dat met Prins alles goed afloopt en veel sterkte met Luna vandaag, dat ze maar snel weer thuis mag zijn.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_88891233
Haha, zo liggen mijn katten heel vaak bij mij. O+

Sterkte met Luna :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:47:51 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88891256
Sterkte met Luna :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:50:20 #106
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88891292
quote:
Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Oognip het volgende:
Prinsje wordt morgenmiddag dus opgehaald. Mijn bezorgde moederhart gaat ervoor zorgen dat er een tasje voor hem klaar staat met zijn lievelingsspulletjes :) Hij krijgt een kruik + handdoekje mee, wat voer en een paar speeltjes :) Allemaal in overleg met de nieuwe baasjes natuurlijk. Maar het geeft me een goed gevoel dat hij toch nog wat van mij bij zich heeft, dat ik toch nog een beetje voor hem kan zorgen.
Ze gaan de eerste paar dagen voor hem elke avond een kruik maken net zoals wij hier :) Ze doen er alles aan om hem lekker op zijn gemak te stellen.

De nieuwe baasjes hebben erg veel zin dat Prins bij hen woont. Ze moeten ook wel 2.5 uur reizen voor hem, hopen dat Prins dat niet heel erg vindt. Het is allemaal erg spannend.
*O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88896566
Luna lag van de week met haar arm om een kleintje heen O+

Prins en Sam

Prins atm lekker met zijn kruikje

Pingoo met Mees en Sam. He's not amused... Het duurde ook niet lang of hij had er genoeg van :P
pi_88896694
Ik vind Mees en Sam zulke dotjes hé O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:55:35 #109
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_88898252
Het zijn inderdaad dotjes! O+

Ik denk dat ik deze topics maar actief ga volgen in plaats van lurken, in februari krijgen O+ en ik de sleutel van onze nieuwe woning en dan willen we ook graag katten. Deze topics vind ik zo ontzettend leuk om te lezen en ik vind het ontzettend goed dat er gastgezinnen zijn waar zulke kleintjes opgevangen kunnen worden. Als er tegen februari nog van zulke reeksen lopen en er katten zijn die een nieuw huisje nodig hebben... En anders halen we ze sowieso uit het asiel.
pi_88898367
Luna kijkt ook echt alsof ze het leuk vindt :') zo'n kijk-mij-es-poseren-voor-de-camera-maar-opschieten-want-anders-krijg-je-een-mep foto :D

En wat lief dat Prins zo lekker bij je gelegen heeft O+
pi_88898920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:55 schreef Sulley02 het volgende:
Het zijn inderdaad dotjes! O+

Ik denk dat ik deze topics maar actief ga volgen in plaats van lurken, in februari krijgen O+ en ik de sleutel van onze nieuwe woning en dan willen we ook graag katten. Deze topics vind ik zo ontzettend leuk om te lezen en ik vind het ontzettend goed dat er gastgezinnen zijn waar zulke kleintjes opgevangen kunnen worden. Als er tegen februari nog van zulke reeksen lopen en er katten zijn die een nieuw huisje nodig hebben... En anders halen we ze sowieso uit het asiel.
Leuk dat jullie iig katten uit het asiel/via een asiel willen :) Februari is niet echt kittenseizoen maar wie weet en anders even geduld ;)
pi_88899459
Is Prins al opgehaald?
pi_88899525
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef -moppie- het volgende:
Is Prins al opgehaald?
Nee over een half uurtje ofzo :{
pi_88899707
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee over een half uurtje ofzo :{
Ik kom over 20 minuten, goed?
pi_88900044
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik kom over 20 minuten, goed?
Is goed! Luna heeft het gelukkig overleefd en ze was niet zwanger. Om half 4/4 uur is ze wakker genoeg om mee naar huis te nemen.
pi_88900112
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Oognip het volgende:

[..]

Is goed! Luna heeft het gelukkig overleefd en ze was niet zwanger. Om half 4/4 uur is ze wakker genoeg om mee naar huis te nemen.
Ohhh top :D geweldig O+

je laat zo maar weten hoe laat je wil gaan :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:46:04 #117
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88900284
*O* ben ik nou de enigste man die dit topic volgt? :@
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88902081
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Oognip het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat dat weer achter de rug is :)
pi_88904818
Prins is een uurtje geleden verhuisd. De man die hem op kwam halen kwam binnen en Prins liep vrijwel meteen het mandje in, hij was er klaar voor.

Doei lieve Prins.
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2010 @ 15:38:12 #120
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88905029
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef CantFazeMe het volgende:
*O* ben ik nou de enigste man die dit topic volgt? :@
Nee hoor :+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:50:45 #121
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88905564
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Nee hoor :+
Nu niet meer!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88905586
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef Oognip het volgende:
Prins is een uurtje geleden verhuisd. De man die hem op kwam halen kwam binnen en Prins liep vrijwel meteen het mandje in, hij was er klaar voor.

Doei lieve Prins.
Ik krijg hier tranen van in mijn ogen!
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:51:38 #123
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88905594
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef Oognip het volgende:

Doei lieve Prins.
;(

Maar top! Zal z'n foto's wel missen ;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88907128
Dag Prinsje, veel plezier met je nieuwe huisje *O*

Sterkte, Oognip, 't lijkt toch altijd weer even een dipje als een kitten zijn pleegmama mag verlaten, dus vandaar! :Y
pi_88907621
Dag lief Prinsje O+ wat zal het stil worden zonder jou!
pi_88907845
Ik mis Prins :( hij was zo aanwezig en nu is het zo stil :(

Luna is inmiddels weer thuis maar ik kan weer rechtsomkeert maken want ze trekt aan haar hechtingen. Moet nu een kraag ophalen :?
pi_88907901
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mis Prins :( hij was zo aanwezig en nu is het zo stil :(

Luna is inmiddels weer thuis maar ik kan weer rechtsomkeert maken want ze trekt aan haar hechtingen. Moet nu een kraag ophalen :?
...toch? *zucht*

Hadden ze die beter gelijk mee kunnen geven idd |:(
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:53:56 #128
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88907974
Dat is niet handig nee.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88909591
Beetje jammer hoor van het gedoe met Luna want ze zouden ook haar chip zetten terwijl ze onder narcose zat maar dat waren ze ook al vergeten. Moest nog betalen ook voor dat kapje :?

Net een sms ontvangen van de baasjes van Prins: Prins is in delft. Alles is goed gegaan onderweg. Wat een leukerd.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:34:26 #130
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88909744
:D leuk dat je nog even contact hebt via sms!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88912978
Naja nog betalen ook? :? hopelijk niet te veel :{

Hoe gaat het nu met O+ Luna O+ trouwens?
pi_88915087
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Naja nog betalen ook? :? hopelijk niet te veel :{

Hoe gaat het nu met O+ Luna O+ trouwens?
Nee was 3 euro maar ging om het principe.

Met Luna gaat het wel. Ze heeft nu dat kapje op en botst overal tegenaan. Zonet probeerde ze het kapje er af te halen en had ze een voorpootje in het kapje gedaan, toen zat ze dus vast en werd helemaal wild. Voor de rest vindt ze het niet heel erg, alleen heeft ze nog niet geslapen en dat komt denk ik door dat rare ding.
Hier wat foto's van zwartkapje:

Op dat smsje van de baasjes van Prins had ik nog even geantwoord en gevraagd hoe het met hem ging in zijn nieuwe huisje en met zn nieuwe vriendjes. Ik kreeg terug dat hij lekker naast zijn baasje op de bank lag en dat de katten nog wel even tegen hem hebben geblazen maar dat was al gauw over.
Ik ben trots op het mannetje. Hij is zo stoer geworden. :)
pi_88915340
Zo, al lekker naast het baasje? Tof O+

Vind idd dat je niet had hoeven betalen maar ok :{

Je hebt Luna nu dus wel gewoon in de woonkamer bij de andere katten? Gaat dat goed?
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:07:24 #134
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88915545
Haha een echte Prins O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88915778
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo, al lekker naast het baasje? Tof O+

Vind idd dat je niet had hoeven betalen maar ok :{

Je hebt Luna nu dus wel gewoon in de woonkamer bij de andere katten? Gaat dat goed?
Het gaat wel goed maar niet met Pingoo. Pingoo wil op haar duiken en gedoe dus die hou ik in de gaten of doe ik even apart. Ze heeft zelf ook geen zin in andere katten. Ze slaat naar ze. Ik ga denk zo maar even kijken of ze nog aan haar hechtingen trekt als ik het kapje er af haal. Het is beter als ze ook zonder kapje kan.
pi_88916876
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het gaat wel goed maar niet met Pingoo. Pingoo wil op haar duiken en gedoe dus die hou ik in de gaten of doe ik even apart. Ze heeft zelf ook geen zin in andere katten. Ze slaat naar ze. Ik ga denk zo maar even kijken of ze nog aan haar hechtingen trekt als ik het kapje er af haal. Het is beter als ze ook zonder kapje kan.
Hopelijk gaat het allemaal goed O+ balen dat Pingoo zo reageert, maar wel goed dat ze dat bij de dierenarts zeiden dat het kon voorkomen. Hopelijk kan ze inderdaad zonder kapje :) al zou ik dit wel 's nachts nog om doen, dan ben je er immers niet bij.
pi_88917308
Oh, geweldige Prins ondanks het geblaas toch het beste plaatsje verovert. O+

Nogmaals Oognip, ik heb zoveel respect voor jou dat je dit kan!
pi_88919126
Het kapje hebben we er af gehaald en ze trekt er niet meer aan. Wel een beetje wassen maar dat mag. Ik denk dat als ze het de hele avond niet meer doet, dan doe ik het kapje 's nachts ook niet op. Ze mag wel bij me slapen, dan kan ik haar toch een beetje in de gaten houden.

Hihi die nieuwe baasjes van Prins smsen heel veel uit zichzelf, leuk :) Prins heeft al wat gegeten, is al op verkenningstocht geweest en ligt al samen met de hond op de bank :D
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
Oh, geweldige Prins ondanks het geblaas toch het beste plaatsje verovert. O+

Nogmaals Oognip, ik heb zoveel respect voor jou dat je dit kan!
Haha nou kan, kan.... Afscheid van de kittens nemen is wel erg moeilijk hoor maar ik vind het te mooi om te stoppen met opvangen :)
pi_88919874
Wat fijn dat de nieuwe baasjes je laten weten hoe het met Prins gaat. *O*
Wanneer worden Sam en Mees opgehaald door hun nieuwe baasjes?
Doe Luna maar lekker verwennen vandaag. :)
pi_88920409
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat de nieuwe baasjes je laten weten hoe het met Prins gaat. *O*
Wanneer worden Sam en Mees opgehaald door hun nieuwe baasjes?
Doe Luna maar lekker verwennen vandaag. :)
Sam wordt woensdag opgehaald en voor Mees komen maandag mensen kijken. Als zij Mees leuk vinden en ik vind hen geschikt voor Mees dan moeten we een afspraak maken om hem op te halen.
pi_88968830
Vandaag heeft het baasje van Sam haar cadeautje gekregen: een foto van Sam en kattenbak, speeltjes enz. :) Ze is net ook even wezen kijken naar het mannetje dat haar ouders hebben uitgezocht en ze vond hem helemaal leuk :)
Vanmiddag belt het baasje van Prins nog om te zeggen hoe het met hem gaat :)
  zondag 21 november 2010 @ 12:03:10 #142
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_88969566
Leuk, wat veel contact ook! :D Wanneer verwacht je weer nieuwe kittens denk je?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_88969694
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Leuk, wat veel contact ook! :D Wanneer verwacht je weer nieuwe kittens denk je?
Ik verwacht dat dit ongeveer het laatste nestje is geweest van dit jaar. De kittens die nu nog op straat worden geboren overleven het geen nacht. Misschien dat ik er nog een paar krijg van 8 weken ofzo. Maar weet nog niks.
pi_88970645
Net een sms van Prins ontvangen:

het gaat heel goed met Tommy (Prins) hij heeft een nieuwe naam zoals je ziet ook heeft hij al een vriendje Charlie een van de andere katten ze spelen samen en rennen door het huis en liggen nu samen op bed ik ben blij dat het zo goed gaat het is echt een leukerd.

O+
  maandag 22 november 2010 @ 08:28:06 #145
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_89002905
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Oognip het volgende:

[..]

Leuk dat jullie iig katten uit het asiel/via een asiel willen :) Februari is niet echt kittenseizoen maar wie weet en anders even geduld ;)
Mja ik bedoel eigenlijk meer dat ik tegen die tijd serieuzer wil gaan kijken en dat als het kittenseizoen weer echt begint, hier 2 monsters gaan komen. Het is niet zo dat ze direct in huis worden gehaald, eerst zelf verhuizen en wennen ;)

En nu ga ik het topic even verder lezen, las gisteren al dat Luna een kraag kreeg maar later al niet meer aan de hechtingen krabde? Hopelijk kan de kraag af blijven :)

Ooh en fijn dat het zo goed gaat met Prins! Leuk ook dat ze contact met je houden :)
pi_89005819
De kap is
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:28 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Mja ik bedoel eigenlijk meer dat ik tegen die tijd serieuzer wil gaan kijken en dat als het kittenseizoen weer echt begint, hier 2 monsters gaan komen. Het is niet zo dat ze direct in huis worden gehaald, eerst zelf verhuizen en wennen ;)

En nu ga ik het topic even verder lezen, las gisteren al dat Luna een kraag kreeg maar later al niet meer aan de hechtingen krabde? Hopelijk kan de kraag af blijven :)

Ooh en fijn dat het zo goed gaat met Prins! Leuk ook dat ze contact met je houden :)
Luna heeft helemaal niet meer gekrabd aan de hechtingen dus de kraag blijft af :) Vrijdag moeten de hechtingen er uit. Luna is mijn eigen kat he, even voor de duidelijkheid ;)

Met de kleintjes gaat het goed! Morgen komen er mensen met kinderen voor Mees kijken, eens kijken wat hij daar van vindt. Ik heb het idee dat hij niet zo dol is op kinderen. Hij is soms nog wat bangig dus dan denk ik niet dat hij op kinderen zit te wachten maar we gaan het zien.
Sam gaat woensdag verhuizen en dat is echt een lekker dikkerdje met zijn 2 kilo! :O
pi_89057809
Vanavond komen er mensen kijken voor Mees. Er belde net ook al iemand met interesse voor Mees maar die moet maar even wachten.
Ik heb ze net alle vijf een beetje koolvisfilet gegeven en dat was smullen geblazen :)
Ik heb net wat kots gevonden maar geen idee van wie... Hoop niet van Sam aangezien hij morgen gaat verhuizen.
pi_89063975
De mensen voor Mees zijn net geweest. Ze kwamen met zijn 5en waaronder 2 kinderen van een jaar of 8/9. Mees was erg bang, maar die mensen vonden hem wel erg mooi en leuk en lief ook al hebben ze hem amper gezien :P
Ze zeiden zelf ook al dat ze niet wisten of Mees wel een geschikte kat voor ze was, omdat hij bang was en ze een druk gezin hebben.
Ze slapen er een nachtje over en ik ook. Ik heb het gevoel dat het niet het perfecte baasje is voor Mees en dat is ook niet leuk voor deze mensen. Deze mensen verdienen ook een katje waar hij wat aan hebt.
Het zou kunnen zijn dat als Sam wordt opgehaald, Mees uit zijn schulp kruipt net als Prins toen Mara weg was maar dat weten we niet.

Misschien zijn er hier mensen die denken te weten wat het beste is voor Mees? Het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon even moet wennen maar dat zullen we nooit weten.
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:54:32 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_89064971
Wat fijn dat Prins een koninklijk huis gevonden heeft O+ Kan me voorstellen dat je em wel mist :@
En het zou super zijn als dat ook zou lukken voor de huidige poezels :Y Ik weet niet in hoeverre jij er wat over te zeggen hebt, de plaatsing, maar als jij denkt dat dat niet de juiste plek voor Mees is dan zou ik het niet doen denk ik :@
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_89065227
Ik denk ook dat de drukte teveel voor hem was,ik heb ook 2 katten die als er kinderen binnenkomen gelijk weg zijn en de andere 2 kunnen niet gauw genoeg er naar toe rennen voor de aandacht.
Het ligt aan de aard van het beestje.
Hoe was hij eerder bij andere bezoekers die naar Prins en Sam zijn komen kijken, hield hij zich toen ook op de achtergrond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')