Ik hoop het ook en een gouden mandje krijg hij zeker!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoop zo dat het met mn afspraak lukt dat ik erbij kan zijnmaar hij krijgt echt een gouden mandje daar zoals het klinkt
fijn dat met Prins alles goed afloopt en veel sterkte met Luna vandaag, dat ze maar snel weer thuis mag zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 06:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook en een gouden mandje krijg hij zeker!
Normaal gesproken komen de katten en kittens 's nachts niet op m'n slaapkamer, alleen als het de laatste nacht bij mij is.
Prins mocht het dus ook proberen maar ik dacht dat het nooit lang ging duren voor hij er uit wou. Hij is altijd zo wild en wil altijd veel spelen maar nu niet. De schat lag heerlijk op mijn buik te slapen. En ik bleef maar liggen terwijl het helemaal niet lekker lag en amper kon slapenmaar dat is bijzaak. Prins is gewoon een heerlijk mannetje!
Ga zo eerst maar is Luna naar de dierenarts brengen, bah!
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef Oognip het volgende:
Prinsje wordt morgenmiddag dus opgehaald. Mijn bezorgde moederhart gaat ervoor zorgen dat er een tasje voor hem klaar staat met zijn lievelingsspulletjesHij krijgt een kruik + handdoekje mee, wat voer en een paar speeltjes
Allemaal in overleg met de nieuwe baasjes natuurlijk. Maar het geeft me een goed gevoel dat hij toch nog wat van mij bij zich heeft, dat ik toch nog een beetje voor hem kan zorgen.
Ze gaan de eerste paar dagen voor hem elke avond een kruik maken net zoals wij hierZe doen er alles aan om hem lekker op zijn gemak te stellen.
De nieuwe baasjes hebben erg veel zin dat Prins bij hen woont. Ze moeten ook wel 2.5 uur reizen voor hem, hopen dat Prins dat niet heel erg vindt. Het is allemaal erg spannend.
Leuk dat jullie iig katten uit het asiel/via een asiel willenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:55 schreef Sulley02 het volgende:
Het zijn inderdaad dotjes!![]()
Ik denk dat ik deze topics maar actief ga volgen in plaats van lurken, in februari krijgenen ik de sleutel van onze nieuwe woning en dan willen we ook graag katten. Deze topics vind ik zo ontzettend leuk om te lezen en ik vind het ontzettend goed dat er gastgezinnen zijn waar zulke kleintjes opgevangen kunnen worden. Als er tegen februari nog van zulke reeksen lopen en er katten zijn die een nieuw huisje nodig hebben... En anders halen we ze sowieso uit het asiel.
Is goed! Luna heeft het gelukkig overleefd en ze was niet zwanger. Om half 4/4 uur is ze wakker genoeg om mee naar huis te nemen.quote:
Ohhh topquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is goed! Luna heeft het gelukkig overleefd en ze was niet zwanger. Om half 4/4 uur is ze wakker genoeg om mee naar huis te nemen.
Gelukkig maar dat dat weer achter de rug isquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is goed! Luna heeft het gelukkig overleefd en ze was niet zwanger. Om half 4/4 uur is ze wakker genoeg om mee naar huis te nemen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef CantFazeMe het volgende:
ben ik nou de enigste man die dit topic volgt?
Ik krijg hier tranen van in mijn ogen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef Oognip het volgende:
Prins is een uurtje geleden verhuisd. De man die hem op kwam halen kwam binnen en Prins liep vrijwel meteen het mandje in, hij was er klaar voor.
Doei lieve Prins.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef Oognip het volgende:
Prins is een uurtje geleden verhuisd. De man die hem op kwam halen kwam binnen en Prins liep vrijwel meteen het mandje in, hij was er klaar voor.
Doei lieve Prins.
...toch? *zucht*quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mis Prinshij was zo aanwezig en nu is het zo stil
Luna is inmiddels weer thuis maar ik kan weer rechtsomkeert maken want ze trekt aan haar hechtingen. Moet nu een kraag ophalen
Nee was 3 euro maar ging om het principe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Naja nog betalen ook?hopelijk niet te veel
![]()
Hoe gaat het nu metLuna
trouwens?
Het gaat wel goed maar niet met Pingoo. Pingoo wil op haar duiken en gedoe dus die hou ik in de gaten of doe ik even apart. Ze heeft zelf ook geen zin in andere katten. Ze slaat naar ze. Ik ga denk zo maar even kijken of ze nog aan haar hechtingen trekt als ik het kapje er af haal. Het is beter als ze ook zonder kapje kan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo, al lekker naast het baasje? Tof
Vind idd dat je niet had hoeven betalen maar ok
Je hebt Luna nu dus wel gewoon in de woonkamer bij de andere katten? Gaat dat goed?
Hopelijk gaat het allemaal goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat wel goed maar niet met Pingoo. Pingoo wil op haar duiken en gedoe dus die hou ik in de gaten of doe ik even apart. Ze heeft zelf ook geen zin in andere katten. Ze slaat naar ze. Ik ga denk zo maar even kijken of ze nog aan haar hechtingen trekt als ik het kapje er af haal. Het is beter als ze ook zonder kapje kan.
Haha nou kan, kan.... Afscheid van de kittens nemen is wel erg moeilijk hoor maar ik vind het te mooi om te stoppen met opvangenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
Oh, geweldige Prins ondanks het geblaas toch het beste plaatsje verovert.![]()
Nogmaals Oognip, ik heb zoveel respect voor jou dat je dit kan!
Sam wordt woensdag opgehaald en voor Mees komen maandag mensen kijken. Als zij Mees leuk vinden en ik vind hen geschikt voor Mees dan moeten we een afspraak maken om hem op te halen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat de nieuwe baasjes je laten weten hoe het met Prins gaat.![]()
Wanneer worden Sam en Mees opgehaald door hun nieuwe baasjes?
Doe Luna maar lekker verwennen vandaag.
Ik verwacht dat dit ongeveer het laatste nestje is geweest van dit jaar. De kittens die nu nog op straat worden geboren overleven het geen nacht. Misschien dat ik er nog een paar krijg van 8 weken ofzo. Maar weet nog niks.quote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Leuk, wat veel contact ook!Wanneer verwacht je weer nieuwe kittens denk je?
Mja ik bedoel eigenlijk meer dat ik tegen die tijd serieuzer wil gaan kijken en dat als het kittenseizoen weer echt begint, hier 2 monsters gaan komen. Het is niet zo dat ze direct in huis worden gehaald, eerst zelf verhuizen en wennenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leuk dat jullie iig katten uit het asiel/via een asiel willenFebruari is niet echt kittenseizoen maar wie weet en anders even geduld
Luna heeft helemaal niet meer gekrabd aan de hechtingen dus de kraag blijft afquote:Op maandag 22 november 2010 08:28 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Mja ik bedoel eigenlijk meer dat ik tegen die tijd serieuzer wil gaan kijken en dat als het kittenseizoen weer echt begint, hier 2 monsters gaan komen. Het is niet zo dat ze direct in huis worden gehaald, eerst zelf verhuizen en wennen![]()
En nu ga ik het topic even verder lezen, las gisteren al dat Luna een kraag kreeg maar later al niet meer aan de hechtingen krabde? Hopelijk kan de kraag af blijven
Ooh en fijn dat het zo goed gaat met Prins! Leuk ook dat ze contact met je houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |