...toch? *zucht*quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mis Prinshij was zo aanwezig en nu is het zo stil
Luna is inmiddels weer thuis maar ik kan weer rechtsomkeert maken want ze trekt aan haar hechtingen. Moet nu een kraag ophalen
Nee was 3 euro maar ging om het principe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Naja nog betalen ook?hopelijk niet te veel
![]()
Hoe gaat het nu metLuna
trouwens?
Het gaat wel goed maar niet met Pingoo. Pingoo wil op haar duiken en gedoe dus die hou ik in de gaten of doe ik even apart. Ze heeft zelf ook geen zin in andere katten. Ze slaat naar ze. Ik ga denk zo maar even kijken of ze nog aan haar hechtingen trekt als ik het kapje er af haal. Het is beter als ze ook zonder kapje kan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo, al lekker naast het baasje? Tof
Vind idd dat je niet had hoeven betalen maar ok
Je hebt Luna nu dus wel gewoon in de woonkamer bij de andere katten? Gaat dat goed?
Hopelijk gaat het allemaal goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat wel goed maar niet met Pingoo. Pingoo wil op haar duiken en gedoe dus die hou ik in de gaten of doe ik even apart. Ze heeft zelf ook geen zin in andere katten. Ze slaat naar ze. Ik ga denk zo maar even kijken of ze nog aan haar hechtingen trekt als ik het kapje er af haal. Het is beter als ze ook zonder kapje kan.
Haha nou kan, kan.... Afscheid van de kittens nemen is wel erg moeilijk hoor maar ik vind het te mooi om te stoppen met opvangenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef -moppie- het volgende:
Oh, geweldige Prins ondanks het geblaas toch het beste plaatsje verovert.![]()
Nogmaals Oognip, ik heb zoveel respect voor jou dat je dit kan!
Sam wordt woensdag opgehaald en voor Mees komen maandag mensen kijken. Als zij Mees leuk vinden en ik vind hen geschikt voor Mees dan moeten we een afspraak maken om hem op te halen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat de nieuwe baasjes je laten weten hoe het met Prins gaat.![]()
Wanneer worden Sam en Mees opgehaald door hun nieuwe baasjes?
Doe Luna maar lekker verwennen vandaag.
Ik verwacht dat dit ongeveer het laatste nestje is geweest van dit jaar. De kittens die nu nog op straat worden geboren overleven het geen nacht. Misschien dat ik er nog een paar krijg van 8 weken ofzo. Maar weet nog niks.quote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Leuk, wat veel contact ook!Wanneer verwacht je weer nieuwe kittens denk je?
Mja ik bedoel eigenlijk meer dat ik tegen die tijd serieuzer wil gaan kijken en dat als het kittenseizoen weer echt begint, hier 2 monsters gaan komen. Het is niet zo dat ze direct in huis worden gehaald, eerst zelf verhuizen en wennenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leuk dat jullie iig katten uit het asiel/via een asiel willenFebruari is niet echt kittenseizoen maar wie weet en anders even geduld
Luna heeft helemaal niet meer gekrabd aan de hechtingen dus de kraag blijft afquote:Op maandag 22 november 2010 08:28 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Mja ik bedoel eigenlijk meer dat ik tegen die tijd serieuzer wil gaan kijken en dat als het kittenseizoen weer echt begint, hier 2 monsters gaan komen. Het is niet zo dat ze direct in huis worden gehaald, eerst zelf verhuizen en wennen![]()
En nu ga ik het topic even verder lezen, las gisteren al dat Luna een kraag kreeg maar later al niet meer aan de hechtingen krabde? Hopelijk kan de kraag af blijven
Ooh en fijn dat het zo goed gaat met Prins! Leuk ook dat ze contact met je houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |