Dit dus, vanaf die wedstrijd (de beste wedstrijd van psv van de afgelopen 10 jaar) heb ik zware haat tegen AC Milan en Ambrosiniquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:49 schreef DuTank het volgende:
Halve finale tegen AC Milan, 90e minuut fucking Ambrosini..
Meesterlijke speler!quote:
Die eerste twee zijn zeker trauma's, die laatste voor mij gek genoeg niet.quote:[b] Op zaterdag 6 november 2010 18:58
Oranje:
- Penaltyserie tegen Brazilie 1998
- Penaltyserie tegen Italie 2000
- En iets van 11 juli dit jaar
Die ja, die wil ik ook noemen. Wat een klap was dat. Dat het buitenspel was kon ik vanuit ons vak niet zien, volgens mij niemand, het was vooral een domper omdat dat doelpunt echt 17 seconden voor het eindsignaal viel. En langzamerhand kreeg iedereen smsjes en telefoontjes van mensen die het thuis allemaal op tv zagen gebeuren, dat het dus gewoon meters buitenspel was.. Tja, dat was een dubbel genaaid gevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:20 schreef Lo-Fi het volgende:
Zeer onterecht de bekerfinale verloren van Ajax als FCU zijnde, doordat de grensrechter niet wilde zien dat Wamberto 3,5 meter buitenspel stond.
Ik krijg het er nog koud van. Heb echt minutenlang voor me uit zitten staren.quote:
In de 85ste minuut terwijl het een onterechte penaltie wasquote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
WK finale 1990.
Brehme die de penalty scoort
inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de 85ste minuut terwijl het een onterechte penaltie was
Ja.quote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Anatool het volgende:
En was de scheidsrechter niet de schoonzoon van Havelange (toen FIFA-voorzitter) ?
1-1 met de rust.quote:Op zondag 7 november 2010 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ek kwalificatie 84.
Mysterieuze overwinning van Spanje op Malta van precies 12-1 waardoor Nederland er niet bij was.
Dat was geen trauma, dat was een heerlijke sensatie.quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
WK finale 1990.
Brehme die de penalty scoort
CL finale AC milan - Liverpool
sta je 3-0 voor, verlies je alsnog door strafschoppen...
Dat was ook echt een klotestreek ja.quote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef sausagin het volgende:
WK 2002 , BelgiË - Brazilie 1/8 finales Onterechte afgekeurde goal voor België. Brazilië had nooit WK in 2002 mogen worden , konden ons niet verslaan zonder hulp van de ref
3-1 met de rust en Spanje miste een pingel bij 0-0quote:Op zondag 7 november 2010 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-1 met de rust.
Ik ging toen tevreden stappen met mijn maten in de militaire dienst. We kwamen 'snachts thuis en konden onze oren niet geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |