Zegt niet zoveel wou je zeggen?quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Drive-r het volgende:
Volgend jaar toch maar gaan sponsoren...
Geen idee, sorry.quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef Outlined het volgende:
bij 5 banken geapplyed voor een (summer) internship, bij alle 5 mag ik online testen maken. Mag iedereen die applyed die testen maken of is dit al een 1e selectie?
Geen flauw idee. En waarom zou ik dat van al die testen moeten weten? Bij de bank waar ik werkte, was er geen online test...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Outlined het volgende:
Kom op Drive-r, zeg nou eens eerlijk, welk % van de sommen bij de num. reasoning test moet je nou minstens goed hebben wil je een serieuze kans hebben op de volgende ronde.
Oefen die dingen over and over again zodat je geen fouten maakt. Bij velen is het probleem niet de moeilijkheid van de vragen maar de tijd die je er voor hebt. En tijd is iets wat je kunt oefenen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Outlined het volgende:
Kom op Drive-r, zeg nou eens eerlijk, welk % van de sommen bij de num. reasoning test moet je nou minstens goed hebben wil je een serieuze kans hebben op de volgende ronde.
kan jij een 100% score halen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oefen die dingen over and over again zodat je geen fouten maakt. Bij velen is het probleem niet de moeilijkheid van de vragen maar de tijd die je er voor hebt. En tijd is iets wat je kunt oefenen.
Je hebt een voet binnen de deur. Als zij jou willen hebben (of al hebben, meestal checken ze je pas achteraf door een extern bureau) interesseert het ze niet bijzonder veel lijkt me. Je kunt het dan prima uitleggen (ik iig wel).quote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Outlined het volgende:
En dan moet je opgeven wanneer je die cijfers gehaald hebt en dan is dat na je studie, staat een beetje vreemd vinden jullie niet?
Iedereen mag die test maken.quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef Outlined het volgende:
bij 5 banken geapplyed voor een (summer) internship, bij alle 5 mag ik online testen maken. Mag iedereen die applyed die testen maken of is dit al een 1e selectie?
Daar is veel rumoer maar weinig informatie over. Soms hoor je 75%, soms 11 van de 20, geen eenduidige informatie dus. Vergelijk ze eens met deze tests http://www.efinancialcareers-tests.com/numericaltest/ en laat ons weten hoe je het vond. In die tests heb je 1 minuut per vraag, dat is met die moeilijkheidsgraad erg veel, dus je zal maar een paar vragen fout mogen maken om indruk te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Outlined het volgende:
Hoe vond je ze t.o.v. de tests die ik gelinked heb?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:16 schreef Outlined het volgende:
Barclays is de enige waar de testen in het Nederlands zijnLiep als een tierelier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |