Heeft ze er al één van toch? Met die jonge jongen die met die overdub meezingt, en waar FF een andere kleur bikini aanhad dan die andere meidenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: De volgende clip moet je maar zuid-amerikaans maken. Dan kan Steer meedansen!
Maar nog niet eentje met jou!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ze er al één van toch? Met die jonge jongen die met die overdub meezingt, en waar FF een andere kleur bikini aanhad dan die andere meiden
Veel plezier! Niet ondertussen hier posten hoe het gaat he.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
Bubbelbad was heerlijk.
Fohn deed precies wat ik wilde.
Zwarte jurkje is goedgekeurd door alle drie aanwezigen hier in huis.
Oppas weet waar de cola staat en waar de chips ligt.
Kind is bang gemaakt om vooral niet moeilijk te doen (sinterklaas is weer bijna in het land).
Niets houdt me nog tegen.......... Feestje: here I come!
Nee joh, ik heb geen fancy gadgets. Ik heb nog gewoon een telefoon waar je mee kunt bellen. Meer niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Veel plezier! Niet ondertussen hier posten hoe het gaat he.
Nou, mijn dochter zit me het huis uit te kijken, want dan mag ze nog een glas cola en mag er chips gegeten worden, haha!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik mocht vroeger de snoepkast leegeten als ik oppaste. Maar ik was te bescheiden. Ik nam amper iets.....
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, mijn dochter zit me het huis uit te kijken, want dan mag ze nog een glas cola en mag er chips gegeten worden, haha!
Dus ik denk dat ik maar ga........ Moeten nog een half uurtje rijden dus.............
Fijne avond allemaal!
haha waarom heb jij toch een olifantengeheugen? die clip was pas écht slecht! daarom onthou je het zekerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ze er al één van toch? Met die jonge jongen die met die overdub meezingt, en waar FF een andere kleur bikini aanhad dan die andere meiden
ik begon altijd aan de chipsquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik mocht vroeger de snoepkast leegeten als ik oppaste. Maar ik was te bescheiden. Ik nam amper iets.....
ook een fijne avond Tezz!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, mijn dochter zit me het huis uit te kijken, want dan mag ze nog een glas cola en mag er chips gegeten worden, haha!
Dus ik denk dat ik maar ga........ Moeten nog een half uurtje rijden dus.............
Fijne avond allemaal!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha waarom heb jij toch een olifantengeheugen? die clip was pas écht slecht! daarom onthou je het zeker
lieverds, ik ga mn spullen bij elkaar zoeken en op naar Noorden.
"als de morgen is gekooooomen"
Klinkt als geluk!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Ik ben helemaal zennnn![]()
Gloeiende wangen van het douchen, natte krullen die alleen na het douchen er even leuk uit zien, huiskleren, kaarsjes, plaidje, laptopje.. zennnn
Hoe heb je dat gemaakt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:
Moet je studeren, ga je zulke dingen maken:
http://img607.imageshack.us/img607/7320/99473552.jpg![]()
Ook nerderig, daar niet van.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:
Moet je studeren, ga je zulke dingen maken:
http://img607.imageshack.us/img607/7320/99473552.jpg![]()
Ook nerderig, daar niet van.
Afgerond wel ja, maar dit is vierkantquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
golfer hier op de laptop van Sunny. We hebben het tot nu toe prima naar ons zin en we hebben tot nu toe heerlijk gegeten. Een voorafje met nagelholt en een hoofdgerecht van lekkere kuiken uit de oven. Nu gaan we aan het dessert beginnen. Uiteraard volgen de foto's bij de recensie laten nog.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Afgerond wel ja, maar dit is vierkant
Zo'n schilderlijst met cijfers erop geplaktquote:
Eet smakelijk verder!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
golfer hier op de laptop van Sunny. We hebben het tot nu toe prima naar ons zin en we hebben tot nu toe heerlijk gegeten. Een voorafje met nagelholt en een hoofdgerecht van lekkere kuiken uit de oven. Nu gaan we aan het dessert beginnen. Uiteraard volgen de foto's bij de recensie laten nog.
Geinigquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo'n schilderlijst met cijfers erop geplakt![]()
Ik had zo'n lijst liggen en dacht wat zal ik er eens mee doen.. Toen bedacht ik dat het wel heel contrasterend met de vorm zou zijn om het getal pi erop te zetten.
Ik vind hem leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo'n schilderlijst met cijfers erop geplakt![]()
Ik had zo'n lijst liggen en dacht wat zal ik er eens mee doen.. Toen bedacht ik dat het wel heel contrasterend met de vorm zou zijn om het getal pi erop te zetten.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef LieLie het volgende:
Fok doet alles dubbelDe smilies doet ie twee keer, en als ik post zegt ie dat ik niet twee keer dezelfde reactie kan plaatsen.
Eerst op f5 duwen als je je reactie niet ziet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef LieLie het volgende:
Fok doet alles dubbelDe smilies doet ie twee keer, en als ik post zegt ie dat ik niet twee keer dezelfde reactie kan plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |