Ik help het je hopenquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef Zapato het volgende:
Als Prince nu ook doodgaat voordat ik ik 'm heb gezien, dan gaan er echt doden vallen.
Ik moest echt hard lachen. Kan je nagaan wat muziek voor mensen kan betekenenquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef Zapato het volgende:
Als Prince nu ook doodgaat voordat ik ik 'm heb gezien, dan gaan er echt doden vallen.
Sja, ik heb zo'n ontzettende spijt dat ik wat betreft MJ mijn leven heb zitten slapen, dat ik nu zoiets heb van: ik ga gelijk bij een band die ik goed vind. Zo wil ik nog een keer naar de Eagles. Dus laatst gekeken, wanneer ze weer in Europa zouden optreden. Nou, mooi te laat weer! Zijn in het Gelredome geweest vorig jaar! Grrrrrrrrr.quote:Op zondag 7 november 2010 13:38 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb eigenlijk niemand meer die ik echt per se wil zienWel heel tof dat jullie naar Prince gaan!
Kwam gisteren langs de Borsalino-winkel, moest nog even aan Michael denken. Heb vervolgens zelf in de H&M zo'n zwart hoedje gekocht (ietsje goedkoper).
Sgoe, heb alleen de Eagles nog nooit live gezien. Stones ook niet trouwens. Wel BB King. Interesse?quote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vertrouw het ook niet meer erg na Michael![]()
Oh en Zapato: zullen we kwartetten? Krijg ik van jou de Eagles, en jij van mij de Stones
Ja, ik vind het erg spannend, morgen. Ben zelfs een beetje zenuwachtig.
Ik ga zo ontzettend hard balen als het tegenvaltquote:Op zondag 7 november 2010 17:07 schreef gifkwal het volgende:
Wacht liever eerst af of het uberhaupt te pruimen is
Kan niet, de preview is al zo dansbaar dat de hele track niet tegen kan vallenquote:Op zondag 7 november 2010 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga zo ontzettend hard balen als het tegenvalt
quote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan niet, de preview is al zo dansbaar dat de hele track niet tegen kan vallen
Eindelijk weer eens iets om over te praten, maar vooral om naar uit te kijkenquote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gaat hard ineens hiero!
Morgen inderdaad de nieuwe single, hopelijk is het een goed nummer.
De beat scoort in ieder geval al een voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |