Een jong bloempje van 18! Dat is best interessant Barrydevliegenier.quote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Opdekop het volgende:
@Barrydevliegenier ; wil je met mij trouwen?
denk neit dat je het van mij kan winnen in dit topicquote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef Kloonscanner het volgende:
Als je nou hier de meeste posts maakt, spreek je jou dan het 'meest' aan?
Ik ga er ook geen moeite voor doenquote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef ukga het volgende:
[..]
denk neit dat je het van mij kan winnen in dit topic
jammer. HET IS NAMELIJK ECHT HOOR> WAAAROM NIET MENSEN??? OPEN JE OGEN!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen moeite voor doen
Ik zal blij zijn als dit topic vol is, zijn we tenminste weer klaar met die onzin.quote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef Echtjammer het volgende:
mensen die dit geloven en er een deel 2 laten komen_ !
Hierrrrrrrrrrrr ermee!quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef DeBassist het volgende:
haha ik heb net 17 miljoen gewonnen
TS is arm
quote:
daaromquote:
Ik had mezelf er net van weerhouden om precies dat te postenquote:
Ik zou niet weten waarom ik ineens gelukkig zou worden van geld als ik er wel veel van had. En sowieso zou ik mezelf niet "arm" noemen. Ik denk eerder dat het andersom is. Degenen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt, zullen geen moeite doen er veel van te krijgen, ook al kunnen ze dat wel. Ze hebben er immers geen behoefte aanquote:
Voor jou zal het LOI wel een goed doel zijn, denk ik.quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Confession het volgende:
mensen ik heb die 1 miljoen gekregen,
ik ben nu best wel blij eerlijk gezegt, staat al op me rekening. ik heb al danke gezegt.
schenkbelasting bestaat niet meer tegenwoordig?quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Confession het volgende:
mensen ik heb die 1 miljoen gekregen,
ik ben nu best wel blij eerlijk gezegt, staat al op me rekening. ik heb al danke gezegt.
Waarsch. is het andere topic nagemaakt, omdat deze eerder is geplaatst.quote:Op maandag 8 november 2010 01:32 schreef FOKkû het volgende:
Lemming. Lees beide OP's maar.
Wie wil er seks? Ik geef het weg.
Opkankeren.
quote:Op maandag 8 november 2010 08:54 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Waarsch. is het andere topic nagemaakt, omdat deze eerder is geplaatst.
maar 150 euro. Op een Nigeriaanse bankrekening btwquote:Op maandag 8 november 2010 13:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En hoeveel transactiekosten moet ik daarvoor overmaken naar jouw rekening?
CAPS LOCKquote:Op maandag 8 november 2010 14:02 schreef proksiejan het volgende:
IK DENK DAT DIT OPZICH WEL NIEUWSWAARDIG IS OM OP DE NIEUWSSITE VAN FOK TE KOMEN! PFU HET IS NIET NIKS ZOMAAR 1 MILJOEN WEG TE GEVEN POEPOE
Lijkt me duidelijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
barrydevliegenier: 48 uur wegens doorgaan met baggeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |