Ja, ik heb net even gekeken, maar hij past precies door de brievenbus. (Ik had niet akkoord gegaan als dit niet kon) ik stuur je mijn bankgegevens, als jij vervolgens je adresgegevens stuurt gaat hij direct op de post als ik het geld binnen heb.quote:
Ben evt bereid de verzendkosten voor mijn rekening te nemen. ¤15,- incl dus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Forza 3, die wil ik al lang... maar ik zit nogal krap bij kas.. oh twijfel twijfel..
Even over nadenken
Even nagekeken en COD: wat is idd goedkoper te krijgen, maar 10 inc. kun je vergeten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef invine het volgende:
Je prijzen zijn te hoog, maar ik wil Cod:wow wel voor 10 inc.
Op een serieus bod doe ik een serieus tegenbod, als je 10 incl. euro zegt en ik zeg vervolgens 17 euro, ga je toch niet akkoord, dus ik bespaar mezelf de moeite.quote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef invine het volgende:
En niet eens met een tegenbod komenlekkere verkoper ben jij, laat maar.
Ik heb iemand via pb die interesse heeft in bioshock2 en het tb. Ik wacht dat nog eventjes af.quote:Op maandag 22 november 2010 15:19 schreef Berend. het volgende:
Hoeduur is het toetsenbordje? Heel misschien interesse!
Ik vroeg alleen om de prijs.quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ik heb iemand via pb die interesse heeft in bioshock2 en het tb. Ik wacht dat nog eventjes af.
Goed om te horen =)quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Markster het volgende:
beetje laat
Maar halo wars is helemaal netjes afgeleverd
inmiddels al 2x uitgespeeld
top zaken met gedaan te hebben
dat zag ik na 2 dagen inderdaad ook, maar kan m'n OP niet meer aanpassen. Had m'n op gekopieerd uit m'n oude topic. Wilde Bioshock+Oblivion nu naar 17.50 brengen, maar ben vergeten de oude te verwijderenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Markster het volgende:
ow en dit viel me op:
...
Bioshock & The elder scrolls IV: Oblivion - ¤18,-
.....
Bioshock & Oblivion - ¤17.50
waarom staat hij er 2 keer in, en waarom is de ene 50 cent duurder?
Mooi zo! geen probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef Kyrano het volgende:
Bio Shock 2 en Chatpad zijn goed aangekomen! Mijn dank!
Ik bied 10 inclquote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ben evt bereid de verzendkosten voor mijn rekening te nemen. ¤15,- incl dus.
Akkoord.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:36 schreef PintuR het volgende:
Ik bied ¤37,50 voor Call of Duty: Modern Warfare 2 en Call of Duty: World at war inclusief verzendkosten, mits de spellen in goede staat zijn, zonder krassen en dergelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |