Oh natuurlijk! Vandaar dat dit kabinet gaat bezuinigen op inburgering.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:02 schreef Brerius het volgende:
[..]
OMG, laatste Reactie. PVV SLUIT NIEMAND UIT. MENSEN DIE NORMAAL FUNCTIONEREN, ZICH DE TAAL HEBBEN EIGENGEMAAKT EN GOED IN DE NEDERLANDSE CULTUUR ZIJN INGEBURGERD EN EEN BAAN HEBBEN. ZIJN VAN HARTE WELKOM.
hoe vaak moet ik het nog blijven zeggen![]()
![]()
Zal Geert vast leuk vinden om te horen, dat hij zogenaamd links is. Helemaal als ex-VVDer en als iemand die constant loopt te zeiken op alles dat links is. Kom op, PVV is toch een one-issue partij. De rest doet er allemaal niet toe. En laat nou net die ene issue erg conservatief en rechts zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Brerius het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking WILDERS IS LINKS. Het programma van de PVV komt dichter in de buurt van de SP dan van de beste partij VVD![]()
![]()
.
Als het over ONS GEERTje gaat dan denken alle domme mensen natuurlijk dat het weer over moslims gaat![]()
![]()
![]()
Dat verhaal uit Belgie is trouwens heel anders. Het is een dwangsom die opgelegd is door de rechter aan de overheid. Dat geld gaat naar Fedasil, de organisatie die in Belgie asielzoekers moet opvangen en het gaat dus helemaal niet naar die asielzoekers zelf. (Er zijn gewoon te weinig opvangplaatsen dus plaatst men ze tijdelijk in hotels.)quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef du_ke het volgende:
Dat is dwaas maar dan ben ik wel benieuwd naar de omstandigheden. En is iedere asielzoeker een gelukszoeker?
Exactemundo!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal Geert vast leuk vinden om te horen, dat hij zogenaamd links is. Helemaal als ex-VVDer en als iemand die constant loopt te zeiken op alles dat links is. Kom op, PVV is toch een one-issue partij. De rest doet er allemaal niet toe. En laat nou net die ene issue erg conservatief en rechts zijn.
Goh het verhaal is dus toch wat anders dan de boze kopquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:
Sorry, ik had het trouwens verkeerd; Fedasil is veroordeeld tot die dwangsom. Maar goed, in essentie maakt dat voor de discussie niet zoveel uit aangezien het een overheidsorganisatie is.
Dat heet evolutie, als je altijd gelijk hebt gaat het hoofd ook zo staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Dementor het volgende:
Linkse hoofden stralen uit alsof ze per definitie gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat heet evolutie, als je altijd gelijk hebt gaat het hoofd ook zo staan.
Het komt erop neer dat Fedasil elke keer beboet wordt als ze geen passend onderkomen kunnen vinden voor een asielzoeker. (Vandaar dat ze ze nu dus regelmatig in hotels plaatsen,om die dwangsom te ontwijken.)quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goh het verhaal is dus toch wat anders dan de boze kop
Op zich wel handig, kun je zo alle tegenstanders eruit pikken mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat heet evolutie, als je altijd gelijk hebt gaat het hoofd ook zo staan.
Even flink gegoogled. Maar angry-men heeft wel gelijk gehad dus ik neem wat commentaar terug. Het gaat om een man uit Congo die is in augustus naar Belgie gekomen. Dankzij een advocaat is de man ¤15.500 euro toegewezen. FedAsil kon dit niet betalen, daardoor willen ze beslag leggen op goederen. Maar dat moet door een beslagrechter goedgekeurd worden. De kans dat het goedgekeurd wordt is uitermate klein.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goh het verhaal is dus toch wat anders dan de boze kop
Je krijgt van mij een puntje erbij op de liberaal-index. Het loopt trouwens als een trein he, is dus een goed topic.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is voor mij het zaterdagmiddag baggertopic. Voor mijn eerste post zat ik te twijfelen of ik een slotje zou zetten. En met Brerius is het reuze vermakelijk
Sorry Sacher maar het is en blijft een baggertopicquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een puntje erbij op de liberaal-index. Het loopt trouwens als een trein he, is dus een goed topic.
Als je een abonnement op de Donald Duck hebt, weet je dat Oom Dagobert eigenlijk een hartje van goud heeft. Wel een broertje dood aan overheidsinmenging. Inderdaad: typisch rechts.quote:
Hij betaalt zn eigen neef een stuiver per uur, dat gierige stuk stront!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je een abonnement op de Donald Duck hebt, weet je dat Oom Dagobert eigenlijk een hartje van goud heeft. Wel een broertje dood aan overheidsinmenging. Inderdaad: typisch rechts.
Dat bewijst je gelijk toch??quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij betaalt zn eigen neef een stuiver per uur, dat gierige stuk stront!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |