krijg je met rechtse mensen hè, die worden meteen emotioneel als ze iemand treffen die het niet met ze eens is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:05 schreef Brerius het volgende:
Ga even stoom afblazen, kom er straks weer op terug, hopelijk dat jullie eerst nadenken voordat je reageert![]()
Hij zit al meer dan 20 jaar in de politiek, dat is veel veelzeggender..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef Zith het volgende:
WILDERS ZAT IN HET KABINET PAARS II !! OPEN JE OGEN MENSEN HIJ IS ZELF OOK VAN HET PLUCHE
Is dat wel zo? En zou Albayrak hier beter gepast hebben als ze dat administratieve dingetje gedaan had?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef Brerius het volgende:
[..]
Precies die mensen hebben een hele andere opvatting past niet echt in de westerse cultuur, heb ik het zo goed gezegd
Haha. Deze wilde ik even quoten. Deze woorden, afkomstig van een user die capslock gebruikt bij het typen en zich bediend van oppervlakkige 'argumenten', dat is gewoon hilarisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:05 schreef Brerius het volgende:
Ga even stoom afblazen, kom er straks weer op terug, hopelijk dat jullie eerst nadenken voordat je reageert![]()
DOE DAT!!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:05 schreef Brerius het volgende:
Ik vroeg me eerlijk gezegd waarom je dit topic niet naar ONZ geschopt had..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is voor mij het zaterdagmiddag baggertopic. Voor mijn eerste post zat ik te twijfelen of ik een slotje zou zetten. En met Brerius is het reuze vermakelijk
In Turkije hebben ze aan apart ministerie wat zich bezig houd met Turken in het buitenland, in Zweden niet. Dat zegt dus al genoeg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat wel zo? En zou Albayrak hier beter gepast hebben als ze dat administratieve dingetje gedaan had?
NU wordt het grappig, ja... Maar het gaat dan ook niet meer over het originele onderwerpquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:09 schreef mr-green het volgende:
Maar het begint nu wel een hilarisch topic te worden![]()
Het is fout ik geef het toe maar ook wel vermakelijk
Waarom en waarover zegt dat genoeg? Turkije is een typisch emigratieland waarbij de emigranten veel geld opleveren voor het land dus zo gek is het niet dat ze een dergelijk ministerie hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze aan apart ministerie wat zich bezig houd met Turken in het buitenland, in Zweden niet. Dat zegt dus al genoeg.
Dat zegt helemaal niks.Zweden heeft hier ook een ambassade, net zoals wij een ambassade hebben in bv. Turkije, waar alle Nederlanders terecht kunnen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze aan apart ministerie wat zich bezig houd met Turken in het buitenland, in Zweden niet. Dat zegt dus al genoeg.
Het maakt haar wel minder betrouwbaar.quote:Maar maakt dat Albayrak minder geschikt voor haar functie?
Tang-varken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks.Zweden heeft hier ook een ambassade, net zoals wij een ambassade hebben in bv. Turkije, waar alle Nederlanders terecht kunnen.
Dus de minister die ook een Zweeds paspoort heeft is ook minder betrouwbaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het maakt haar wel minder betrouwbaar.
Want?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het maakt haar wel minder betrouwbaar.
Nou die vallen toch ook onder een ministerie? Dat van Buitenlandse Zaken namelijk. En dan gaat er iemand moeilijk doen omdat Turkije dat ook heeft?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tang-varken?
Wat hebben ambassades er nu weer mee te maken??
Bron?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het boostequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef Brerius het volgende:
Nee maar even serieus
Het land is beter af met de regering die we nu hebben. Ik zie dus een zeer positieve vooruitgang voor ons alle.
Trouwens nog een ding, herinneren jullie dat onderzoek van wilders hoeveel Integratie en immigratie koste, Precies 7,8 Miljard per jaar + de verborgen kosten. Hoeveel moet er bezuinigd worden, precies 18 Miljard. Als de vorige Linkse Regeringen hier beter op toe gezien hadden, dan hoefde nu niet onze culturele activiteiten geschrapt te worden. Hier ben ik dus het booste om.
Voor de rest Linkse mensen blijf maar Kakelen, wij zijn de regering jullie niet.
Zal ik eens een voorbeeldje geven. België daar is het zo als de gelukszoekers binnen een paar weken geen onderdak hebben dan krijgen ze 500 Euro per dag, dat is 15.000 Euro per maand. Kan toch niet.
Ze hebben nog niks gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef Brerius het volgende:
Nee maar even serieus
Het land is beter af met de regering die we nu hebben. Ik zie dus een zeer positieve vooruitgang voor ons alle.
hadden ze ook maar wat meer in onderwijs geïnvesteerdquote:Trouwens nog een ding, herinneren jullie dat onderzoek van wilders hoeveel Integratie en immigratie koste, Precies 7,8 Miljard per jaar + de verborgen kosten. Hoeveel moet er bezuinigd worden, precies 18 Miljard. Als de vorige Linkse Regeringen hier beter op toe gezien hadden, dan hoefde nu niet onze culturele activiteiten geschrapt te worden. Hier ben ik dus het booste om.
Mwah zelfs voor de PVV was jij nog niet in de regering gekomenquote:Voor de rest Linkse mensen blijf maar Kakelen, wij zijn de regering jullie niet.
Dat is dwaas maar dan ben ik wel benieuwd naar de omstandigheden. En is iedere asielzoeker een gelukszoeker?quote:Zal ik eens een voorbeeldje geven. België daar is het zo als de gelukszoekers binnen een paar weken geen onderdak hebben dan krijgen ze 500 Euro per dag, dat is 15.000 Euro per maand. Kan toch niet.
12?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef Brerius het volgende:
Nee maar even serieus
Trouwens nog een ding, herinneren jullie dat onderzoek van wilders hoeveel Integratie en immigratie koste, Precies 7,8 Miljard per jaar + de verborgen kosten. Hoeveel moet er bezuinigd worden, precies 18 Miljard. Als de vorige Linkse Regeringen hier beter op toe gezien hadden, dan hoefde nu niet onze culturele activiteiten geschrapt te worden. Hier ben ik dus het booste om.
Voor de rest Linkse mensen blijf maar Kakelen, wij zijn de regering jullie niet.
Zal ik eens een voorbeeldje geven. België daar is het zo als de gelukszoekers binnen een paar weken geen onderdak hebben dan krijgen ze 500 Euro per dag, dat is 15.000 Euro per maand. Kan toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |