quote:
Neehee! Of ja. Weet niet. Jonger dan 28 zou ik niet gaan, denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij houdt wel van jonge hapjes?
jaloezie schat, pure jaloezie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Woon op een klein dorp, wordt veel te snel over geroddeld
hoi, ik ben 28quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee! Of ja. Weet niet. Jonger dan 28 zou ik niet gaan, denk ik
Ach proef je niks van toch ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee! Of ja. Weet niet. Jonger dan 28 zou ik niet gaan, denk ik
Geen idee. Nooit uitgeprobeerd en ga ik ook niet doen.quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
[..]
![]()
![]()
Ben niet echt op zoek
Is dat van een bestaand nummer? Komt me zo bekend voorquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:03 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is dat toch een irritante openingstune.
ja, maar geen idee welke nummerquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat van een bestaand nummer? Komt me zo bekend voor
quote:
ik ben voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dat ging zeggen?
Heb het veel te druk voor daten
Tss, dat kan dan wel weer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijk![]()
Hier ook, vooral omdat vrij veel mensen ons wel kennenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Woon op een klein dorp, wordt veel te snel over geroddeld
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben voorspelbaarmaar dan maak je maar ruimte in je agenda verdorie! als je tijd hebt om te fok!ken....
Die poging van 3rdrock om een date te krijgen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:06 schreef Qunix het volgende:
Goed in elkaar gezet.
Mag gezegd worden.
Ik heb het dan over het Jelmer spel en Giel die de plaat start.
OOK nog? je besteedt helemaal geen tijd aan mequote:Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dramkont!!
Dit zijn mijn enige (enigste) vrije uurtjes van de week! Moet ik die ook nog aan jou gaan besteden, heb ik helemaal geen leven meer
![]()
/drama
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat van een bestaand nummer? Komt me zo bekend voor
Yup, wordt nog ouderwetsch tussen de geraniums doorgeloerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tss, dat kan dan wel weer?![]()
[..]
Ja! Ken wel mannen met nog jongere vrouwen/meisjes![]()
Hier ook, vooral omdat vrij veel mensen ons wel kennen
Ow sorry!! Knufkuskroelaai!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
OOK nog? je besteedt helemaal geen tijd aan meje verwaarloost me!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, wordt nog ouderwetsch tussen de geraniums doorgeloerd![]()
En geroddeld in de supermarkt! ("hej et al 'heurd???")
Ah, daar had ik al wel eens van gehoord, maar wist niet dat dit dat nummer was!quote:
veel beterquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow sorry!! Knufkuskroelaai!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo beter??
Hier geen zak beter, hoor! Woon nog in Overijssel, maar er wonen hier veel "Drentse platneuz'n" (van het tegen het raam aandrukken zegmaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
Heel veel mensen hebben daar wel een handje van. Typisch voor Nijluusn..
Slaap lekker schat!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel beterdankjewel!
kan ik lekker gaan slapen! trusten iedereen!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:12 schreef Qunix het volgende:
Appeltje Q
Tot volgende week! (of morgen bij Freek)
Geen gezeur over Drenthen he!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geen zak beter, hoor! Woon nog in Overijssel, maar er wonen hier veel "Drentse platneuz'n" (van het tegen het raam aandrukken zegmaar)
Truste!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga jullie dan ook maar verlaten..
Trusten people!![]()
Nee man! Ben zelf half Drentsquote:
Kom veel in Drenthe maar dat taaltje versta ik nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man! Ben zelf half Drents. Kan ook echt ouderwetsch plat Dreints proat'n
Gaat automatisch, iets met een paplepelquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom veel in Drenthe maar dat taaltje versta ik niet
daar kan Giel niks aan doen dat is het werk van de technicus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus Giel vergeet zojuist het nieuws bijna, omdat 'ie druk is met Blikvoer...
Bassie als hoogtepuntquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:32 schreef TheZapster het volgende:
Jakhals Frank in de studio, de man die alle typetjes bij Jensen deed
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar kan Giel niks aan doen dat is het werk van de technicus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |